shopping_cart
سبد خرید شما more_horiz
support_agent
021-88853790
window
shopping_basket

✔️بهترین لپ تاپ‌ برای کارهای گرافیکی

در این مقاله برای رسیدن به بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی، لیستی تهیه کرده‌ایم که میتوانید شما را در گرفتن تصمیم درست کمک کنید.

بهترینلپتاپ‌برایکارهایگرافیکی

بهترین لپتاپ‌ برای کارهای گرافیکی در سال 1403: برترین انتخاب‌ها، برای تمامی بودجه‌ها


 

تمام انواع بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی، طوری آماده شده‌اند که به شما کمک می‌کنند تا به خلق، طراحی و الهام بخشی، در نرم افزارهای مختلف گرافیکی بپردازید. طبق تجربه، یک لپ تاپ گرافیکی خوب، حداقل به پردازنده Intel Core i5 ، AMD Ryzen 5 (در سیستم‌های ویندوزی) یا M1 (در دستگاه‌های مک اپل) نیاز دارد که حداقل 512 گیگابایتSSD  و 16 گیگابایت رم نیز همراه خود داشته باشد. البته توصیه می‌شود، برای عملکرد بی‌نقص در پروژه‌های پیچیده، 32 گیگابایت رم داشته باشید. دقت کنید که صفحه نمایش شما حداقل وضوح p 1080 و پوشش رنگی خوبی در sRGB  و Adobe RGB  ارائه دهد. چرا که این امر باعث می‌شود که طرح‌های شما روی صفحه نمایش و در چاپ، به لحاظ رنگ، دقیق باشند.

 

اپل m3 مشاهده قیمت خرید مک بوک ایر  مشاهده قیمت خرید مک بوک ایر 13 اینچ اپل مشاهده قیمت خرید مک بوک ایر 15 اینچ اپل اپل m3 مشاهده قیمت خرید مک بوک ایر  

 

در این مقاله مشخصات فنی، عملکرد و نتایج بنچمارک، کیفیت ساخت، ابعاد و قابلیت حمل را برای انجام کارهای خلاقانه بررسی شده تا به لیست بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی برسیم.

 

لیست خلاصه: بهترین لپ تاپ‌ برای کارهای گرافیکی

ردیف

نام محصول

توصیف کوتاه

دلایل انتخاب

1

مک بوک پرو 16 اینچی (M3 Pro/M3 Max)

بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی به طور کلی

مک بوک پرو 16 اینچی (M3 Pro/M3 Max) ، با تراشه‌های قدرتمند اپل، ویرایش ویدیوهای K4 و 8K را بدون زحمت انجام داده، طراحی بدنه مقاوم در برابر اثر انگشت را برای یک ظاهر تمیز ایجاد می‌کند و معیار جدیدی را برای لپ تاپ ها کارهای گرافیکی تعیین می‌کند.

 

2

لپتاپ لنوو  IdeaPad Duet 5 Chromebook

بهترین لپ تاپ اقتصادی برای کارهای گرافیکی

این کروم بوک 2 در 1 لنوو، با نمایشگر خیره کننده OLED ، صفحه کلید جداشدنی و قیمت پایین خود، تبدیل به گزینه‌ای عالی برای طراحان گرافیک در حال حرکت و با بودجه کم عالی بوده و ارزشی باورنکردنی در برابر هزینه‌ای که می‌کنید، ارائه می‌دهد.

 

3

لپتاپ دل Dell XPS 14

بهترین لپ تاپ ویندوز برای کارهای گرافیکی

Dell XPS 14، با طراحی زیبا و صفحه نمایش اختیاری K3.2 OLED، وضوح بصری و دقت رنگ بی‌نظیری را ارائه داده و آن را به انتخابی برتر برای طراحان گرافیکی تبدیل می‌کند که به دنبال عملکرد و زیبایی‌شناسی هستند.

