shopping_cart
سبد خرید شما more_horiz
support_agent
021-88853790
window
shopping_basket

✔️⚡تاریخ عرضه هوم پاد جدید اپل

جدیدترین خبر درباره تولید و عرضه هوم پاد جدید اپل در سال 2023

⚡تاریخعرضههومپادجدیداپل


هوم پاد جدید اپل در سال 2023 عرضه خواهد شد


 

شرکت اپل در سال 2018 هوم پاد را تولید نمود و در سال 2021 عرضه آنرا متوقف کرده و هوم پاد مینی را جایگزین آن نمود و اینک در سال 2022، شایعه حضور مجدد هوم پاد جدید اپل، بر سر زبانها افتاده است.

طبق گزارشی که مارک گورمن در بلومبرگ منتشر کرده است، به زودی نسخه جدیدی از اسپیکر هوشمند اپل در اوایل سال 2023 عرضه خواهد شد. البته این احتمال نیز وجود دارد که تا قبل از پایان سال 2022 شاهد حضور هوم پاد جدید باشیم.

همچنین در خبرنامه بلومبرگ اشاره شده است: هوم پاد یاد شده، به تراشه جدید S8 مجهز میشود و به احتمال فراوان از نظر کیفیت صدا، بهبود یافته و ابعاد آن نیز بیشتر شبیه به هوم پاد نسل اول و بزرگتر از هوم پاد مینی خواهد بود.

 

اسپیکر بلوتوثی اپل : اسپیکر هوشمند اپل

 

مارک گورمن در بخش دیگری از سخنانش گفته است: احتمال دارد هوم پاد جدید به یک صفحه نمایش بهینه مجهز شود که از قابلیت چند لمسی نیز برخوردار باشد.

البته قبل تر نیز مینگ چی کو که از تحلیلگران اپل است، بصورت کلی و مبهم درباره موضوع فوق، خبری را منتشر کرده بود ولی از جزئیات فنی آن چیزی نگفته بود.

پیش بینی می‌شود اتیکت قیمت هوم پاد جدید اپل، در بازه‌ای بین قیمت هوم پاد مینی و قیمت هوم پاد در نظر گرفته شود.

البته در پاسخ برخی از مخاطبان جدید که می‌پرسند هوم پاد چیست؟ باید بگوئیم که: هوم پاد، اسپیکر هوشمند اپل است که اتصال بلوتوثی داشته و از سیری نیز پشتیبانی می‌کند و با وجود جثه جمع و جوری که دارد اما صدای شگفت انگیز و فوق العاده‌ای تولید می‌کند.

این به روزرسانی هوم پاد اپل، بیشتر کسانی را خوشحال خواهد نمود که از کیفیت صدا و امکانات هوم پاد مینی راضی نیستند و امکاناتی نظیر Dolby Atmos با صدای فراگیر و پشتیبانی از سینمای خانگی در Apple TV را دنبال می‌کنند.

 

 

 

گردآوری: فروشگاه اینترنتی پارسان می