shopping_cart
سبد خرید شما more_horiz
support_agent
021-88853790
window
shopping_basket

✔️⚡ویژگی های آیفون SE 2020 اپل

__________

⚡ویژگیهایآیفونSE2020اپل

توصیف مختصری درباره آیفون SE 2020؛ 
میان رده‌ای با قلب تپنده پرچمداران اپل


 

اپل محصولاتی را تولید می‌کند که توجه به جزئیات کار در آنها برایش بسیار مهم است و این خصیصه باعث تمایز اپل در بازار رقابتی عصر حاضر می‌شود و بدین ترتیب تمامی محصولات اپل و بخصوص آیفون‌های تولیدی این شرکت نیز از این قاعده پیروی می‌کنند و می‌توان گفت در جذب مخاطب و وفاداری مشتریان یکه تازی می‌کند. در این چند سطر که نگارش می‌شود می‌خواهیم به معرفی محصولی بپردازیم که هم برند اپل را بعنوان شرکتی معتبر با خود همراه دارد و هم قیمتی ارزان دارد.

 

توصیف گوشی آیفون SE2020

 

  • معرفی آیفون SE 2020

آیفون SE 2020 در واقع نسل دوم آیفون SE 2016 می‌باشد و در قالب بدنه آیفون 8 و با ترکیبی از سخت افزار بکار رفته در آیفون 11 و آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس، در 15 آپریل 2020 توسط شرکت اپل معرفی شد. در ابتدای امر با توجه به ظاهر این گوشی بلافاصله خاطرات آیفون 8 به ذهن بیننده متبادر می‌گردید و تنها تفاوت ظاهری فاحش آنها تغییر محل لوگوی اپل در آیفون SE و آنهم قرار گرفتن در مرکز صفحه پشتی گوشی بود،

ولی در هنگامی که کاربر وارد عمل شده و به استفاده از گوشی می‌پردازد، این ذهنیت، اصلاح شده و قدرت و تواناییهای آیفون 11 را در ذهن خویش مجسم خواهد نمود و بخصوص اینکه در عکسهای این دو گوشی تفاوتی احساس نخواهد کرد، علاوه بر این، آپشن‌های جدیدی هم در آیفون SE می‌بینیم. در حقیقت یک گوشی همه چیز تمام با قیمت بسیار مناسب و به صرفه در بین آیفون‌های شرکت اپل، پیش روی ما قرار گرفته است و دلیل استقبال از این گوشی همین نکته است.


این گوشی در واقع آیفون میان رده محسوب شده و از طرف شرکت اپل، قیمت مناسبی برای آن در نظر گرفته شده است و در نسخه پایه دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 3 گیگابایت رم می‌باشد. البته نسخه های 128 و 256 گیگابایتی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است. آیفون SE در رنگهای مشکی، سفید و قرمز در بازار یافت می‌شود.

 

معرفی آیفون SE 2020

 

 

  • چکیده مشخصات آیفون SE 2020:

آیفون SE 2020 دارای یک نمایشگر Retina HD با اندازه 4.7 اینچی با پنلی از نوع LCD و با تکیه بر فناوری IPS بوده و در آن می‌توان رزولوشن 1334 در 750 پیکسل و تراکم پیکسلی 360 واحدی را با کیفیت HD مشاهده کرد. ضمن اینکه با وجود ضخامت 7.3 میلیمتری خود و همچنین حاشیه های زیادی که در بدنه خود همراه دارد، وزنی به اندازه 148 گرم دارد.


شاید بتوان گفت مهمترین بخش از بررسی و معرفی آیفون SE این باشد که تراشه Bionic A13 بعنوان قلب تپنده آن انتخاب شده است که از این لحاظ با گوشیهای پرچمدار سال 2019 شرکت اپل یعنی آیفون 11 برابری می‌کند و بواسطه داشتن این تراشه، از توانمندی‌های نرم افزاری بالا و تجهیز به دوربین یکسان با آیفون 11 که صد البته نسبت به آیفون 8 بهتر است بهره مند شده است.

