shopping_cart
سبد خرید شما more_horiz
support_agent
021-88853790
window
shopping_basket

✔️⚡رویداد بهاری 2021 اپل رونمائی از چهار محصول جدید

__________

⚡رویدادبهاری2021اپلرونمائیازچهارمحصولجدید

رونمائی از محصولات جدید اپل در رویداد بهاری 2021


 

اپل در رویداد بهاری خود در سال 2021 موسوم به Spring  Loaded در تاریخ 20 اپریل (سه شنبه 31فروردین 1400) از چهار محصول جدید و یک رنگ جدید (Purple) بنفش برای آیفون 12 و آیفون 12 مینی رونمائی کرد. 


آی مک 24 اینچی با پردازنده M1 (ای مک 24 اینچ m1)، آیپد در دو سایز 11 اینچی و 12.9 اینچی با پردازنده M1 اپل ، اپل تی وی 4K جدید و یک محصول جدید و کاملا متفاوت به نام ایرتگ Air Tag از محصولاتی بودند که در این رویداد معرفی شدند. 


چند ماه از رونمائی و توضیح مک بوک با پردازنده اپل M1 می گذرد که در بین دوستداران اپل محبوبیت خاصلی پیدا کرد و قرارگیری این پردازنده در دو محصول معرفی شده می پردازیم و در مقاله ای جداگانه به بررسی جامع هر یک از این محصولات دوست داشتنی می پردازیم . 

 

آی مک 24 اینچ در چند رنگ محصول جدید اپل

 

  • آی مک 24 اینچی 

اپل بعد از چندین سال از طراحی جدید برای آیمک استفاده کرد . در چند نسخه قبل تنها به بروزرسانی مشخصات فنی بسنده می کرد. اما این بار نه تنها در بخش فنی اتفاقات خوبی رخ داده است بلکه در طراحی پیشرفت چشم نوازی را شاهد هستیم . 

 

 

 

 


این بار به جای نقره ای از 7 رنگ بسیار زیبا استفاده شده که می توانید متناسب با فضای خود و رنگ بندی مورد علاقه خود آیمک رومیزی خود را پست نمائید. 
در نسل قبل آی مک در دو سایز 21.5 اینج و 27 اینچی معرفی و تولید اما این بار اپل سایز 24 اینچی را برای آی مک در نظر گرفته است. 


استفاده از اندازه جدید 24 اینچی و زبان طراحی جدید برای آی مک در هفت رنگ آبی ، سبز ، صورتی ، نقره ای ، زرد ، نارنجی و بنفش در کنار پردازنده هیجان انگیز اپل M1 و استفاده از هارد SSD با دو ظرفیت 256 گیگابایت و 512 گیگابایت و 8 گیگ رم و صفحه نمایش جیدد 4.5K رتینا و مجیک موس و مجیک کیبورد هم رنگ با دستگاه و استفاده از 6 بلندگو قطعا به یک دستگاه پرفروش و پرطرفدار در بازار تبدیل خواهد شد. 

 

آی پد جدید اپل

 

  • آی پد پرو جدید

اپل می گوید با عملکرد عالی پردازنده M1 و یک نمایشگر فوق العاده XDR و استفاده از تکنولوژی 5G کمربندت را ببند. اپل آیپدپرو و پردازنده M1 را یک زوج قدرتمند می خواند. اپل معتقد است آیپد پرو جدید با پردازنده M1 سریع ترین و بهترین ایپد تولید شده تا این زمان است . پردازش سیگنال پیشرفته تصویر و پردازنده یک پارچه M1 بهره ورزی باورنکردندی را در آیپد پرو جدید به نمایش می گذارد. پردازنده 8 هسته ای M1 تا 50 درصد عملکرد سرع تری دارد و در بخش گرافیکی نیز تا 40 درصد عملکرد گرافیکی سریع تر را برای آیپد پرو به ارمغان می آورد. اپل می گوید با گرافیک با کیفیت کنسول بازی کنید!

 

iPadپرو جدید

 


استفاده از پردازنده M1 در آیپد پرو جدید ، صفحه نمایش XDR در دو سایز 12.9 اینچی و 11 اینچی استفاده از اینترنت نسل 5G برای بارگذاری سریع تر فیلم ها ، فایل ها و بیشترین پهنای باند استفاده شده در آیپد پرو جدید وای فای نسل 6 و دوربین های حرفه ای 12 مگاپیکسلی با میدان دید 122 درجه ای در 5 ظرفیت 128گیگابایتی، 256گیگابایتی 512 یک ترابایتی و دو ترابایتی و استفاده از رم 8 گیگا بایتی برای ظرفیت هارد 128 تا 512 و رم 16 گیگابایتی برای هارد یک ترابایت و 2 ترابایتی و 2 ترابایتتی از ویژگی های بارز آیپد پرو جدید می باشد. 

 

محصول جدید جاسویچی Air Tag

 

  • ایرتگ Air Tag

رفع نیاز... اپل همواره به دنبال رفع نیاز مخاطبان خود در دنیای تکنولوژی است. معرفی ایرپاد جهت رهایی از سیم های آزار دهنده هدفون و بسیاری از موارد که اپل به دنبال آن است. 


اپل می گوید : 
ایرتگ را به سر سوئیچی خود بچسبانید در کوله پشتی خود بگذارید و با گوشی موبایل یا اپل واچ خود آن را ردیابی کنید برنامه My Find به کمک شما می آید تا به وسیله آن ایرتگ خود را پیدا کنید. 


اپل می گوید حریم خصوصی دراین محصول رعایت شده است. فقط شما می توانید ایرتگ خود را ببینید و حتی اپل از محل ایرتگ یا هویت دستگاهی که در یافتن آن کمک می کند اطلاعی ندارد. 

 

اپل تی وی جدید

 

  • اپل تی وی جدید

همانند نسل قبل با کیفیت 4K عرضه شد و از تفاوت های نسل قبل می توان به استفاده از پردازنده A12 و ریپورت کنترل جدید دقیق و زیباتر و کارآمدتر اشاره کرد. و همچنان در دو ظرفیت 32 و 64 گیگابایتی مانند نسل قبل عرضه می شود. 

 

 

 

 


اتصال به تلویزیون شما با پورت HDMI و اتصال به اینترنت با کابل Giga bit Eternet و یک پورت اتصال به برق در پشت دستگاه تعبیه شده که از نظر شیوه اتصالی هم تغییری نسبت به نسل قبل نداشته. 

 

آیفون 12 رنگ بنفش


در پایان به رنگ بنفش در محصولات اپل سلام کنید: 

در این رویداد رنگ جدید Purple برای آیفون 12 و آیفون 12مینی معرفی شد که البته از همین رنگ در آیمک 24 اینچ جدید هم مورد استفاده قرار گرفته است .

امیدواریم از این مطلب و رویداد که در گزارشی کوتاه ارائه شد نهایت استفاده را برده باشید. 

 

 

 

گردآوری: فروشگاه اینترنتی پارسان می