shopping_cart
سبد خرید شما more_horiz
support_agent
021-88853790
window
shopping_basket

✔️⚡احتمال عرضه آیفون 13 با رنگ نارنجی

__________

⚡احتمالعرضهآیفون13بارنگنارنجی

آیا آیفون 13 نارنجی، جذابیت سایر رنگ‌های آیفون را خواهد داشت؟


 

بر اساس گزارشی که به تازگی توسط یک منبع آگاه منتشر شده است، اپل قصد دارد رنگ های جدیدی را برای سری بعدی آیفون های خود عرضه کند. این کمپانی احتمالا قصد دارد تا آیفون 13 را در رنگ های متنوعی مثل مشکی مات، نارنجی، صورتی و بنفش در کنار رنگ های مشکی، سفید، قرمز و آبی روانه بازار کند.
بر اساس گزارشی که چند ماه پیش توسط “Max Weinbach” منتشر شده بود، اپل تصمیم گرفته است تا رنگ مشکی مات را به آیفون سری جدید خود اضافه کند، این رنگ بیشتر متمایل به رنگ خاکستری تیره خواهد بود که ظاهری فلزی دارد. البته به گفته برخی منابع این رنگ فقط در نسخه های پرو و پرو مکس این گوشی ارائه می شود.
همچنین آیفون 13 پرو نیز با رنگ برنزی مایل به نارنجی عرضه خواهد شد، اما گفته شده این رنگ به سال 2021 نمی رسد و احتمالا در سال 2022 باید شاهد عرضه آن به بازار باشیم.

 

 

احتمال عرضه آیفون 13 با رنگ نارنجی

 


اکنون بر اساس گزارش جدیدی که توسط “Max Weinbach” منتشر شده است، اپل در حال تست رنگ صورتی رز یا همان "RosePink" در سری آیفون های 13 و همچنین رنگ بنفش در آیفون 13 پرو مکس می باشد.
از طرفی بر اساس این گزارش، احتمالا از پوشش فولاد ضد زنگ جدیدی برای کاهش لکه ها و اثر انگشتها نیز در آیفون های سری جدید استفاده خواهد شد.
از دیگر ویژگی های احتمالی آیفون های سری جدید می‌توان به احتمال وجود ظرفیت یک ترابایتی در نسخه پرو آیفون های جدید، کوچکتر شدن ناچ، طراحی جدید لنزهای دوربین عقب و دوربین متفاوت اشاره کرد و پیش بینی شده است که آیفون های جدید در اواخر شهریور و طبق برنامه سالانه اپل رونمایی شوند.  

 

پیشنهاد: میتوانید با مراجعه به سایت پارسان می، از آخرین قیمت خرید آیفون اپل مطلع شوید.

 

 

 

گردآوری: فروشگاه اینترنتی پارسان می