shopping_cart
سبد خرید شما more_horiz
support_agent
021-88853790
window
shopping_basket

✔️5 مزیت شگفت انگیز مجیک کیبورد اپل برای آیپد

در این مقاله به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت که آیا مجیک کیبورد اپل برای آیپد مزیت جدیدی داشته است یا نه؟ و آیا مجیک کیبورد، مزیتی به کیبورد هوشمند فولیو اضافه میکند؟

5مزیتشگفتانگیزمجیککیبورداپلبرایآیپد

5 مورد از مزایای جدید مجیک کیبورد اپل برای آیپد


 

مجیک کیبورد یک همراه شگفت‌انگیز برای Ipad Pro و Ipad Air است که دارای قابلیت هایی مانند: تجربه تایپ باورنکردنی، پد لمسی (که امکان انجام کار‌های جدید با IpadOS را فراهم می کند)، پورت USB-C برای شارژ عبوری و محافظت از آی پد (از جلو و پشت)، اتصال آسان به آی پد پرو یا آی پد ایر به صورت مغناطیسی، و تنظیم صفحه کلید با زوایه دید عالی است.

در این مقاله تمامی مزایای مجیک کیبورد اپل برای آیپد را به طور اجمال بررسی می‌کنیم.

 

مشاهده قیمت خرید آیپد پرو

 

مزایای مجیک کیبورد اپل برای آیپد

برای اینکه با مزایای مجیک کیبورد اپل برای آیپد آشنا شوید، آنها را بصورت مفصل مورد اشاره قرار خواهیم داد که در سطهای زیر آورده شده است:

 

1. اتصال مجیک کیبورد به آیپد، بسیار آسان است.

برخلاف سایر صفحه کلیدهای بلوتوث، نیازی به جفت کردن یا روشن کردن مجیک کیبورد خود ندارید. پس از اتصال، صفحه کلید به طور خودکار به آیپد شما وصل می‌شود.

برای شارژ آی پد، دو راه دارید: راه اول این است که با اتصال کابل USB-C به پورت USB-C می‌توانید طبق معمول و به راحتی این کار را انجام دهید و راه دوم این است که کابل USB-C خود را به پورت USB-C روی مجیک کیبورد خود وصل کنید.

مجیک کیبورد شما نیازی به شارژ ندارد!

 

5 مزیت شگفت انگیز مجیک کیبورد اپل برای آیپد

 

2. ترک پد، باعث می‌شود آیپد به عنوان یک لپ تاپ، بسیار قابل استفاده باشد.

تفاوت بسیار ساده و واضحی بین مجیک کیبورد و  صفحه کلید هوشمند فولیو (Smart Folio) و صفحه کلید هوشمند (Smart) وجود دارد و آن این است که مجیک کیبورد دارای یک ترک پد است.

این نکته، یک مزیت بسیار بزرگ به نفع Magic Keyboard است؛ زیرا برای داشتن همان عملکرد با صفحه کلید هوشمند، باید یک ماوس خارجی یا ترک پد را در کنار آن وصل کنید.

ژست‌های ترک پد معمولا شبیه آنچه در مک بوک استفاده می‌کنید است، اما برخی از موارد خاص نیز برای آی پد وجود دارد.

Trackpad مجیک کیبورد، کوچک‌تر از ترک پد بکار رفته در مک بوک بوده و بیشتر شبیه پد یک نوت بوک یا یک ترک پد کوچک Chromebook است، اما با این وجود به خوبی کار می‌کند و برای اسکرول کردن، حرکات دو یا سه انگشتی یا هر چیز دیگری که در اپل فعال است، آماده شده است و با اینکه سایز کوچک و فشرده ای مانند ترک پد لمسی Logitech Combo Touch دارد اما پاسخگو است. مثلاً قابل کلیک است، یا می‌توانید در تنظیمات آن، "تب برای کلیک" را تنظیم کنید.

 

ترک پد مجیک کیبورد، آیپد را به لپ تاپ شبیه میکند

 

3. طراحی مغناطیسی و معلق در هوا

مجیک کیبورد به طور مغناطیسی و از پشت به آی پد متصل می‌شود و از جلو و پشت، آی پد را در بر میگیرد. مجیک کیبورد در حالت بسته، همسطح با آی پد قرار می‌گیرد، اما وقتی باز است، قسمت پشت کیبورد به سمت جلو متمایل می‌شود تا به قسمت جلوی کیبورد متصل شده، با حرکت به سمت ترک پد، از صفحه کلید خارج شود. آی پد پرو در بالای صفحه کلید در هوا شناور و معلق بوده و به واسطه زاویه ای که بخش پشتی کیبورد با خودش میسازد، به سمت موازی با افق حرکت میکند و زاویه دید آیپد را تغییر میدهد.

آیپد شما در موقعیت شناور، با استفاده از یک اتصال مغناطیسی روی کیس محکم می‌شود، هنگامی که مجیک کیبورد بسته است، محافظ خوبی برای  ipad pro محسوب می‌شود.

یکی از مزایای بزرگ مجیک کیبورد، توانایی آن در نگه داشتن آی پد در زاویه مناسب است که برای مواردی مشابه تماشای فیلم یا خواندن کتاب عالی است. ویژگی اتصال مغناطیسی اجازه میدهد که شما به راحتی قاب را جدا کنید و آی پد را به تنهایی استفاده کنید.

