shopping_cart
سبد خرید شما more_horiz
support_agent
021-88853790
window
shopping_basket

✔️بهترین مک بوک برای برنامه نویسی

در اینجا یک راهنمای خرید درباره بهترین مک بوک برای برنامه نویسی فراهم کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند تا تصمیم درستی در انتخاب مک بوک مناسب برنامه نویسی داشته باشید.

بهترینمکبوکبرایبرنامهنویسی

کدام مک بوک برای برنامه نویسی مناسب‌تر است؟


 

مشخص کردن و تعریف بهترین مک بوک برای برنامه نویسی می‌تواند کمی ذهنی باشد زیرا بسیاری از ما علایق شخصی خود را داریم. لپ‌تاپ‌های اپل (حتی مک بوک ایر)، هر آنچه را که از یک لپ‌تاپ، برای برنامه‌نویسی انتظار داریم، ارائه می‌کنند، بدون اینکه لازم باشد هزینه نسخه‌های گران قیمت مک بوک پرو M3 شامل: M3 Pro یا M3 Max را بپردازیم. به جرات می‌توان گفت که در حال حاضر اکثر مدلهای مک بوک اپل می‌توانند به راحتی نیازهای بیشتر برنامه‌نویسان را برطرف کنند، اما هنگام انتخاب مک بوک مناسب، باید به چند نکته دیگر نیز توجه کرد؛ انتخاب بهترین مورد برای شما به مواردی از قبیل: اندازه، قابلیت حمل، بودجه مورد نیاز و کارهای دیگری که ممکن است بخواهید با دستگاه انجام دهید، بستگی دارد.

 

اپل m3 مشاهده قیمت خرید مک بوک پرو  مشاهده قیمت خرید مک بوک پرو 16 اینچ اپل مشاهده قیمت خرید مک بوک پرو 13 اینچ اپل مشاهده قیمت خرید مک بوک پرو 14 اینچ اپل

 

در ادامه مقاله به بهترین مدلهای مک‌بوک‌ برای برنامه‌نویسی، و مزایا و معایب هر کدام از آنها اشاره خواهیم کرد که برای نیازها و بودجه‌های مختلف مناسب باشد.

 

1. بهترین مک بوک برای برنامه نویسی، به طور کلی: مک بوک ایر 15 اینچی M3 2024

با در نظر گرفتن تمام شاخص‌ها، بهترین مک بوک برای برنامه نویسی،  مک بوک ایر 15 اینچی M3 2024 جدید است که با صفحه نمایش بزرگتر و قاب باریک و سبک خود، مجموعه متعادل و کاملی از قدرت، قیمت و اندازه را برای برنامه نویسی فراهم می‌کند.

 

بهترین مک بوک برای برنامه نویسی، به طور کلی: مک بوک ایر 15 اینچی M3 2024

 

مشخصات فنی

پردازنده مرکزی CPU: تراشه Apple M3

پردازنده گرافیکی: GPU  گرافیک یکپارچه 10 هسته‌ای Apple M3

رم: 8 گیگابایت، 16 گیگابایت، 24 گیگابایت

نمایشگر: صفحه نمایش 15.3 اینچی  Liquid Retina

فضای ذخیره سازی:  256 گیگابایت تا 2 ترابایت

 

مشاهده قیمت خرید آی مک 24 اینچ اپل

 

مزایا

  • پردازنده قدرتمند M3
  • صفحه نمایش بزرگ روی بدنه نسبتا باریک و سبک
  • ارزان‌تر از مک بوک پرو

معایب

  • اندازه آن، ممکن است از نظر همه مناسب نباشد

 

بهترین مک بوک برای برنامه نویسی، به طور کلی: مک بوک ایر 15 اینچی M3 2024 - پورتها

 

