shopping_cart
سبد خرید شما more_horiz
support_agent
021-88853790
window
shopping_basket

✔️11 مزیت شگفت انگیز ایرپاد اپل

ایرپاد اپل، ویژگی‌های خاصی دارد که آن را از سایر هدفون‌ها متمایز می‌کند. آیا می‌دانید مزایای ایرپادهای اپل چیست؟

11مزیتشگفتانگیزایرپاداپل

کدام مزیت‌ها، ایرپاد اپل را متمایز کرده است؟


 

مدل‌های جدیدتر آیفون، جک هدفون 3.5 میلیمتری را حذف کرده‌اند که به این معنی است که ایرپادها نه تنها راحت‌تر، بلکه در واقع اکنون به یک نیاز کامل تبدیل شده‌اند. در این مقاله برخی از مزایایی که با ایرپاد اپل همراه است، از جمله: نداشتن سیم، اتصال همزمان به همه دستگاه‌های اپل، کیفیت صدا و موارد دیگر را مورد بحث قرار خواهیم داد.

 

usb-c مشاهده قیمت خرید هدفون بلوتوث اپل مدل ایرپاد پرو نسل دوم با قابلیت شارژ مشاهده قیمت خرید هدفون بلوتوث اپل مدل ایرپاد پرو نسل دوم با قابلیت شارژ مگ سیف مشاهده قیمت خرید هدفون بلوتوث اپل مدل ایرپاد 3 با قابلیت شارژ لایتنینگ مشاهده قیمت خرید هدفون بلوتوث اپل مدل ایرپاد 2 با قابلیت شارژ لایتنینگ

 

مزایای ایرپاد اپل کدامند؟

در ادامه 11 مزیتی که با داشتن ایرپاد اپل به دست می‌آورید، توضیح داده شده است.

 

مشاهده قیمت خرید ایرپاد اپل

 

1. ایرپادها سیمی برای گره خوردن ندارند.

یکی از مزایای اصلی ایرپادهای اپل این است که بی‌سیم واقعی هستند. این به آن معنی است که هیچ سیمی به آنها و همینطور به منبع صوتی (Iphone، ipad، MacBook) وصل نیست. از آنجایی که آنها هیچ سیمی ندارند، میکروفون، کنترل‌ها و باتری در محفظه هدفون تعبیه شده‌اند.

با استفاده از ایرپادهای اپل، می‌توانید چندین ابزار سیمی را در زندگی خود از بین ببرید؛ و کارهای خود را به صورت هندزفری انجام دهید، به این معنی که می‌توانید بدون نیاز به قرار دادن آیفون روی گوش، با استفاده از هدفون‌های هندزفری تماس‌های خود را انتخاب کنید. همچنین پرواضح و مسلم است که واقعا دیگر نیازی به باز کردن گره‌های ایجاد شده توسط سیم هدفون خود نخواهید داشت و در نهایت اینکه گوش  دادن به موسیقی از آیفون خود از طریق Apple Airpods کار را آسان‌تر و دلنشین‌تر می‌کند. به طور خلاصه باید گفت که کار کردن با ایر پاد اپل به راستی بسیار راحت است.

 

11 مزیت شگفت انگیز ایرپاد اپل

 

2. می‌توانید ایرپاد خود را به طور همزمان به همه دستگاه‌های Apple خود متصل کنید.

یکی دیگر از مزایای بزرگ ایرپاد اپل این است که اتصال همزمان آن به تمام دستگاه‌های اپل شما بسیار آسان است، بسته به اینکه بخواهید با آیفون خود موسیقی گوش دهید و یا با تبلت خود فیلم تماشا کنید، می‌توانید از ایرباد خود استفاده کنید.

پس از باز کردن جعبه ایرپاد، قفل آیفون خود را باز کنید، سپس جعبه شارژ ایرپاد ا در کنار گوشی (یا آی پد خود) باز کنید. پس از چند ثانیه، یک پاپ آپ در آیفون شما ظاهر می‌شود که از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید ایرپاد را به آن وصل کنید یا خیر. کافی است روی اتصال ضربه بزنید. به همین راحتی اتصال برقرار می‌شود. چند ثانیه بعد، پاپ آپ میزان باتری ایرپادهای شما و کیس شارژ را نشان می‌دهد.

 

3. استفاده از ایرپاد بسیار آسان است.

یکی دیگر از مزایای ایرپاد اپل این است که استفاده از آنها بسیار آسان است. فقط ایرپادها را در گوش خود قرار دهید، آنها فورا و یکپارچه با آیفون شما کار می‌کنند. وقتی استفاده از آنها تمام شد آنها در درون محفظه سفید خودشان قرار دهید که دوباره شارژ شوند. آنها براق، نوآورانه و راحت هستند.

 

کدام مزیت‌ها، ایرپاد اپل را متمایز کرده است؟

 

4. قبل از خواب از ایرپاد استفاده کنید.

برخی از افراد از هدفون های روگوشی که صدای آرام بخشی دارند، برای کمک به خوابیدن در شب استفاده می‌کنند. جدا از گرفتاریهای سیم هدفون و به هم پیچیدن آن، کیفیت غیراستاندارد برخی هدفون‌های بی‌سیم شاید آزاردهنده باشد.