 

4

لپتاپ لنوو ThinkPad X1 Yoga Gen 8

بهترین لپ تاپ 2 در 1 برای کارهای گرافیکی

اگرچه لپ تاپ Lenovo ThinkPad X1 Yoga Gen 8  در وهله اول یک لپ تاپ تجاری محسوب می‌شود اما با ساختار مستحکم، صفحه‌کلید پاسخگو و تنوع پورت عالی، آن را به گزینه‌ای قدرتمند برای متخصصان طراحی تبدیل می‌کند.

 

5

لپتاپ لنوو Yoga Book 9i

بهترین لپ تاپ مجهز به دو صفحه نمایش برای کارهای گرافیکی

Lenovo Yoga Book 9i  با داشتن صفحه‌ نمایش دوگانه‌ (که عملکرد چندوظیفه‌ای و انعطاف‌پذیری خلاقانه را بهبود می‌بخشد)، عملکرد قدرتمند و عمر باتری تا 9.5 ساعت، برای کارهای گرافیکی عالی است.

 

6

مک بوک ایر 13 اینچی M3

بهترین لپ تاپ کارهای گرافیکی از نظر عمر باتری

مک بوک ایر M3 2024 اپل با طراحی شیک، قابلیت حمل عالی، نمایشگر پر جنب و جوش (Vibrant) و عملکرد بالا، که با صفحه کلید راحت و عمر باتری طولانی تکمیل شده است، برای طراحان گرافیک بسیار جذاب است.

 

 

 

کدام لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی بهتر هستند؟

 

1. بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی به طور کلی:

مک بوک پرو 16 اینچی (M3 Pro/M3 Max)

 

بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی به طور کلی

 

مشخصات فنی

پردازنده:  Apple M3 Pro یا Apple M3 Max

اندازه صفحه نمایش: 16 اینچ

رم: 18 تا 128 گیگابایت

فضای ذخیره سازی: 512 گیگابایت تا 8 ترابایت

 

چرا بخرم:

  • برخورداری از تراشه‌های جدید M3 Pro  و M3 Max
  • بیش از 24 ساعت عمر باتری

چرا نخرم:

  • قیمت بالا

 

مک بوک پرو 16 اینچی (M3 Pro/M3 Max) از نظر کارهای گرافیکی، منحصر به فرد است و با جدیدترین تراشه‌های اپل، قدرت بی نظیری را ارائه می‌دهد. این لپ تاپ ، در انجام وظایف کارهای گرافیکی سنگین و فشرده مانند ویرایش ویدیوی 4K و 8K، بدون تردید، جایگاه ممتازی دارد، که نشان دهنده پیشرفت قابل توجه عملکرد آن، نسبت به مدل‌های قبلی است. بدنه آن در برابر لکه و اثر انگشت مقاوم بوده و یک گزینه جدید در رنگبندی به نام  Space Black دارد. تست‌های بنچمارک افزایش قابل توجهی در عملکرد (به ویژه در برنامه‌های گرافیکی فشرده)، نشان می‌دهد که جریان کار خلاقانه را ساده می‌کند. نکته مثبت دیگر این مک بوک پرو، عمر باتری تا 24 ساعت است که برای جلسات خلاقانه طولانی مدت، نیازی به شارژ مجدد ندارد.

اگرچه بزرگترین مک بوک پرو M3 2023 که در سایز 16 اینچی تولید شده، قیمت نسبتا بالایی دارد، اما برای طراحان گرافیکی که به دنبال لپ تاپ های درجه یک هستند، قابلیت‌های فوق العاده‌ای را ارائه  داده و زیبایی، دوام و جذابیت را نیز به همراه خود دارد. بنابراین دلیل قیمت زیاد آن توجیه می‌شود.