قطعا کدنویسی در صفحه نمایش بزرگتر آسان‌تر است، اما مشکل حمل و نقل صفحه نمایش بزرگ، مشکلی پابرجا و همیشگی است. با این حال به نظر می‌رسد مک بوک ایر 15 اینچی 2024 بهترین تعادل ممکن را در این زمینه ایجاد می‌کند. با وجود اینکه مک بوک ایر 15 اینچی، بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش بین انواع مک بوک را ندارد، اما صفحه‌نمایش 15.3 اینچی هم  فضای خوبی را برای کار فراهم می‌کند. در عین حال، یک لپتاپ فوق العاده باریک و سبک برای این سایز محسوبمی‌شود. مطمئناً مک بوک ایر 15 اینچ به اندازه مک بوک ایر 13 اینچی برای سفر یا رفت و آمد راحت نیست، اما برای کاربردهایی مانند برنامه نویسی، بیشتر قابل استفاده است

ظاهرا مک بوک ایر 15 اینچی در هنگام عرضه، با مفهوم Air در تضاد بود، اما بعد از استفاده، مشخص شد لپتاپی با طراحی کاملا منطقی بوده است، چرا که استفاده بهینه‌ای از فضا کرده و مانند نسخه 13 اینچی، دارای فن نیست. اندازه لپ‌تاپ، استفاده از آن را راحت‌تر می‌کند و صفحه نمایش نیز احساس محدود شدن را به شما القا نمی‌کند. 

تراشه M3 تنها می‌تواند یک صفحه نمایش خارجی را پشتیبانی کند، که ممکن است نیاز برخی از کاربران را برطرف نکند (این کاربران به ناچار و برای اجرای دو نمایشگر خارجی، به یک دستگاه مک بوک پرو نیاز دارند)، اما صفحه نمایش بزرگتر لپتاپ، کار کردن در چندین پنجره و مشاهده را آسان‌تر می‌کند. همچنین شما می‌توانید کدنویسی بیشتری نسبت به مک بوک های کوچکتر، در یک زمان داشته باشید و یا کدهای خود را در اندازه بزرگتری مشاهده کنید. اندازه صفحه‌کلید و ترک‌پد برای استفاده در جلسات طولانی، راحت‌تر است، و عمق کلیدها و کیفیت کلیک در مکانیزم قیچی بکار رفته در کیبورد مک بوک ایر 15 اینچ کلیدهای سوئیچ تقیسم شده نیز رضایت بخش است. برخی کاربران، دستگاه‌های بزرگ‌تر یا کوچک‌تر را به جای این لپتاپ (متعادل از همه جهت) ترجیح می‌دهند، اما تعادل بین قدرت، قیمت، اندازه و قابلیت حمل، این مک بوک را برای برنامه‌نویسی ایده‌آل می‌کند.

 

بهترین مک بوک برای برنامه نویسی، به طور کلی: مک بوک ایر 15 اینچی M3 2024 - کیبورد

 

اپل m3 مشاهده قیمت خرید مک بوک ایر  اپل m3 مشاهده قیمت خرید مک بوک پرو  مشاهده قیمت خرید مک بوک ایر 13 اینچ اپل مشاهده قیمت خرید مک بوک پرو 13 اینچ اپل

 

 2. بهترین مک بوک پرو برای برنامه نویسی: مک بوک پرو 14 اینچیM3  2023

 مک بوک پرو 14 اینچی نسخه پایه M3، عملکردی بیش از حد مورد نیاز برای برنامه نویسان ارائه می‌دهد، قابلیت حمل بسیار بالایی دارد و کیفیت پرو را بدون برچسب قیمت مدل‌های دارای تراشه Pro و Max ارائه می‌دهد. در واقع، مک بوک پرو 14 اینچی با تراشه M3 پایه، از نظر تعادل بین اندازه، قدرت و قیمت، در بین مدلهای مک بوک پرو، بهترین است.

