shopping_cart
سبد خرید شما more_horiz
support_agent
021-88853790
window
shopping_basket

✔️⚡ارتقاء اسکن سه بعدی آیفون ها در سال 2020

شرکت اپل از تکنولوژی اسکن سه بعدی در گوشی های آیفون خود بکار برده است که این تکنولوژی اهمیت و کارائی این گوشی ها را دو صد چندان کرده است

⚡ارتقاءاسکنسهبعدیآیفونهادرسال2020
  • اسکن سه بعدی آیفون های اپل

شرکت اپل در سال 2020 احتمالا از سنسور های جدیدتر و پیشرفته تری برای اسکن سه بعدی آیفون های خود استفاده خواهد کرد.

بنا بر اخبار منتشر شده از سایت بلومبرگ و تحلیلگران مختلف اپل برای دستگاه های جدیدش از لپ تاپ ها گرفته تا موبایل ها قصد استفاده از سنسور های اسکن سه بعدی لیزری را دارد.

این سنسورها به احتمال بسیار زیاد به صورت مجزا از دوربین فعالیت خواهند کرد و اسکنی از چهره بسیار دقیقتر از آن چیزی که اکنون وجود دارد خواهد داشت.

 

 

 

 

  • ضعف های اسکنر های امروزی موبایل

اسکن های چهره امروزی که بر روی اکثر موبایل ها وجود دارند با اینکه دقت نسبتا خوبی دارند اما نقاط ضعف بسیاری دارن و برخی حتی با تصویر چاپ شده شخصی شبیه به مالک گوشی فریب خورده و حیاتی ترین اطلاعات مالک دستگاه را در اختیار دیگران میگذارند.

روال کار این سیستمهای تشخیص چهره امروزی تماما متکی به دوربین جلو دستگاه است و با شناسایی نقاط کلیدی چهره می تواند احراز هویت کنند که برخی از آنها دقت قابل قبولی را ارائه نمی دهند.

اکنون شرکت های بزرگ فعال در زمینه تکنولوژی همچون اپل برنامه ای بسیار جدی برای تغییر این روش احراز هویت دارند و در آینده ای نزدیک اصول و استاندارد های بسیار متفاوت و دقیقی را جایگزین روش های فعلی خواهند کرد.

 

اسکن سه بعدی آیفون اپل

 

  • روشی جدید در اسکن سه بعدی اپل

در روشی که احتمالا یکی از گزینه های اپل برای احراز هویت مالک و کاربر دستگاه است سنسوری لیزری در طیفی غیر مرئی با سرعت اسکنی سه بعدی و دقیق از صورت فرد گرفته و بر اساس اطلاعات اولیه ثبت شده در خود آن را تایید و یا رد می کند.

دقت این اسکن به حدی است که حتی پستی ها و بلندی های روی پوست نیز با کیفیتی بالا قابل شناسایی است.

از این سنسور حتی در موارد دیگری نیز می توان بهره جست که از آن دسته می توان به عکاسی سه بعدی برای الگو برداری و اسکن دقیق از اشیاء و سوژه های مختلف اشاره کرد که دیگر نیاز به اسکنر های بزرگ و گران قیمت از بین خواهد رفت.

تصور کنید به عنوان یک طراح قصد دارید ماکتی را برای کار بر روی ابعاد و طراحی جدید اسکن کنید و این کار را با موبایل خود در کمتر از چند ثانیه انجام می‌دهید و نتیجه آن به سرعت در کامپیوتر شما خواهد بود و به راحتی بر روی آن تغییراتی که مد نظر دارید را انجام می‌دهید. این مورد یکی از علاقه های عکاسان هم هست که روی سوژه ای با صورت مایکرو کار کنند و ضمن عکاسی بسیار با کیفیت و دقیق از سوژه می توانند مدل های سه بعدی از اندازه ها و ساختار حجمی آن را نیز داشته باشند.

 

 

 

 

  • مورد استفاده در صنایع دیگر

همچنین بسیاری از موارد استفاده دیگر را نیز می توان از این تکنولوژی متصور شد مانند استفاده در امور مرتبط با وضعیت سلامت و زمینه های پزشکی افراد و استفاده در تکنولوژی های پرینت سه بعدی همچنین در صنعت و تولید ابزار های مهندسی و غیره.

شرکت هایی مانند اپل به مرور و در زمان خود تغییرات بسیاری را در کیفیت و نحوه زندگی مدرن بشری ایجاد می کنند که گاهی زندگی کردن بدون آنها را غیر ممکن تصور می کنیم و فکر اینکه یک روز از آنها بی بهره باشیم به شدت سخت و وحشتناک است.

 

 

 

 

 

مقالات مرتبط:

انواع حسگر در گوشی های هوشمند

آموزش نحوه تنظیم حسگر اثر انگشت آیفون

آموزش فعال سازی فیس آیدی

آموزش پاک کردن تاریخچه سافاری در آیفون

مقایسه آیفون‌های iPhone SE 2022 با iPhone SE 2020

چه چیزی خانواده آیفون 13 را تبدیل به محبوب‌ترین گوشی کرده است؟

ویژگی های آیفون SE 2020 اپل

همه چیز درباره آیفون های سری 12

سنسور تشخیص اثر انگشت آیفون چیست؟

آموزش نحوه تنظیم حسگر اثر انگشت آیفون

 

 

 

 

 

گردآوری: فروشگاه اینترنتی پارسان می