 

اپل m3 مشاهده قیمت خرید مک بوک پرو  مشاهده قیمت خرید مک بوک پرو 16 اینچ اپل مشاهده قیمت خرید مک بوک پرو 13 اینچ اپل مشاهده قیمت خرید مک بوک پرو 14 اینچ اپل

 

2. بهترین لپ تاپ اقتصادی (مقرون به صرفه) برای کارهای گرافیکی:

لپ تاپ Lenovo IdeaPad Duet 5 Chromebook

 

بهترین لپ تاپ اقتصادی (مقرون به صرفه) برای کارهای گرافیکی

 

مشخصات فنی

پردازنده:  Qualcomm Snapdragon 7c Gen2

اندازه صفحه نمایش:  13.3 اینچ

رم: 8 گیگابایت

فضای ذخیره سازی: 128 گیگابایت

 

چرا بخرم:

  • نمایشگر زیبا در کروم بوک
  • عمر باتری فوق العاده

چرا نخرم:

  • پایه سخت
  • قلم گنجانده نشده است

 

برای طراحان گرافیکی که به برنامه‌های مبتنی بر بستر ابر، متکی هستند، Lenovo IdeaPad Duet Chromebook 5  به عنوان یک گزینه بسیار مقرون به صرفه و بدون افت کیفیت، خودنمایی می‌کند. عملکرد صفحه کلید و تبلت قابل جدا شدن آن، همراه با نمایشگر OLED خیره کننده P 1080 ، آن را برای طراحانی که برای پروژه‌های خلاقانه خود به قابلیت حمل، انعطاف پذیری و وضوح تصویر پر جنب و جوش (Vibrant) نیاز دارند، عالی می‌کند. این لپتاپ با مجهز بودن به پردازنده Qualcomm Snapdragon 7c Gen2  و رم 8 گیگابایتی، ارائه عملکردی روان در ابزارهای کارهای گرافیکی مبتنی بر بستر وب را تضمین می‌کند. 

این لپتاپ لنوو، با عمر باتری چشمگیر 16 ساعته، به طور قابل توجهی بیشتر از کروم بوک‌های معمولی، کاربر را در جلسات طراحی طولانی مدت همراهی می‌کند. اگرچه قیمت آن در ابتدای عرضه، بیشتر از نسل قبلی خود بود، اما ارزش آن به دلیل کاهش قیمتش در طول زمان، افزایش یافته و آن را به عنوان یک انتخاب بی‌رقیب برای طراحانی که به دنبال دستگاهی مقرون ‌به‌ صرفه و همه‌کاره برای کارهای کارهای گرافیکی مبتنی بر بستر ابر هستند، قرار می‌دهد.

 

 

 

3. بهترین لپ تاپ ویندوز برای کارهای گرافیکی :

لپ تاپ Dell XPS 14

 

بهترین لپ تاپ ویندوز برای کارهای گرافیکی

 

مشخصات فنی

پردازنده:  Intel Core Ultra 7 155H

رم: حداکثر 64 گیگابایت DDR5

اندازه صفحه نمایش: تا 14.5 اینچ صفحه نمایش لمسی OLED 3.2K

فضای ذخیره سازی: تا 4 ترابایت

 

چرا بخرم:

  • پردازنده جدید و قدرتمند
  • نمایشگر OLED 3.2K
  • همرده یا بالاتر از مک بوک پرو 14 اینچی است

چرا نخرم:

  • پیکربندی‌های بهتر آن، افزایش قیمت زیادی پیدا می‌کند
  • نوار لمسی و پد لمسی مشکلات دسترسی را ایجاد می‌کنند (به دلیل همسطح بودن با بدنه)

 

Dell XPS 14  که دارای طراحی زیبا با پردازنده پیشرفته و صفحه نمایش K3.2 OLED اختیاری است و استاندارد جدیدی را در وضوح بصری و دقت رنگ در سری XPS  ایجاد می‌کند؛ خود را به عنوان یک گزینه انتخاب با ارزش، در برابر طراحان گرافیکی قرار می‌دهد. این لپ‌تاپ ممکن است نیاز به هزینه اضافی در ارتقاءهایی مانند دریافت پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4050  داشته باشد، تا پتانسیل خود را به طور کامل آشکار کند اما آن را به یک سرمایه‌گذاری ارزشمند برای کاربران حرفه‌ای‌ تبدیل ‌کند که به دنبال طول عمر و عملکرد هستند.