 

بهترین مک بوک پرو برای برنامه نویسی: مک بوک پرو 14 اینچیM3  2023

 

مشخصات فنی

پردازنده مرکزی CPU: تراشه Apple M3 با قابلیت پیکربندی با تراشه‌های M3 Pro / Max

پردازنده گرافیکی: GPU  گرافیک یکپارچه 10 تا 40 هسته‌ای Apple M3

رم: 8 گیگابایت تا 128 گیگابایت

نمایشگر: صفحه نمایش 14 اینچی  Liquid Retina XDR

فضای ذخیره سازی:  512 گیگابایت تا 8 ترابایت

 

مزایا

  • بخشی از جدیدترین سری مک بوک ها
  • طراحی فشرده (اندازه صفحه نمایش و قابلیت حمل را در سطح متعادلی نگهمی‌دارد)
  • قیمت مناسب

معایب

  • برخی از برنامه نویسان صفحه نمایش بزرگتر را ترجیح می‌دهند
  • پیکربندی اولیه ممکن است برای انواع دیگر کارها (غیر از برنامه نویسی)، ضعیف باشد

 

مک بوک پرو ۱۴ اینچی M3 2023، بهترین مک بوک برای برنامه نویسی است که تعادل را بین قدرت، قیمت و قابلیت حمل برقرار کرده است. یکی از مک بوک پروهای جدید که در نوامبر 2023 عرضه شد، اولین مک بوک پرو 14 اینچی بود که از تراشه پایه M3 به جای تراشه Pro یا Max بهره می‌برد. اگر به سراغ این مدل پایه بروید، این مدل نسبت به نسل‌های قبلی مک بوک پرو 14 مقرون به صرفه‌تر بوده و همچنین قدرت آن برای برنامه نویسی بیش از اندازه مورد نیاز است.

صفحه نمایش فوق العاده روشن (حداکثر 1500 نیت) که برای جلسات طولانی کدنویسی مناسب است، یکی از نقاط قوت و فوق العاده این لپتاپ می‌باشد که آن را جزو بهترین‌ها قرار می‌دهد. ضمن اینکه روشنایی مناسب نمایشگر، مشکلات احتمالی صفحه براق را جبران کرده و شما هیچ مشکلی در دید نخواهید داشت. اندازه 14 اینچ به حد کافی بزرگ است تا از خستگی چشم در زمانی که صفحه نمایش اینقدر واضح است، جلوگیری کند. همچنین این مک بوک با وجود صفحه نمایش بزرگ، به اندازه کافی قابل حمل است تا در صورت لزوم در کیف شما قرار گیرد.

اگر به قدرت، حافظه یا فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید، عملاً هیچ محدودیتی با این مک بوک های جدید وجود ندارد. اگر کارهای زیادی انجام می‌دهید، می‌توانید تراشه M3 Pro یا  M3 Max  را به جای تراشه پایه M3 انتخاب کرده و به میزان حداکثر تا 128 گیگابایت رم داشته باشید، که کارایی این مدلها، خیلی فراتر از نیاز برنامه نویسی با لپتاپ است.

 


مشاهده قیمت خرید هدفون بلوتوث اپل مدل ایرپاد 3 با قابلیت شارژ لایتنینگ اورجینال اپل USB-C به Digital AV مشاهده قیمت خرید مبدل اپل با تاچ آیدی MK293 مشاهده قیمت خرید مجیک کیبورد مشاهده قیمت خرید موس بی سیم مدل مجیک موس 3 اپل سفید

 

3. بهترین مک بوک برای برنامه نویسی در حال حرکت و سفر: مک بوک ایر 13 اینچی M3 2024

اگر قابلیت حمل برای کار در مکان‌های مختلف را در اولویت قرار می‌دهید، مک بوک ایر 13 اینچی که فوق‌العاده نازک و سبک است، توصیه می‌شود که همچنان قدرت زیادی را ارائه می‌دهد و صفحه نمایش  Liquid Retinaبا روشنایی بالا و واضح عالی را ارائه می‌دهد.
 