یکی دیگر از مزایای حاشیه‌ای داشتن ایرپادهای اپل این است که  تا حدودی مانند یک دستگاه نویز سفید عمل می‌کنند. دستگاهی که فقط شما صدای آن را می‌شنوید. اگر در یک منطقه شهری پر سر و صدا زندگی می‌کنید و یا شریک زندگی شما خر و پف می‌کند استفاده از این ایرپادها مفید به نظر می‌رسد.

 

5. ایرپاد کیفیت صدای خوبی دارند.

با وجود اینکه ایرپادهای اپل بی‌سیم هستند، بهترین صدای با کیفیت را به شما ارائه می‌دهند و بهترین صدا را تولید می‌کنند.

شاید بیس ایرپاد دنیای شما را متزلزل نکند، اما تاثیر شگفت‌انگیزی بر آهنگ‌ها خواهد داشت. همه چیز از جمله باس، صدای بلند، صحنه صدا و  وضوح و جزییات به اندازه کافی در تنظیمات اپل وجود دارد تا بازتولید قانع‌کننده‌ای از اکثر ژانرهای موسیقی ارائه شود.

به نظر می‌آید ایرپادها به لحاظ فنی به اندازه کافی شگفت‌انگیز نیستند اما این تنها زمانی است که با استاندارهای موجود برای کیفیت صدا مقایسه می‌شود. در دسته هدفون‌های واقعا بی‌سیم، ایرپادها بهترین چیزی هستند که می‌توانید تهیه کنید.  

مزایای شگفت انگیز ایرپاد اپل

 

6. ایرپاد بسیار راحت هستند.

داشتن دو هدفون بدون کابل اتصال، بسیار ساده‌تر از آنچه در گذشته دیده‌ایم، است. فقط به مشکلات بیشماری فکر کنید که می‌توانید با خلاص شدن از شر آن کابل، از آنها جلوگیری کنید.

یکی دیگر از مزایای ایرپادها این است که هنگام صحبت کردن، آزادی راه رفتن دارید. در واقع با ایرپادهای اپل، می‌توانید بدون نیاز به نگه داشتن گوشی، در خانه به کارهایتان رسیدگی کنید. شما می‌توانید به موسیقی گوش دهید و حتی تماس دریافت کنید و پخش را به دلخواه خود ادامه دهید. حتی اگر به اندازه کافی مراقب باشید می‌توانید در حین رانندگی نیز از ایرپادها به راحتی استفاده کنید.

 

اپل usb-c مشاهده قیمت خرید شارژر 20 وات مشاهده قیمت خرید قلم اپل نسل 2 مشاهده قیمت خرید اپل واچ اولترا مشاهده قیمت خرید اپل واچ

 

7. ایرپاد می‌تواند حتی با دستگاه‌های غیر اپل کار کند.

از محسنات دیگر Airpods  این است که می‌توان آن را با دستگاه‌های غیر اپل مانند تلفن، تبلت، رایانه، تلویزیون، پخش کننده MP3 و ... جفت کنید.  این بدان معناست که می‌توانید با جفت کردن ایرپاد با این دستگاه‌ها بدون آزار دادن افراد دیگر از برنامه‌های خود لذت ببرید.

 

یکی از مزیتهای ایرپاد اپل این است که با سایر دستگاه ها نیز به خوبی کار میکند

 

8. ایرپاد عمر باتری را افزایش داده است.

این نکته‌ای است که اغلب نادیده گرفته می‌شود، اما اگر ایرپادهای اپل را با هدفون‌های بی‌سیم معمولی مقایسه کنید، عمر باتری ایرپادها از لحاظ فنی بهتر است.

با در نظر گرفتن ایرپادهای جدید، عمر باتری با یک بار شارژ 6 ساعت است؛ با این حال عملا بیشتر از 30 ساعت است چرا که شما کاملا از آنها با کیس شارژ استفاده خواهید کرد. این بدان معنی است که اغلب، ایرپادهای اپل شما، شارژ و آماده کار می‌شوند زیرا در واقع سه تا چهار برابر ظرفیت باتری هدفون‌های بی‌سیم معمولی شما دارند.

 

9. ایرپاد بسیار قابل حمل هستند.

قابل حمل بودن ایرپادهای اپل یکی دیگر از مزایایی است که ایرپادها از آن برخوردار هستند. جابجایی ایرپادهای اپل آسان‌تر است، زیرا لازم نیست نگران سیم‌های نامرتب باشید. شما به معنای واقعی کلمه می‌توانید آنها را در هر جایی که می‌خواهید قرار دهید، زیرا فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند. شما می‌توانید به راحتی آنها را در جیب، کوله پشتی و یا در دست بگیرید.

انعطاف‌پذیری و آزادی حرکت Apple Airpods از خصوصیات مورد علاقه کاربران است. قابل حمل بودن ایرپاد موردی است که این عامل را تقویت می‌کند. شما می‌توانید با آنها به هر کجا که می‌خواهید بروید و از موسیقی، پادکست و غیره لذت ببرید.