طراحی این لپتاپ، بهبود قابل توجهی پیدا کرده است که مجهز بودن به بلندگوهای با کیفیت بالا برای بهبود کیفیت صدا و داشتن حاشیه‌های باریک در اطراف یک وب‌کمp  1080، از جمله این موارد است. XPS 14 با وجود بدنه باریک خود، مجهز به پردازنده Intel Core Ultra 7 155H و کارت گرافیک Nvidia RTX 4050، می‌باشد که قادر است طیف گسترده‌ای از وظایف (شامل: محاسبات اولیه تا ایجاد محتوای پیچیده) را به خوبی انجام دهد و آن را به یک دستگاه ضروری برای طراحان گرافیکی که قدرت، دوام و زیبایی را در اولویت قرار می‌دهند، تبدیل می‌کند.

 

مشاهده قیمت خرید قلم اپل پنسل پرو 2024 اورجینال اپل USB-C به Digital AV مشاهده قیمت خرید مبدل اپل با تاچ آیدی MK293 مشاهده قیمت خرید مجیک کیبورد مشاهده قیمت خرید موس بی سیم مدل مجیک موس 3 اپل سفید

 

4. بهترین لپ تاپ 2 در 1 برای کارهای گرافیکی:

لپ تاپ Lenovo ThinkPad X1 Yoga Gen 8

 

بهترین لپ تاپ 2 در 1 برای کارهای گرافیکی

 

مشخصات فنی

پردازنده:  Intel Core i5 - i7

گرافیک:  Intel Xe Plus

رم: 16 گیگابایت

اندازه صفحه نمایش: 14 اینچ، با رزولوشن 1920X1200

فضای ذخیره سازی: 256 گیگابایت - 512 گیگابایت SSD

 

چرا بخرم:

  • انعطاف پذیری (2 در 1)
  • صفحه نمایش زیبا و بلندگوهای عالی
  • صفحه کلید عالی
  • نسبت تصویر 16:10 

چرا نخرم:

  • قیمت بسیار بالا برای یک کالای با کیفیت بالا
  • یک لپتاپ تجاری بدون اضافه کاری در طراحی

 

Lenovo ThinkPad X1 Yoga Gen 8  ممکن است گران باشد، اما اگر به دنبال یک لپتاپ مبتنی بر عملکرد برای استفاده حرفه‌ای هستید، کیفیت بالای آن، ارزش این هزینه کردن را دارد. در نهایت، این لپتاپ یک لپ‌تاپ تجاری است و ممکن است برای سازندگان محتوا و طراحان، به عنوان گزینه هدف مطرح نباشد؛ اما چونکه در ردیف نسخه‌های تجاری قرار می‌گیرد، به گونه‌ای ساخته شده که قدرتمند و کارآمد باشد. این لپتاپ به لحاظ فرم عالی بوده و وجود پوشش آلومینیومی با یک پد لمسی پاسخگو و یک صفحه کلید راحت، استحکام واقعی به آن بخشده است. نکته‌ای که در مورد صفحه کلید ThinkPad وجود دارد، این است که کلیدهای آن، بدون فشار زیاد تایپ عالی داشته و بدون اینکه تایپ کردن را خیلی سخت کنند، بازخوردی عالی ارائه می‌دهند. با این حال، این لپتاپ بسیار ساده است و شما هیچ ویژگی فانتزی و جذابی خارج از ماهیت 2 در 1 دستگاه پیدا نخواهید کرد. البته این سادگی بخشی از جذابیت این لپتاپ است.

صفحه نمایش این لپتاپ فوق العاده بوده و نسبت تصویر 16:10 باعث می‌شود، در حین استفاده، بسیار بزرگتر از آنچه هست، احساس می‌شود. اگر به دنبال یک بوم نقاشی با اندازه کوچک و در یک فرم خوب هستید، این لپتاپ ایده آل است. کاربران علاقه دارند گزینه‌های اتصال زیادی را به خصوص در لپتاپ‌هایی با این اندازه ببینند. تاپ انتخاب پورت‌ها در این لپ عالی بوده و در آن یک پورت HDMI، دو پورت USB-A  و دو پورت USB-C Thunderbolt 4  و یک جک هدفون پیدا خواهید کرد. به طور کلی، ThinkPad X1 Yoga Gen 8  با قدرت چشمگیر و ظاهر خیره کننده اش، یک لپتاپ عالی برای طراحی در سطح متوسط است.