بهترین مک بوک برای برنامه نویسی در حال حرکت و سفر: مک بوک ایر 13 اینچی M3 2024

 

مشخصات فنی

پردازنده مرکزی CPU: تراشه Apple M3

پردازنده گرافیکی: GPU  گرافیک یکپارچه 8 تا 10 هسته‌ای Apple M3

رم: 8 تا 16 گیگابایت

نمایشگر: صفحه نمایش 13.6 اینچی  Liquid Retina

فضای ذخیره سازی:  256 گیگابایت تا 2 ترابایت

 

مزایا

  • پردازنده قدرتمند  M3
  • سبک و جمع و جور
  • ارزان‌تر از مک بوک پرو

معایب

  • GPU  به اندازه MacBook Pro قدرتمند نیست
  • صفحه نمایش کوچکتر

 

مشاهده قیمت خرید مک مینی اپل

 

همانطور که دیدید، در ابتدای این مقاله به نسخه 15 اینچی 2024 مک بوک ایر اشاره کرده ایم و به دلیل فضای اضافی صفحه نمایش که کدنویسی را آسان‌تر می‌کند، امتیاز بیشتری برای برنامه نویسی به آن دادیم. اما اگر دستگاه قابل حمل‌تری می‌خواهید، انتخاب برتر، مک بوک ایر 13 اینچی خواهد بود.

جدا از عمر باتری که در مک بوک ایر 2021 کمی کمتر است، باقی مشخصات و عملکرد در هر دو مک بوک ایر 13 اینچی، اساساً مشابه است. اما در مک بوک ایر 13 اینچی 2024، تراشه M3 کار کامپایل کردن کد را آسان می‌کند و صفحه نمایش، 25 درصد روشن‌تر از ایر 2021 است که آن را برای کار در نور خورشید بهتر می‌کند. همچنین مک بوک ایر 13 اینچی 2024، دارای پشتیبانی MagSafe است، به این معنی که اتصال و جدا کردن کابل برق آسان و ایمن خواهد بود.

مک بوک ایر 13 اینچی 2024، به دلیل اینکه فوق العاده باریک و سبک است برای همه برای کسانی که می‌خواهند در حال حرکت برنامه نویسی کنند، است، بهترین است. به خصوص که قیمت آن نیز بسیار مناسب است.

 

اپل m3 مشاهده قیمت خرید مک بوک ایر  مشاهده قیمت خرید مک بوک ایر 13 اینچ اپل مشاهده قیمت خرید مک بوک ایر 15 اینچ اپل اپل m3 مشاهده قیمت خرید مک بوک ایر

 

4. بهترین مک بوک برای برنامه نویسی با بودجه کم: مک بوک ایر M1 2021

شما برای برنامه نویسی به مک بوک بسیار قدرتمندی نیاز ندارید و اگر از آن برای کارهای دیگری غیر از برنامه نویسی استفاده نکنید، می‌توان گفت حتی M3 پایه نیز بسیار زیاد است. صفحه کلید و صفحه نمایش خوب، برای برنامه نویسی ضرورری هستند که مک بوک ایر M1، هر دو مورد را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد.

 

بهترین مک بوک برای برنامه نویسی با بودجه کم: مک بوک ایر M1 2021

 

مشخصات فنی

پردازنده مرکزی CPU: تراشه Apple M1 با هشت هسته

پردازنده گرافیکی: GPU  گرافیک یکپارچه 7 یا 8 هسته‌ای Apple M3

رم: 8 تا 16 گیگابایت

نمایشگر: صفحه نمایش 13.3 اینچی  Liquid Retinaبا رزولوشن 1600X2560 پیکسل

فضای ذخیره سازی:  256 گیگابایت تا 2 ترابایت

 