این تغییر در طراحی، تنظیمات مورد نیاز برای کیبورد صفحه کلید هوشمند اپل را به حالتی مدرن درآورده است، به شکلی که آیپد شما در بالای صفحه کلید قرار می‌گیرد.

با این حالت جدید، قابلیت کج شدن به این معنی است که آی پد شما در نهایت می‌تواند در موقعیت‌های مختلف ارگونومیک‌تر باشد. صفحه کلیدهای نسلهای قبلی آی پد ، زمانی که از زاویه‌ای معین عبور می‌کردند، برمی‌گشتند اما مجیک کیبورد جدید آیپد، سفت و سخت است و برای استفاده در حین حرکت به خوبی طراحی شده است. مجیک کیبورد، چیزی بیش از یک صفحه کلید برای  آیپد شماست.

 

طراحی معلق در هوا و مغناطیسی در مجیک کیبورد آیپد

 

4. استفاده از مجیک کیبورد برای تایپ کردن آسان است و پاسخگوی نیازهاست.

مکانیزم سوئیچ‌های قیچی کلیدها، قابل اعتمادتر از سوئیچ‌های پروانه‌ای هستند که اپل در صفحه کلیدهای قبلی استفاده می‌کرد.

هنگامی که گرد و غبار و ذرات ریز وارد آن می‌شوند، کلیدهای پروانه‌ای مستعد خرابی هستند.

مکانیسم قیچی، با فاصله کم بین دکمه‌ها، تجربه تایپ آرام اما پاسخگو ارائه می‌دهد و به نظر اپل، این بهترین تجربه تایپ کردن است که تا به حال در آیپد دیده شده است.

در مقایسه با صفحه کلید هوشمند  Folio که فاقد ترک پد است، کلیدهای Magic Keyboard به لطف فاصله کم کلیدها، فشار رضایت‌بخش‌تری را ارائه می‌کنند.

مجیک کیبورد، دارای نور پس زمینه برای مواقع تایپ با نور کم است، این ویژگی بسیار خوب، تایپ کردن را حتی در تاریکی مطلق ممکن می‌کند. حتی زمانی که از نور پس‌زمینه استفاده می‌کنید، متوجه کاهش خاصی در طول عمر باتری آیپد خود نخواهید شد.

از آنجایی که صفحه کلید از رابط هوشمند آیپد استفاده می‌کند، کاملا پاسخگو و دقیق است.

نکته حائز اهمیت در زمینه تایپ کردن و نحوه استفاده از Magic Keyboard در کنار آی پد این است که آی پد محکم و متعادل شده، استفاده از آن آسان بوده و به اندازه مک بوک پرو در حین استفاده پایدار میشود، تا جایی که می‌توانید فراموش کنید که لپ تاپ نیست. این نکته در مورد دستگاه‌های پایه دار، مانند دستگاه‌های سرفیس مایکروسافت یا قاب Logitech Combo Pro که می‌توانند روی زانوهای شما تکان بخورند، صادق نیست.

 

مجیک کیبورد با کلیدهای حرفه ای خود تایپ روانی را برای کاربران تدارک میبیند

 

5. در مجیک کیبورد، یک پورت USB-C اضافه وجود دارد.

یک پورت شارژ عبوری در کنار کیس وجود دارد که صرفا برای شارژ آی پد پرو می‌باشد و اطلاعات را جابجا نمی‌کند. اما پورت USB-C معمولی نیز در پشت آی پد موجود است که می‌توانید از آن برای هر چیزی (مثلا مانیتور یا دانگل) استفاده کنید. یک هاب USB-C نیز می‌تواند از عهده این کار برآید، اما حس راحتی آن برای کاربر خوب است.

 

پورت USB-C اضافی در مجیک کیبورد آیپد

 

سخن پایانی

مجیک کیبورد اپل با طراحی مغناطیسی معلق در هوا، کلیدهای دارای نور پس زمینه، پد لمسی یکپارچه و موارد دیگر، عملکردهای زیادی را همراه با یک طراحی مدرن ارائه می‌دهد.

مجیک کیبورد، آی پد پرو شما را به دستگاهی شبیه کامپیوتر تبدیل می‌کند که دارای یک صفحه کلید سوئیچ قیچی است. بنابراین احساس می‌کنید در حال تایپ کردن در مک بوک هستید.

 

مشاهده قیمت خرید آیپد ایر

 

 

مقالات مرتبط:

جدیدترین ترفند های کیبورد آیفون

اکوسیستم اپل چیست و چرا به وجود آمد؟

آشنائی با نام های اختصاصی محصولات اپل

معرفی قابلیتهای قلم اپل نسل دوم

8 ترفند قلم اپل نسل یک 1 و نسل دو 2

آموزش نحوه اتصال قلم لمسی استایلوس به آیپد اپل

spatial audio (صدای فضایی) چیست؟ + آموزش فعال سازی در آیفون و آیپد

راهنمای فعال سازی Find My در آیفون، آیپد، آیپاد و مک

چگونه کیبورد سرفیس را فعال کنیم؟

آموزش فارسی کردن کیبورد سرفیس

 

 

 

 

گردآوری: پارسان می