 

 

 

 

  • درباره دوربین آیفون SE نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

دوربین اصلی گوشی از نوع عریض با لنزی 12 مگاپیکسلی و دیافراگم ƒ/1.8 و قدرت بزرگنمایی دیجیتال تا 5 برابر حالت عمودی با بوکه (مات شدن نواحی خارج از فوکوس) پیشرفته می‌باشد. شاید وجود یک لنز برای این آیفون در سال 2020 کمی عجیب به نظر برسد اما با استفاده از تراشه توانمند Bionic A13 و نرم افزار بهینه iOS 13، تصاویر مطلوبی در اختیارتان قرار می‎گیرد.


از سوی دیگر می‎توان به نسل جدید Smart HDR، لرزشگیر اپتیکال تصویر، فوکوس خودکار، پانوراما (تا 63 مگاپیکسل)، کنترل عمق و نیز امکان نورپردازی پرتره و تثبیت کننده نوری تصویر در سیستم دوربین این گوشی اشاره کرد.
دوربین آیفون SE نسل دوم، طیف وسیعی از رنگها را برای عکس‎ها بکار می‌گیرد، قرمزی چشم را بصورت پیشرفته اصلاح می‌کند، عکس‌های پشت سر هم می‌گیرد و فایل‌ها را در فرمتهای HEIF و JPEG ذخیره می‌کند.


قابلیت فیلمبرداری 4K با سرعت 24 فریم، 25 فریم، 30 فریم یا 60 فریم در ثانیه و همچنین تثبیت کننده نوری تصویر برای فیلم، بزرگ نمایی دیجیتال تا 3x، پشتیبانی از ویدئوی اسلوموشن برای کیفیت Full HD یا 1080p با سرعت 120 یا 240 فریم در ثانیه، فوکوس خودکار مداوم، توانایی عکس‌های ثابت 8 مگاپیکسلی در حین ضبط ویدئو 4K، بزرگنمایی پخش، ضبط استریو از مشخصه های دوربین این گوشی می‌باشد.
فرمت های ویدیویی آن نیز می‌تواند شامل HEVC و H.264 باشد.


دوربین جلو 7 مگاپیکسلی با دیافراگم ƒ/2.2 و دارای حالت عمودی با بوکه پیشرفته و کنترل عمق و نورپردازی پرتره با شش جلوه (Natural, Studio, Contour, Stage, Stage Mono, High-Key Mono)، فیلمبرداری Full HD یا 1080p با سرعت 25 فریم یا 30 فریم در ثانیه، فلش Retina، فیلم QuickTake، ذخیره طیف وسیعی از رنگها برای عکس‌ها و عکس‌های زنده، HDR خودکار برای عکس‌ها، تثبیت کننده خودکار تصویر، و حالت پشت سر هم شما را در ثبت و ذخیره خاطرات خود یاری می‌رساند.
بدنه گوشی و حاشیه های گوشی از جنس آلومینیم و سطح جلویی و پشتی گوشی از شیشه تشکیل شده است.
این گوشی از استاندارد IP67 تبعیت کرده و تا عمق 1.30 متر در برابر نفوذ آب مقاوم است.

 

  • بازگشت دکمه Home و تاچ آی دی به آیفون اس ای 2020:

بعد از آیفون 6 مجدداً شاهد قرارگیری دکمه هوم در قسمت میانی پائین نمایشگر و همچنین تاچ آی دی (حسگر انگشت) در دکمه هوم آیفون SE هستیم. شاید از نظر برخی کاربران آیفون، این کار بازگشت به عقب باشد ولی برای بخش عمده‌ای از مشتریان آیفون اپل حالت نوستالژیک دارد و بیشتر می‌پسندند.