مزایا

  • جمع و جور و راحت برای استفاده 
  • عملکرد بی صدا و بدون فن
  • قیمت عالی

معایب

  • مک بوک ایر جدیدتر، دارای صفحه نمایش روشن‌تر با پیکسل‌های بیشتر در هر اینچ است

 

مشاهده قیمت خرید سرفیس لپ تاپ مایکروسافت مشاهده قیمت خرید سرفیس لپ تاپ 6 مایکروسافت مشاهده قیمت خرید سرفیس لپ تاپ 7 مایکروسافت مشاهده قیمت خرید سرفیس لپ تاپ استودیو 2 مایکروسافت
 

 

اگر کدنویسی هستید که بودجه کمتری برای خرید دارید و به قدرتی که مک بوک های دیگر ارائه می‌دهند، نیاز ندارید، مک بوک ایر M1 2021 همچنان می‌تواند یک انتخاب عالی باشد.

مک بوک ایر 2021 هنوز هم از لحاظ ترکیب ارزش و عملکرد در نقطه مطلوبی قرار دارد و حتی در گران‌ترین نسخه‌ها، ارزان‌ترین مک‌بوکی است که می‌توانید به صورت نو بخرید، اما در اغلب فروشگاه‌ها با تخفیف‌ در دسترس است. سرعت و روان بودن این لپ‌تاپ ستودنی است و با یک بار شارژ باتری، یک روز کامل می‌توان از آن استفاده کرد. 

یکی دیگر از مزایای مک بوک ایر 2021، بدون فن بودن آن است که باعث می‌شود در هنگام استفاده بی صدا باشد. اگر چه تراشه M1 با M2 جایگزین شده است، اما همچنان عملکرد فوق العاده‌ای را در هنگام کامپایل کد ارائه می‌دهد. این مک بوک، بهترین انتخاب برای ویرایش ویدیو یا ویرایش تصویر نیست، اما اگر فقط برای برنامه‌نویسی و بهره‌وری کلی به یک لپ‌تاپ خوب نیاز دارید، این مک‌بوک به شایستگی کار را انجام می‌دهد.

 

 

5. بهترین مک بوک برای برنامه نویسی با صفحه نمایش بزرگتر: مک بوک پرو 16 اینچی M3 2023

برنامه‌نویسی روی صفحه‌نمایش بزرگ‌تر می‌تواند بسیار آسان‌تر باشد و مک بوک پرو 16 اینچی این کار را در کنار قدرت فراوان که بسیار بیشتر از نیاز برنامه نویسی است، به تنهایی ارائه داده و در صدر جدول قرار دارد.

اگر شما یک تولید کننده محتوا هم هستید، این دستگاه، بهترین مک بوک برای برنامه نویسی است.

 

بهترین مک بوک برای برنامه نویسی با صفحه نمایش بزرگتر: مک بوک پرو 16 اینچی M3 2023

 

مشخصات فنی

پردازنده مرکزی CPU: تراشه Apple M3 Pro با 12 هسته و Apple M3 Max با 16 هسته

پردازنده گرافیکی: GPU  گرافیک یکپارچه 19 تا 38 هسته‌ای Apple M3 Pro/Max

رم: حداکثر تا 96 گیگابایت

نمایشگر: صفحه نمایش 16.2 اینچی  Liquid Retina XDR

فضای ذخیره سازی: حداکثر تا 8 ترابایت

 

مزایا

  • صفحه نمایش بزرگتر برای کد نویسی، به علاوه قابلیت اتصال به دو نمایشگر خارجی
  • عمر باتری فوق العاده
  • امکان پیکربندی متنوع با مشخصات مختلف

معایب

  • اندازه بزرگتر باعث می‌شود حمل و نقل راحت‌تر نباشد
  • گران‌تر از مک بوک های کوچکتر

 

اگر به مک‌بوکی نیاز دارید که بتواند کارهایی بیشتر از برنامه‌نویسی را به سادگی انجام دهد و همچنین بزرگ‌ترین صفحه نمایش ممکن در مک‌بوک‌ها را داشته باشد، مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی 2023 می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این مک بوک، اساساً مشابه مدل 14 اینچی M3 2023 است ولی با تراشه‌های M3 Pro یا M3 Max اپل، و با صفحه نمایش و باتری بزرگ‌تر عرضه می‌شود.

