shopping_cart
سبد خرید شما more_horiz
support_agent
021-88853790
window
shopping_basket

✔️نحوه جفت کردن اپل واچ با آیفون

اگر ساعت هوشمند یا گوشی اپل خود را ارتقاء داده باشید، خواهید پرسید که چگونه اپل واچ خود را با آیفون جفت کنم؟ اینجا به پاسخ خواهید رسید.

نحوهجفتکردناپلواچباآیفون

چگونه اپل واچ خود را با آیفون جدید جفت کنیم؟


 

در برخی موارد، برای اتصال یکپارچه اپل واچ خود به آیفون جدید، می توانید از انتقال خودکار استفاده کنید. اگر انتقال خودکار در دسترس نیست، باید اپل واچ خود را دوباره با آیفون جدید خود جفت کنید و آن را از نسخه پشتیبان قبلی، بازیابی کنید.

اگر گوشی خود را به یک آیفون جدید ارتقا داده اید اما اپل واچ شما هنوز با تلفن قدیمی شما در ارتباط است، چند راه حل در پیش رو دارید. ما آنها را در زیر بررسی می کنیم و به شما کمک می کنیم تا اپل واچ خود را با آیفون جدید خود جفت کنید.

 

مشاهده قیمت خرید آیفون

 

استفاده از انتقال خودکار، برای جفت کردن اپل واچ با آیفون

هنگام تنظیم یک آیفون جدید، ممکن است بتوانید از قابلیت انتقال خودکار اپل واچ استفاده کنید و نیازی به جفت کردن دستی ساعت خود نداشته باشید.

در طول مراحل راه اندازی آیفون، از آخرین نسخه پشتیبان آیفون خود در iCloud یا گزینه انتقال سریع آیفون قدیمی خود استفاده کنید. پس از راه اندازی، اپل واچ خود را به دست ببندید و قفل آن را باز کنید. هنگامی که برنامه Watch را در iPhone خود باز می کنید، ممکن است از شما بپرسد که آیا می خواهید از Apple Watch فعلی خود استفاده کنید یا خیر.

ممکن است یک جفت اپل واچ همراه آیفون جدید نیز ببینید؟ با ظاهر شدن پاپ آپ در اپل واچ شما، روی  OK ضربه زده و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا انتقال خودکار شروع شود.

با این حال، اگر گزینه انتقال خودکار را نمی بینید، باید با دنبال کردن دستورالعمل های زیر، اپل واچ را به صورت دستی تنظیم کنید.

 

مشاهده قیمت خرید موس بی سیم مدل مجیک موس 3 اپل مشکی مشاهده قیمت خرید هدفون بلوتوث اپل مدل ایرپاد 3 با قابلیت شارژ لایتنینگ مشاهده قیمت خرید اپل واچ اولترا مشاهده قیمت خرید اپل واچ

 

پاک و جفت کردن اپل واچ با آیفون، به صورت دستی

اولین قدم این است که آیفون جدید خود را از یک نسخه پشتیبان موجود، بازیابی کرده و آن را تنظیم کنید. با انجام این کار، باید ساعت خود را پاک کنید. اگرچه ممکن است ترسناک به نظر برسد، اما جای نگرانی نیست.

هنگامی که آیفون با اپل واچ جفت می شود، از تمام اطلاعات ساعت به طور خودکار پشتیبان گیری شده و در گوشی ذخیره می شود. بدون پشتیبان گیری آیفون، باید اپل واچ را به عنوان یک دستگاه جدید راه اندازی کنید.

برای پاک کردن اپل واچ، به مسیر Settings > General > Reset  در watchOS بروید. سپس، گزینه "پاک کردن تمام محتوا و تنظیمات" (Erase all Content and Settings) را انتخاب کنید . هنگام تنظیم مجدد اپل واچ از نوع سلولار، مطمئن شوید که ارتباط با شرکت مخابراتی خدمات دهنده حفظ شود (البته نه در ایران!)