 

بازگشت دکمه Home و تاچ آی دی

 

  • قلب تپنده ایفون SE 2020

حال به مهمترین وجه تمایز آیفون SE با گوشی‌های میان رده نسل قبل از آن می‌پردازیم که همانا استفاده از تراشه 7 نانومتری و بسیار با کیفیت Bionic A13 می‌باشد. در واقع همان تراشه‌ای که در خانواده آیفون 11 بکار رفته و مجموعه‌ای از جدیدترین نوآوریهای اپل در چارچوب هسته مرکزی گوشی‌های هوشمند می‌باشد. این تراشه دارای 6 هسته جهت پردازش (4 هسته با فرکانس 1.8 و 2 هسته با فرکانس 2.65) و 4 هسته هم جهت کارهای گرافیکی می‎باشد و در مجموع دارای قدرت پردازشی بسیار بالاست.
همین تراشه باعث می‎شود که قابلیت Smart HDR را در آیفون SE ببینیم که کاملاً هوشمند عمل کرده و از بین چند عکس که از سوژه ثبت می‌کند، بهترین شرایط نور و جزئیات را به صاحبش تقدیم کند.

 

نکته دیگر اینکه:

باطری لیتیوم یونی 1820 میلی آمپر ساعت در آیفون SE با یک بار شارژ، به مدت 13 ساعت در حال پخش مداوم فیلم یا 40 ساعت گوش دادن به موسیقی، ما را همراهی خواهد کرد و این، بیانگر بهبود عملکرد باطری در این گوشی است.
این باطری از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند و در عرض 30 دقیقه از صفر تا 50 درصد شارژ می‌شود، همچنین می‌توان برای شارژ آیفون SE آنرا به رایانه وصل کرد. ایفون SE دارای شارژ بی سیم است که در بین گوشیهایی با این قیمت نکته جالب توجهی می‌باشد.

 

  • آیا خرید آیفون SE 2020 توصیه می‌شود؟

در پاسخ به این سوال و در توصیف نهایی آیفون SE باید گفت: از سویی دارای عمر باتری بسیار خوب، دوربین پشت با کیفیت، پردازنده A13 در حد پرچمداران 2019، مقاومت در برابر آب و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم می‌باشد و از سوی دیگر با قیمت بسیار مناسبی روانه بازار شده است.

 

 

 

 

  • نکته مهم 

اگر این روزها در حال جستجو در سایتهای مختلف و مطالعه و یادداشت از اطلاعات مربوط به گوشی‌های تولیدی توسط شرکت‌های معتبر هستید به هیچ وجه نمی‌توانید از نام اپل و بررسی آیفون‌های تولیدی این شرکت به آسانی بگذرید. مخصوصاً که در حال حاضر گوشی کارآمدی با نام آیفون SE را با قیمت بسیار به صرفه، روانه بازار کرده است.

ضمناً باید توجه داشت که تمامی لوازم دیجیتال مانند گوشی را باید از شرکتها و سایتهای معتبر که دارای پیشینه درخشانی در این زمینه هستند تهیه کرد. در همین راستا، فروشگاه پارسان می بعنوان یک منبع معتبر برای خرید آیفون شناخته شده و معرف حضور علاقه مندان به محصولات اپل می‌باشد، که هم ارائه کننده کالای اورجینال است و هم در بحث ارائه محصول از لحظه معرفی تا رساندن آن به دست مشتری فقط به "انجام کار درست به روش درست" فکر می‌کند. قیمت واقعی، کالای اصل، ارسال رایگان و ارائه گارانتی معتبر در محصولات اپل و بخصوص آیفون از ویژگیهای فروشگاه پارسان می می‌باشد.

 

 

 

 

 

مقالات مرتبط:

چه چیزی خانواده آیفون 13 را تبدیل به محبوب‌ترین گوشی کرده است؟

همه چیز درباره آیفون های سری 12

سنسور تشخیص اثر انگشت آیفون چیست؟

مقایسه آیفون‌های iPhone SE 2022 با iPhone SE 2020

دلایل اصلی برتری آیفون به گوشی‌های اندرویدی

نحوه اتصال آیفون به مک

15 مزیت گوشی آیفون نسبت به گوشی‌های اندروید در سال 2023

آموزش کامل ضبط صفحه نمایش آیفون 13

آموزش نحوه تنظیم حسگر اثر انگشت آیفون

ارتقاء اسکن سه بعدی آیفون ها در سال 2020

 

 

 

 

 

گردآوری: فروشگاه اینترنتی پارسان می