shopping_cart
سبد خرید شما more_horiz
support_agent
021-88853790
window
shopping_basket

✔️نحوه خاموش کردن سیری در ایرپاد

به نظر شما چگونه می‌توان دستیار صوتی اپل را )که ممکن است همیشه مفید نباشد(، غیر فعال کرد.

نحوهخاموشکردنسیریدرایرپاد

چگونه سیری را در AirPods خاموش کنیم


 

مراحل خاموش کردن سیری در ایرپاد، بطور خلاصه

  • مسیر Settings > AirPods را باز کنید
  • ابتدا به دنبال Press and Hold AirPods یا Double-Tap on AirPod و سپس به دنبال Siri باشید.
  • گزینه دیگری به جز سیری را انتخاب کنید

 

usb-c مشاهده قیمت خرید هدفون بلوتوث اپل مدل ایرپاد پرو نسل دوم با قابلیت شارژ مشاهده قیمت خرید هدفون بلوتوث اپل مدل ایرپاد پرو نسل دوم با قابلیت شارژ مگ سیف مشاهده قیمت خرید هدفون بلوتوث اپل مدل ایرپاد 3 با قابلیت شارژ لایتنینگ مشاهده قیمت خرید هدفون بلوتوث اپل مدل ایرپاد 2 با قابلیت شارژ لایتنینگ

 

با اینکه در طول روز کمک های زیادی از طریق سیری در تلفن خود دریافت میکنید اما گاهی اوقات، لازم است دستیار صوتی اپل را بطور موقت یا دائم در ایرپاد خود غیر فعال کنید. خوشبختانه چند راه مختلف برای این کار وجود دارد. نکته مثبت دیگر این است که مراحل کار در تمام ایرپادها نیز به یک شکل انجام میشود.

اگر نمی خواهید سیری با کمک های دائمی خود، موجب آزار شما شود، میتوانید با مطالعه این مقاله، بهترین روشهای خاموش کردن سیری در ایرپاد و یا غیر فعال کردن کامل سیری را مرور و اجرا کنید.

 

مشاهده قیمت خرید آیفون

 

راهنمای گام به گام خاموش کردن سیری در ایرپاد

1.تنظیمات را باز کرده و ایرپاد خود را پیدا کنید

در آیفون یا آیپد خود، برنامه تنظیمات را که معمولاً در صفحه اصلی iOS شما قرار دارد، باز کنید. در صفحه تنظیمات، روی نام ایرپاد خود که در بالای صفحه قابل مشاهده است، ضربه بزنید و اگر ایرپاد در این بخش وجود ندارد، به بلوتوث بروید و روی "i" در کنار نام ایرپاد خود ضربه بزنید

 

راهنمای گام به گام خاموش کردن سیری در ایرپاد

 

2.برای خاموش کردن سیری، کنترل های ایرپاد را تغییر دهید

در گزینه های  ایرپاد، بسته به نوع ایرپاد خود، به دنبال آپشن های Press and Hold AirPods  یا Double Tap on AirPod  باشید. این گزینه ها بر عملکرد هر دکمه در AirPods شما تأثیر می گذارد. علاوه بر این می توانید روی گزینه سیری ضربه زده و سپس به جای سیری، روی گزینه دیگری مانند Noise Control بگذارید.

با این کار سیری در ایرپاد شما خاموش می شود اما همچنان می توانید از طریق آیفون خود از آن استفاده کنید.

 

راهنمای گام به گام خاموش کردن سیری در ایرپاد- کنترل

 

3.سیری را در تنظیمات «Siri & Search» خاموش کنید (اختیاری)

به‌عنوان گزینه دوم اختیاری، می‌توانید سیری را با رفتن به تنظیمات در آیفون یا آیپد خود خاموش کنید. برای پیداکردن Siri & Search به سمت پائین اسکرول کنید. این گزینه معمولاً در اواسط لیستی طولانی در بخش تنظیمات قرار دارد. در این بخش، می‌توانید بسیاری از موارد مربوط به سیری، از جمله نحوه تعامل با دستیار صوتی را تغییر دهید.