افرادی که مشاهده خطوط کد روی صفحه نمایش بزرگتر را ترجیح می‌دهند، این دستگاه را دوست خواهند داشت. از آنجایی که این دستگاه فقط با تراشه Pro یا Max (به جای M3) پایه موجود است، مقدار قدرت ارائه شده اگر فقط برای برنامه نویسی باشد، بیش از حد نیاز است، اما کسانی که ویرایش ویدیو یا کار سه بعدی را نیز انجام می‌دهند، از داشتن آن استقبال خواهند کرد.

یکی از مزیت‌های اصلی مک‌بوک پروها، نمایشگرهای روشن‌تر آن‌ها است که کار با آن‌ها را در نور شدید آفتاب راحت‌تر می‌کند. همچنین این واقعیت که شما با تراشه M3 Pro می‌توانید دو صفحه نمایش خارجی را مدیریت کنید، قابل تحسین بوده و از سوی دیگر، این نکته می‌تواند برای برخی از پروژه‌های برنامه‌نویسی مفید باشد (تراشه استاندارد M3 محدود به یک نمایشگر خارجی است).

همچنین شما می‌توانید مک بوک پرو 16 اینچی را با حداکثر 64 گیگابایت حافظه و 8 ترابایت رم، پیکربندی کنید، که به طور بالقوه آن را به یک هیولا در بین لپ‌تاپ‌های هم رده تبدیل می‌کند. همچنین مک بوک پرو 16 اینچی 2023، دارای بهترین عمر باتری در بین مک بوک ها می‌باشد. اپل ادعا می‌کند که شما با یک بار شارژ می‌توانید حدود 14 ساعت وبگردی داشته باشید، اما در آزمایشات، بیش از 22 ساعت برای کارهای آنلاین اولیه مشاهده شده است. صد افسوس که انتخاب پیکربندی‌های مختلف مک بوک پرو 16 اینچی 2023، آنرا به گران‌ترین مک بوک موجود تبدیل می‌کند.

 

نحوه انتخاب بهترین مک بوک برای برنامه نویسی: راهنمای خرید

انتخاب بهترین مک بوک برای برنامه نویسی، واقعاً به تعیین نیازها و اولویت‌های شما بستگی دارد. همه مک بوک ها، قدرت برنامه نویسی و صفحه نمایش خوبی برای کار در موقعیت‌های مختلف دارند. بنابراین انتخاب هر کدام از آنها، به ابعاد، قیمت و اینکه آیا قدرت بیشتری برای کارهای سخت‌تر، نیاز دارید یا نه، بستگی دارد.

به طور کلی، مک بوک ایر ها  به عنوان بهترین مک‌بوک برای برنامه‌نویسی توصیه می‌شوند، زیرا ارزان‌تر و سبک‌تر هستند و قدرت کافی برای برنامه نویسی را هم دارند. در این مقاله، جدیدترین مک بوک ایر 15 اینچی (M3) به عنوان برترین انتخاب، معرفی شد چرا که به صورت تجربی مشخص شده است که صفحه نمایش بزرگتر برای کدنویسی راحت‌تر است. با این حال، اگر قابل حمل بودن برای شما اولویت اصلی است، ممکن است مک بوک ایر 13 اینچی Apple M3 یا مک بوک پرو 14 اینچی Apple M3 را ترجیح دهید. از سوی دیگر، مک بوک پرو ها نسبت به مک بوک ایر ها، صفحه نمایش روشن‌تری دارند و اگر بیرون در نور روشن کار می‌کنید، این می‌تواند یک مزیت باشد.