 

5. بهترین لپ تاپ مجهز به دو صفحه نمایش، برای کارهای گرافیکی:

لپ تاپ Lenovo Yoga Book 9i

 

بهترین لپ تاپ مجهز به دو صفحه نمایش، برای کارهای گرافیکی

 

مشخصات فنی

پردازنده: Intel Core i7

اندازه صفحه نمایش:  2 نمایشگر با ابعاد 13.3 اینچ

رم: 16 گیگابایت

فضای ذخیره سازی: 512 گیگابایت تا 1 ترابایت

 

چرا بخرم:

  • نمایشگر دوگانه کارآمد
  • حالت‌های متعدد (Multiple)، امکانات فراوان

چرا نخرم:

  • کمی طول می‌کشد تا به آن عادت کنید
  • گران

 

Lenovo Yoga Book 9i  یک لپ‌تاپ درجه یک برای طراحان گرافیک است که دارای ویژگی نوآورانه و دو صفحه‌نمایش است که امکانات خلاقانه را گسترش می‌دهد و انجام چند کار را بدون به خطر انداختن قابلیت حمل، افزایش می‌دهد. این طراحی همه کاره، که راه اندازی دو مانیتور را شبیه سازی می‌کند، برای پروژه‌های طراحی جامع، ایده آل است و به متخصصان گرافیک اجازه می‌دهد تا به طور همزمان، فضای کاری خود را برای کارهایی مانند طراحی، ویرایش تصویر، و مدیریت نرم افزار طراحی سازمادهی کنند.  Yoga Book 9i که به پردازنده  Intel Core i7-1355U مجهز شده است، عملکرد قدرتمند و کارآیی بالا را ارائه می‌دهد که برای جلسات و پروژه‌های طراحی فشرده و سنگین بدون خطر گرم شدن بیش از حد، ضروری است. صفحه‌نمایش‌هایOLED  دوگانه آن، نه تنها رنگ‌های زنده و رنگ سیاه‌های عمیق را (که برای کارهای گرافیکی دقیق ضروری هستند) ارائه می‌دهند ، بلکه تا 9.5 ساعت عمر باتری را نیز ارائه می‌کنند که این میزان، با استفاده استراتژیک و منطقی از صفحه نمایش، قابل افزایش است. با وجود قیمت بالا، ویژگی‌های نوآورانه، از جمله طراحی منحصر به فرد، پویایی، مانایی و استحکام در Yoga Book 9i ، این دستگاه را به سرمایه‌گذاری ارزشمندی برای طراحان گرافیکی تبدیل می‌کند، اگر به دنبال لپ‌تاپ‌هایی هستند که با خواسته‌های گردش کار پویا و خلاقانه‌شان مطابقت داشته باشد.

 

مشاهده قیمت خرید سرفیس لپ تاپ مایکروسافت مشاهده قیمت خرید سرفیس لپ تاپ استودیو 2 مایکروسافت مشاهده قیمت خرید سرفیس لپ تاپ 6 مایکروسافت مشاهده قیمت خرید سرفیس لپ تاپ 7 مایکروسافت 

 

6. بهترین لپ تاپ کارهای گرافیکی از نظر عمر باتری:

مک بوک ایر 13 اینچی M3

 

بهترین لپ تاپ کارهای گرافیکی از نظر عمر باتری

 

مشخصات فنی

پردازنده: تراشه Apple M3

رم: 8 تا 24 گیگابایت حافظه یکپارچه

اندازه صفحه نمایش: صفحه نمایش 13.6 اینچی رتینا

فضای ذخیره سازی: حداکثر 2 ترابایت

 

چرا بخرم:

  • عملکرد عالی
  • ارزش خرید بسیار خوب
  • عمر باتری درخشان

چرا نخرم:

  • مشخصات نسخه پایه تا حدودی قدیمی است
  • پورت‌ها زیاد نیست

 