اکنون که در قسمت Siri & Search در بخش تنظیمات هستید، روی Listen for ضربه زده و آن را به خاموش تغییر دهید، سپس دکمه Side را فشار داده، برای سیری و Allow Siri When Locked را خاموش کنید. وقتی همه این کارها را انجام دادید، سیری غیرفعال می شود و حتی به صورت اتفاقی هم فعال نخواهد شد.

 

راهنمای گام به گام خاموش کردن سیری در ایرپاد - تنظیمات

 

چگونه سیری را در پرسش های متداول (FAQ) ایرپاد، خاموش کنیم

نحوه غیرفعال کردن سیری بطور کامل

به Settings > Siri & Search رفته و  Listen  را براید «Hey Siri» در حالت خاموش قرار دهید. سپس دکمه  مقابل گزینه های Press Side Button for Siri  و Allow Siri When Locked  را غیر فعال کنید.

 

آیا می توانم خواندن پیام های متنی توسط سیری را غیرفعال کنم؟

اگر می‌خواهید سیری پیام‌های شما را به صورت نوتیفیکیشن نخواند، به آدرس زیر بروید:

 Settings > Notifications > Announce Notifications

از اینجا، می‌توانید آن را برای برنامه‌های خاصی (بصورت انتخابی) غیرفعال کنید یا با خاموش کردن دکمه مقابل ‌اش، آنرا بطور کامل غیرفعال کنید.

 

مشاهده قیمت خرید ایرپاد اپل

 

چگونه سیری را در ایرپاد خاموش کنم؟

هنگام تعامل با سیری فقط از دکمه های ولوم استفاده کنید. به یاد داشته باشید که ابتدا با سیری صحبت کنید تا فعال شود. بنابراین دکمه ولوم فقط مخصوص تغییر صدای دستگاه نیست.

 

مشاهده قیمت خرید اپل واچ اولترا مشاهده قیمت خرید اپل واچ usb-c مشاهده قیمت خرید هدفون بلوتوث اپل مدل ایرپاد پرو نسل دوم با قابلیت شارژ مشاهده قیمت خرید هدفون بلوتوث اپل مدل ایرپاد 3 با قابلیت شارژ لایتنینگ

 

چگونه صدای سیری را تغییر دهم؟

برای تغییر صدای سیری به Settings > Siri & Search رفته  و سپس وارد گزینه Siri Voice شوید، از بخش variety یک لهجه و از بخش Voice یکی از 5 گزینه را برای صدا انتخاب کنید.

 

چگونه صدای سیری را تغییر دهم؟

 

چگونه سیری را در ایرپاد خاموش کنیم: سخن پایانی

چه بخواهید سیری را به طور کلی غیر فعال کنید یا طوری تنظیم کنید که فقط پیام‌های شما را نخواند، فقط به چند لحظه زمان نیاز دارید. در حالی که وجود سیری در بسیاری از موارد مزیت محسوب میشود اما بد نیست در زمانهایی که بطور ناخواسته فعال می‌شود، رهایی پیدا کنید. تمام آنچه در این مقاله گفته شد، برای بهبود عملکرد ایرپادها در نظر گرفته شده است که شامل غیر فعال کردن بخشی از عملکرد سیری یا کل آن است.

 

 

 

 

مقالات مرتبط:

نحوه خاموش یا فعال کردن سیری در آیفون

آشنائی با سیری، دستیار صوتی اپل

انواع ایرپاد اپل Airpods | مقایسه بین تمامی مدل‌ها

مقایسه ایرپاد پرو با ایرپاد پرو 2

11 مزیت شگفت انگیز ایرپاد اپل

مقایسه انواع موس اپل (انواع Magic mouse اپل)

کاملترین راهنمای تنظیمات موس آیفون ( سفارشی سازی)+تصاویر راهنما

21 نکته و ترفند که باید قبل از اینکه مک بوک اپل بخرید بررسی کنید+تصاویر راهنما

انواع قلم سرفیس مایکروسافت و ویژگی‌ هر کدام + قیمت

سرفیس چیست؟ | معرفی انواع سرفیس مایکروسافت + تصاویر

 

 

 

 

گردآوری و تنظیم: پارسان می

دیدگاه ها
شما هم می‌توانید در مورد این مقاله نظر دهید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ثبت نظر ارائه‌ی اطلاعات مشخص و مفید برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند انتخاب و خرید یک محصول است.