 

چگونه اپل واچ خود را با آیفون جدید جفت کنیم؟

 

هنگامی که اپل واچ خود را پاک کردید، زمان شروع فرآیند جفت شدن است. قبل از شروع، مطمئن شوید که اپل واچ و آیفون هر دو به Wi-Fi متصل هستند و 50 درصد یا بیشتر شارژ دارند.

اپل واچ و آیفون خود را به هم نزدیک کنید. سپس باکس گفتگویی را در آیفون خود مشاهده می کنید که می گوید از آیفون خود برای راه اندازی این ساعت اپل استفاده کنید. برای ادامه روی Continue  ضربه بزنید.

پاک و جفت کردن اپل واچ با آیفون، به صورت دستی

اپل واچ شما یک انیمیشن منحصر به فرد را بر روی صفحه نمایش خود نشان می دهد. آیفون خود را روی ساعت بیاورید و منظره یاب روی صفحه را با انیمیشن اپل واچ، تراز کنید. در مرحله بعد، باید انتخاب کنید که آیا ساعت را با نسخه پشتیبان قبلی بازیابی کنید یا آن را به عنوان یک دستگاه جدید تنظیم کنید.

گاهی اوقات، فرآیند جفت شدن خودکار ممکن است کار نکند. در چنین مواردی ، شما باید با فشار دادن نماد "i" در گوشه ای از صفحه نمایش اپل واچ خود ، آیفون و اپل واچ را به صورت دستی مرتبط کنید. سپس، زبان و منطقه خود را تنظیم کرده و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا فرآیند همگام سازی شروع شود.

 

توجه:

اگر بخواهید یک اپل واچ جدید را با آیفون فعلی خود جفت کنید، فرآیند جفت شدن تقریباً با مراحل بالا یکسان است.

مطمئن شوید که اپل واچ و آیفون را در نزدیکی خود نگه داشته‌اید. هنگامی که این فرآیند کامل شد، اپل واچ شما به آرامی روی مچ دست شما ضربه می زند و یک بوق ایجاد می کند. برای شروع استفاده از آن می توانید Digital Crown را فشار دهید.

 

مشاهده قیمت خرید اپل واچ

 

پس از جفت کردن موفقیت آمیز اپل واچ خود با آیفون جدید، می توانید از تمام ویژگی های عالی سلامت و تناسب اندام در watchOS بهره برده و برنامه های بیشتری را از App Store بر روی اپل واچ جدید نصب کنید .

آیا شما تا به حال اپل واچ را با آیفون جفت کرده‌اید؟ برای تبادل اطلاعات خود، می‌توانید تجربه این کار را در بخش نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

مشاهده قیمت خرید اپل واچ اپل usb-c مشاهده قیمت خرید شارژر 20 وات اورجینال اپل USB-C به Digital AV مشاهده قیمت خرید مبدل اپل با تاچ آیدی MK293 مشاهده قیمت خرید مجیک کیبورد

 

همچنین برای خرید محصولات اپل و مایکروسافت، می‌توانید به فروشگاه پارسان می، سر بزنید.

 

 

 

 

مقالات مرتبط:

نحوه شارژ سریع اپل واچ

12 راهکار جالب برای افزایش طول عمر باتری اپل واچ

نحوه آپدیت اپل واچ و رفع مشکل آپدیت نشدن آن

نحوه نصب واتساپ روی اپل واچ

مقایسه انواع موس اپل (انواع Magic mouse اپل)

انواع ایرپاد اپل Airpods | مقایسه بین تمامی مدل‌ها

کاملترین راهنمای تنظیمات موس آیفون ( سفارشی سازی)+تصاویر راهنما

21 نکته و ترفند که باید قبل از اینکه مک بوک اپل بخرید بررسی کنید+تصاویر راهنما

انواع قلم سرفیس مایکروسافت و ویژگی‌ هر کدام + قیمت

سرفیس چیست؟ | معرفی انواع سرفیس مایکروسافت + تصاویر

 

 

 

 

پارسان می

دیدگاه ها
شما هم می‌توانید در مورد این مقاله نظر دهید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ثبت نظر ارائه‌ی اطلاعات مشخص و مفید برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند انتخاب و خرید یک محصول است.