کاربردهای بیشتری از قابلیت حمل ایرپادها وجود دارد، شما می‌توانید از آنها در محل کار، هنگام مسافرت، در باشگاه، در اتاق خواب، در ماشین، زیر دوش و در هر مکانی استفاده کنید. گزینه‌ها نامحدود هستند تا زمانی که بدانید از آنها چه می‌خواهید.

 

قابلیت حمل عالی و ماندگاری شارژ باتری بسیار طولانی از دیگر مزایای ایرپاد اپل است

 

10. ایرپاد مقرون به صرفه و شیک هستند.

ایرپادهای اپل شیک و پیچیده به نظر می‌رسند. از نظر ظاهر و طراحی اسپرت هستند. آنها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که هنگام تمرین ثابت می‌مانند. حتی اگر یک کاربر معمولی هدفون باشید، ظاهر آنها را دوست خواهید داشت. آنها همچنین با وجود ظاهر شیک و طبیعت آنها، مقرون به صرفه هستند.

 

قیمت مناسب در کنار کیفیت و ساختار شیک از دیگر مزایای ایرپا اپل است

 

11. ایرپاد بادوام هستند.

بادوام بودن فاکتوری است که در هنگام خرید هدست چه باسیم باشند چه بدون سیم باید به آن توجه کرد.  البته باید اذعان کرد در مقایسه با هدفون‌های سیمی، ایرپادهای اپل قطعا دوام بیشتری دارند؛ به این دلیل ساده که سیم به راحتی فرسوده می‌شود. نقطه اتصال بین سیم و کانکتور همیشه یک منطقه مشکل‌ساز برای هدفون‌های سیمی است. چرخش و پیچش دائمی قطعا عوارض خود را خواهد داشت.

برخلاف هدفون‌های سیمی معمولی، ایرپادها کابلی ندارند که اگر از گوشتان بیرون بیفتند یا به طور تصادفی از دستتان بیفتند، سقوط کنند. Airpods دارای یک پوشش پلاستیکی بادوام است که از اجزای مهم داخلی در برابر آسیب محافظت می‌کند. این محفظه پلاستیکی به اندازه‌ای ضخیم است که به طور موثر اجزای الکتریکی هدفون را محافظت می‌کند. سائیدگی و پارگی معمولی نباید آنها را تحت تأثیر قرار دهد، زیرا آنها همیشه روی گوش شما قرار می‌گیرند.

 

مشاهده قیمت خرید ایرپاد اپل

 

نتیجه‌گیری:

11 موردی که در بالا به آنها اشاره شد، از مهمترین مزایای داشتن ایرپاد اپل است. ایرپادها سبک وزن، آسان برای استفاده و بادوام هستند. آنها سیمی ندارند که هنگام حرکت شما به چیزی گره بخورند و گیر کنند. آنها به راحتی با آیفون شما و سایر محصولات اپل همگام شده و یک صدای خوب با وجود چنین سخت‌افزار کوچکی دارند. کیف حمل به صورت بی‌سیم شارژ می‌شود، ایرپاد با یک بار شارژ حدود 6 ساعت دوام می‌آورد و می‌توانید تا 30 ساعت شارژ کنید و از آن استفاده کنید. به علاوه اگرچه هنگام استفاده از ایرپاد در ارتباط با محصولات اپل عملکرد خوبی دارند، اما می‌توانند با هر دستگاه بلوتوثی، از تلویزیون‌های هوشمند گرفته تا تلفن‌های هوشمند، جفت شوند.

 

اپل usb-c مشاهده قیمت خرید کابل شارژ  مشاهده قیمت خرید موس بی سیم مدل مجیک موس 3 اپل مشکی اپل با تاچ آیدی MK293 مشاهده قیمت خرید مجیک کیبورد اورجینال اپل USB-C به Digital AV مشاهده قیمت خرید مبدل

 

 

 

 

مقالات مرتبط:

مقایسه ایرپاد پرو با ایرپاد پرو 2

انواع حسگر در ایرپادها

نحوه اتصال ایرپاد اپل به مک بوک

نحوه خاموش کردن سیری در ایرپاد

انواع ایرپاد اپل Airpods | مقایسه بین تمامی مدل‌ها

مقایسه انواع موس اپل (انواع Magic mouse اپل)

کاملترین راهنمای تنظیمات موس آیفون ( سفارشی سازی)+تصاویر راهنما

21 نکته و ترفند که باید قبل از اینکه مک بوک اپل بخرید بررسی کنید+تصاویر راهنما

انواع قلم سرفیس مایکروسافت و ویژگی‌ هر کدام + قیمت

سرفیس چیست؟ | معرفی انواع سرفیس مایکروسافت + تصاویر

 

 

 

 

گردآوری و تنظیم: پارسان می

دیدگاه ها
شما هم می‌توانید در مورد این مقاله نظر دهید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ثبت نظر ارائه‌ی اطلاعات مشخص و مفید برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند انتخاب و خرید یک محصول است.