مک بوک ایر 13 اینچی M3 2024 اپل، به عنوان یک لپ تاپ استثنایی برای طراحان گرافیک، متمایز است و طراحی شیک و مدرنی را ارائه می‌دهد که هم سبک و هم قابل حمل است و برای حرفه‌ای‌هایی که مدام در حال حرکت هستند، ایده آل است. صفحه نمایش عریض و پر جنب و جوش (Vibrant)  آن، با داشتن حداقل حاشیه، تجربه همه جانبه‌ای را برای کارهای طراحی دقیق، بدون به خطر انداختن "جمع و جور بودن لپتاپ" فراهم می‌کند. از نظر عملکرد، مک بوک ایر M3 2024، با زمان راه‌اندازی سریع و مدیریت روان برنامه‌ها که برای مدیریت پروژه‌های طراحی پیچیده بسیار مهم است، عالی است. صفحه کلید راحت و بازطراحی شده، جلسات طراحی طولانی مدت را تسهیل می‌کند و بهره وری را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، عمر باتری تا 16 ساعت، این مک بوک ایر را برای تلاش‌های خلاقانه طولانی بدون نیاز به شارژ مجدد مکرر آماده نگه می‌دارد و برای طراحانی که در پروژه‌های طولانی یا در سفر کار می‌کنند عالی است.

 

بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی: سوالات متداول

 

مهمترین الزامات مورد نیاز لپ تاپ برای کارهای گرافیک چیست؟

بسته به نوع ابزاری که استفاده می‌کنید، نیازهای سخت افزاری  GPU و CPU شما ممکن است متفاوت باشد، اما تنها چیزی که همه لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی باید داشته باشند، حافظه مناسب است. فایل‌های رسانه می‌توانند بسیار بزرگ باشند. مخصوصاً اگر با طرحی که دارای لایه‌ها یا افکت‌های زیادی است، کار می‌کنید، باعث می‌شود حافظه رم سیستم شما را خیلی سریع پر ‌کنند. بنابراین شما به حداقل 16 گیگابایت رم نیاز دارید، اما داشتن 32 گیگابایت رم، ایده آل است.

 

آیا مک اپل واقعا برای کارهای گرافیک بهتر است؟

مواردی وجود دارد که مک‌ها در کارهای گرافیک بهتر از لپتاپ‌های ویندوزی انجام می‌دهند که تفسیر فونت یا font rendering ، یکی از مهمترین آنهاست. اما به طور کلی، لپ‌تاپ‌های ویندوزی در چند سال گذشته راه بسیار زیادی را برای از بین بردن این شکاف پیموده‌اند. اکنون، بهبود عملکرد در کارآیی گرافیکی، واقعاً یک اولویت برای اکوسیستم سیستم عامل است، چرا که همه نرم‌افزارهای اصلی کارهای گرافیکی روی هر دو پلتفرم ظاهر می‌شوند و کیفیت نمایش (و همچنین پوشش رنگ) برای بهترین لپ‌تاپ‌های ویندوزی شاید بتواند حتی از آنچه در بهترین مک‌بوک دریافت می‌کنید، فراتر رود.

 

مشاهده قیمت خرید کیبورد سیگنیچر سرفیس پرو با قلم اسلیم پن 2 مایکروسافت مشاهده قیمت خرید قلم لمسی مایکروسافت مدل سرفیس پن مشاهده قیمت خرید مبدل مایکروسافت سرفیس تراول هاب مشاهده قیمت خرید ماوس مایکروسافت مدل آرک ماوس

 

نحوه انتخاب بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی: راهنمای خرید

وقتی نوبت به انتخاب بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی می‌رسد، پاسخ درستی وجود ندارد. با وجود مارک‌ها و مدل‌های بسیار در بازار، ترفند مناسب برای انتخاب درست، این است که ابتدا نحوه استفاده از دستگاه را شناسایی کنید. در انتهای این مقاله خلاصه‌ای از موارد لازم در بهترین لپتاپ برای کارهای گرافیکی را با هم مرور می‌کنیم:

