shopping_cart
سبد خرید شما more_horiz
support_agent
021-88853790
window
shopping_basket

✔️نحوه شارژ سریع در آیفون

در این مقاله همه آنچه برای شارژ سریع آیفون مورد نیاز است آورده شده تا بتوانید بهتری عملکرد را برای این کار داشته باشید.

نحوهشارژسریعدرآیفون

چگونه آیفون خود را سریع شارژ کنیم؟


 

در زمان هایی که باتری آیفون شما با کمبود شارژ مواجه شده و زمان زیادی برای شارژ کردن آیفون خود ندارید، استفاده از شارژ سریع آیفون، بسیار کارساز و کمک کننده است. شرکت اپل بعد از تولید آیفون 8، قابلیت شارژ سریع را در اختیار کاربران آیفون قرار داد. برای اینکه بتوانید از شارژ سریع برای آیفون خود استفاده کنید، ابتدا باید ببینید، برای شارژ سریع آیفون به چه چیزهایی نیاز دارید.

 

مشاهده قیمت خرید قلم اپل پنسل پرو اورجینال اپل USB-C به Digital AV مشاهده قیمت خرید مبدل اپل usb-c مشاهده قیمت خرید شارژر 20 وات اپل usb-c مشاهده قیمت خرید کابل شارژ

 

آنچه برای شارژ سریع آیفون نیاز دارید

اپل از آیفون 8 به بعد این امکان را فراهم کرده است که با شارژ سریع، در حدود 30 دقیقه به 50 درصد ظرفیت باتری برسید.

برای شارژ سریع، در آیفون 15، به یک کابل USB-C (مانند آنچه در جعبه آیفون 15 موجود است) و در آیفون های نسلهای قبل نیز به یک کابل USB-C به لایتنینگ نیاز دارید که باید با یکی آداپتور های زیر ترکیب شوند:

  • آداپتور برق USB-C با قدرت18 وات،  20 وات، 29 وات، 30 وات، 35 وات، 61 وات، 67 وات، 87 وات، یا 96 وات، یا 140 وات اپل
  • یک آداپتور برق USB-C شخص ثالث که از USB Power Delivery (USB-PD) پشتیبانی می کند.

 

نکته 1: برای شارژ سریع آیفون 12 و بالاتر، حتماً به یک آداپتور برق 20 وات یا بالاتر نیاز دارید.

نکته 2: شارژ سریع ممکن است در شرایط خیلی سرد یا خیلی گرم، کار نکند.

نکته 3: اگر مطمئن نیستید که کدام مدل آداپتور برق اپل را دارید، میزان وات را در بالا یا پایین آداپتور بررسی کنید (مانند شکل زیر)

 

مشاهده قیمت خرید آیفون

 

به نقل از سایت اپل:

در رابطه با اطلاعات مربوط به محصولاتی که توسط اپل تولید نشده‌اند یا وب‌سایت‌های مستقلی که توسط اپل کنترل یا آزمایش نشده‌اند، بدون توصیه یا تأیید ارائه می‌شوند، اپل هیچ مسئولیتی در رابطه با انتخاب، عملکرد یا استفاده از وب سایت ها یا محصولات شخص ثالث ندارد. همچنین اپل هیچ اظهارنظری در مورد صحت یا قابلیت اطمینان وب سایت شخص ثالث نداشته و برای دریافت اطلاعات بیشتر، فقط باید با فروشنده کالا تماس گرفته و مسئولیت این کار بر عهده کاربر میباشد.

 

آنچه برای شارژ سریع آیفون نیاز دارید: بررسی مشخصات آداپتور برق آیفون

 

تست‌های انجام شده در مورد شارژ سریع آیفون

شرکت اپل همیشه، نتایج مربوط به تست های انجام شده خود را برای تمام آزمایشات، انتشار میدهد. در مورد تست شارژ آیفون نیز اطلاعات مربوط به تمامی مدلهای آیفون که تا کنون تولید شده است را به نقل از سایت اپل برای شما آورده ایم تا تاییدی بر مطالب مندرج در این مقاله باشد.

 

مشاهده قیمت خرید آیفون

 

آزمایش انجام شده بر روی همه آیفون های سری 15 پیش تولید شده (شامل: آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس)، در آگوست 2023 و توسط نرم افزار و آداپتور برق 20 واتی USB-C اپل (مدل A2305) انجام شد. این آزمایش شارژ سریع با آیفون هایی صورت گرفته که باتری آنها کاملاً از شارژ تخلیه شده بود. زمان شارژ به تنظیمات دستگاه و عوامل محیطی بستگی داشته و در شرایط واقعی، متفاوت خواهد بود.

تمام شرایط فوق برای آزمایش شارژ سریع آیفون 14 در آگوست 2022، برای آیفون SE نسل سوم در فوریه 2022، برای آیفون 13 در آگوست 2021، برای آیفون 12 در سپتامبر 2020، رعایت شده است.

آزمایشات یاد شده برای آیفون SE نسل دوم، در فوریه 2020 و با استفاده از آداپتور 18 واتی USB-C مدل A1720 و آداپتور 30 واتی USB-C مدل A1882 صورت گرفته است.

 

اپل با تاچ آیدی MK293 مشاهده قیمت خرید مجیک کیبورد مشاهده قیمت خرید مجیک کیبورد نامریک با تاچ آی دی اپل مشاهده قیمت خرید موس بی سیم مدل مجیک موس 2 اپل سفید مشاهده قیمت خرید موس بی سیم مدل مجیک موس 3 اپل مشکی

 

همچنین برای آیفون 11 (کلیه مدلها) نیز در آگوست 2019 و از آداپتور برق 18 واتی مدل A1720، آداپتور 29 وات مدل A1540، آداپتور 30 وات مدل A1882، آداپتور 61 وات مدل A1947 و آداپتور 87 وات مدل A1719 استفاده شد. آزمایشهای صورت گرفته بر روی آیفون X ، خانواده آیفون 8 در سال 2017 و آیفون های XR، XS و XS Max نیز در سال 2018 و با همان آداپتورهایی که برای آیفون 11 بکار گرفته شده بود، انجام شد.

 

 

 

 

مقالات مرتبط:

نحوه شارژ سریع در مک بوک

نحوه شارژ سریع اپل واچ

آموزش نحوه کالیبره کردن باتری آیفون

راهکارهای افزایش طول عمر باتری در آیفون

کاملترین راهنمای تنظیمات موس آیفون ( سفارشی سازی)+تصاویر راهنما

 

مقایسه انواع موس اپل (انواع Magic mouse اپل)

انواع ایرپاد اپل Airpods | مقایسه بین تمامی مدل‌ها

21 نکته و ترفند که باید قبل از اینکه مک بوک اپل بخرید بررسی کنید+تصاویر راهنما

انواع قلم سرفیس مایکروسافت و ویژگی‌ هر کدام + قیمت

سرفیس چیست؟ | معرفی انواع سرفیس مایکروسافت + تصاویر

 

 

 

 

پارسان می

دیدگاه ها
شما هم می‌توانید در مورد این مقاله نظر دهید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ثبت نظر ارائه‌ی اطلاعات مشخص و مفید برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند انتخاب و خرید یک محصول است.