 

آیا مک بوک برای برنامه نویسی خوب است؟

 مک بوک ها، لپتاپ‌هایی عالی برای برنامه نویسی هستند. آنها دارای نمایشگرهای شفاف و روشن رتینا هستند که کاراکترها را به طور واضح نشان می‌دهند، قدرتمند هستند و عمر باتری خوبی دارند و که اگر برنامه نویس هستید، این موضوع مهم است. مک‌بوک‌ها اکنون در طیف وسیعی از اندازه‌ها عرضه می‌شوند، از مک بوک پرو و ایر 13 اینچی ارزان‌تر گرفته تا مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی بزرگتر و قدرتمندتر و حتی مک بوک ایر 15 اینچی، بنابراین انتخاب‌های زیادی وجود دارد.

 

مشاهده قیمت خرید آی مک 27 اینچ اپل اپل m3 مشاهده قیمت خرید آی مک مشاهده قیمت خرید مک مینی اپل مشاهده قیمت خرید مک استودیو اپل 

 

مک بوک پرو برای برنامه نویسی بهتر است یا مک بوک ایر؟

قبلاً به دلیل صفحه نمایش بزرگتر و صفحه نمایش رتینا، به راحتی یک مک بوک پرو به جای مک بوک ایر برای برنامه نویسی توصیه می‌شد، و اگر سایز فونت کوچکی را برای برنامه نویسی خود انتخاب کرده باشید، ایده آل است. اما در سال‌های اخیر، تفاوت فاحش و آشکاری بین مک بوک پرو و ​​ایر دیده نمی‌شود. مک بوک ایر اکنون دارای نمایشگرهای رتینا و سیلیکونی خود اپل است (چه تراشه M1 یا M2)، و حتی اکنون یک مک بوک ایر 15 اینچی M3 برای کسانی که صفحه نمایش بزرگتر را ترجیح می‌دهند وجود دارد.

این بدان معناست که فقط در صورتی که از مک بوک خود برای کارهای گرافیکی دیگر استفاده می‌کنید، توصیه می‌کنیم به جای مک بوک ایر، برای مک بوک پرو (و حتی برای مدلی با تراشه M Pro) هزینه بیشتری بپردازید. برنامه نویسی به تنهایی به مقدار توانی که توسط تراشه‌های M Pro ارائه می‌شود نیاز ندارد، اما اگر کارهای دیگری را نیز انجام می‌دهید، ممکن است بخواهید یکی از این مدلها را در نظر بگیرید.

شما می‌توانید سوالات خود را در بخش نظرات منعکس کرده و یا برای رسیدن به پاسخ سوالات خود، با فروشگاه پارسان می، تماس بگیرید.

 

مک بوک ایر 13 اینچ اپل

 

 

 

 

مقالات مرتبط:

بهترین لپتاپ‌ها برای طراحی گرافیکی - 2024

بهترین کامپیوترهای همه کاره در سال 2023

بهترین برنامه های یادداشت برداری در سال 2023

بهترین مک بوک در سال 2024 - کدام مدل را بخریم؟

مقایسه انواع موس اپل (انواع Magic mouse اپل)

انواع ایرپاد اپل Airpods | مقایسه بین تمامی مدل‌ها

کاملترین راهنمای تنظیمات موس آیفون ( سفارشی سازی)+تصاویر راهنما

21 نکته و ترفند که باید قبل از اینکه مک بوک اپل بخرید بررسی کنید+تصاویر راهنما

انواع قلم سرفیس مایکروسافت و ویژگی‌ هر کدام + قیمت

سرفیس چیست؟ | معرفی انواع سرفیس مایکروسافت + تصاویر

 

 

 

 

پارسان می

دیدگاه ها
شما هم می‌توانید در مورد این مقاله نظر دهید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ثبت نظر ارائه‌ی اطلاعات مشخص و مفید برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند انتخاب و خرید یک محصول است.