چیزی به نام لپ تاپ کارهای گرافیکی وجود ندارد و همه چیز به کاری که می‌خواهید انجام دهید، بستگی دارد. با این حال، به عنوان معیار مرجع، داشتن حداقل رم 16 گیگابایتی و حافظه 1 ترابایتی SSD و همچنین تهیه یکی از خدمات ذخیره سازی عکس ابری برای پشتیبان گیری را توصیه می‌کنیم. در حالت ایده‌آل، نمایشگری با DCI-P3 انتخاب کنید تا دقیق‌ترین رنگ‌های روی صفحه را دریافت کنید. از طرف دیگر، یک صفحه نمایش با پوشش sRGB  با درصد بالا، یک امتیاز محسوب شده و دستگاهی با این قدرت برای حفظ شما در قلمرو طراحان کافی به نظر می‌رسد.

حرفه‌ای‌ها و کاربران قدرتمند می‌خواهند دستگاه‌های قابل حملی را انتخاب کنند که قدرت و عملکرد را به همان اندازه که آنها می‌خواهند، داشته باشد. برنامه‌های کارهای گرافیکی مانند Adobe Illustrator می‌توانند عوارض و آسیب‌های سخت‌افزاری را به همراه داشته باشند، بنابراین مهم است که سخت افزاری را انتخاب کنید که بتواند بدون هیچ تأخیری، اجرای آن‌ها را به شکلی روان، مدیریت کند. 

بنابراین، به دنبال بهترین رم ، بهترین  CPU و بهترین مشخصات  GPU که بودجه شما اجازه می‌دهد، باشید و دستگاهی را در نظر بگیرید که فضای ذخیره سازی زیادی نیز ارائه می‌دهد. شاید شما به راحتی بتوانید برای بهترین لپ تاپ های کارهای گرافیکی هزینه کنید، اما اگر یک کاربر معمولی هستید و یا از ابزارهایی با حجم کمتری از داده‌ها طراحی می‌کنید (مانند طراحی لوگو)، یا از برنامه‌های طراحی آنلاین مانند Canva  استفاده می‌کنید، این هزینه برای داشتن بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی، همیشه ضروری نیست.

مشخصات صفحه نمایش را بررسی کنید. به‌عنوان یک طراح گرافیک، به‌ویژه اگر با فایل‌های چاپی کار می‌کنید، آنچه روی صفحه ایجاد می‌کنید باید تا حد امکان دقیق و منطبق با فایل اصلی باشد. به دنبال مواردی باشید که 100 درصد از طیف رنگی گسترده (DCI-P3) پشتیبانی می‌کنند. همچنین پوشش  sRGB با درصد بالا برای استفاده عمومی‌تر خوب است. 

 

 

برای مشاهده بهترین قیمتهای لپ تاپ اپل، به صفحات مک بوک ایر و مک بوک پرو مراجعه کنید.

 

 

 

 

مقالات مرتبط:

بهترین مک بوک برای برنامه نویسی

بهترین موس برای مک بوک (1402 - 2023)

بهترین مک بوک در سال 2024 - کدام مدل را بخریم؟

بهترین برنامه های یادداشت برداری در سال 2023

مقایسه انواع موس اپل (انواع Magic mouse اپل)

انواع ایرپاد اپل Airpods | مقایسه بین تمامی مدل‌ها

کاملترین راهنمای تنظیمات موس آیفون ( سفارشی سازی)+تصاویر راهنما

21 نکته و ترفند که باید قبل از اینکه مک بوک اپل بخرید بررسی کنید+تصاویر راهنما

انواع قلم سرفیس مایکروسافت و ویژگی‌ هر کدام + قیمت

سرفیس چیست؟ | معرفی انواع سرفیس مایکروسافت + تصاویر

 

 

 

 

پارسان می

دیدگاه ها
شما هم می‌توانید در مورد این مقاله نظر دهید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ثبت نظر ارائه‌ی اطلاعات مشخص و مفید برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند انتخاب و خرید یک محصول است.