shopping_cart
سبد خرید شما more_horiz
support_agent
021-88853790
window
shopping_basket

✔️بهترین لپتاپ‌های مایکروسافت - بررسی آخرین مدلها

در این مقاله به معرفی بهترین و آخرین مدلهای لپ تاپ مایکروسافت برای کاربران مختلف با نیازهای متفاوت خواهیم پرداخت.

بهترینلپتاپ‌هایمایکروسافت-بررسیآخرینمدلها

چگونه بهترین لپ تاپ مایکروسافت را برای خودم انتخاب کنم؟

 

اگر سیستم عامل انتخابی شما ویندوز باشد، بهترین لپ‌تاپ‌های مایکروسافت با مدل‌های بسیار متنوع، ویژگی‌های منحصر به فرد و قیمت‌های مختلف توسط این شرکت عرضه شده است. مزیت لپتاپ‌های طراحی شده توسط مایکروسافت این است که تمام نقاط قوت سیستم عامل ویندوز را به شکل بهتری به نمایش می‌گذارند.

بعد از گذشت بیش از یک دهه از عرضه لپتاپ سرفیس مایکروسافت، همه آنها از بهترین لپ تاپ های سبک وزن گرفته تا دستگاه‌های قدرتمند 3 در 1 (مانند لپ تاپ سرفیس استودیو) همگی قوی‌تر شده اند. البته، با وجود دستگاه‌های بسیار زیادی که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید، پیدا کردن دستگاهی که به بهترین وجه با نیازهای خاص شما مطابقت دارد، آسان نیست. به همین دلیل است که در این مقاله مشخصات، طراحی و ارزش بهترین لپ‌تاپ‌های مایکروسافت با هم مقایسه شده اند تا به شما کمک کنند بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

مشاهده قیمت خرید سرفیس لپ تاپ 7 مایکروسافت مشاهده قیمت خرید سرفیس لپ تاپ مایکروسافت مشاهده قیمت خرید سرفیس لپ تاپ استودیو 2 مایکروسافت مشاهده قیمت خرید سرفیس لپ تاپ استودیو مایکروسافت

 

توضیح: جدیدترین سرفیس‌های مایکروسافت شامل: سرفیس پرو 10، سرفیس پرو 11، سرفیس لپتاپ 6 و سرفیس لپتاپ 7 هستند که برای دریافت مشاوره و راهنمایی خرید آنها، بصورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی، با مشاوران ما در ارتباط باشید.
 

1. بهترین لپ تاپ مایکروسافت از همه جهات:

مایکروسافت لپ تاپ استودیو 2

صفحه نمایش بسیار با کیفیت، عمر باتری خوب و عملکرد عالی مایکروسافت لپ تاپ استودیو 2 ، آن را به بهترین لپ‌تاپ مایکروسافت تبدیل کرده است. این مزایا به خصوص زمانی که با Surface Slim Pen 2 جفت شود، بیشتر به چشم خواهد آمد.

مشخصات

CPU: نسل سیزدهم اینتل Core i7-13700H

گرافیک:NVIDIA GeForce RTX 4060 8GB

رم: تا 64 گیگابایت

صفحه نمایش: 14.4 اینچ با نسبت تصویر 3:2 و رزولوشن 1600x2400

فضای ذخیره سازی: تا 1 ترابایت

 

چرا بخرم

  • نمایشگر فوق العاده
  • عمر باتری عالی
  • کیفیت ساخت جذاب

چرا نخرم

  • کمبود پورت

 

بهترین لپ تاپ مایکروسافت از همه جهات

 

با توجه به نتایج آزمایشات می‌توان ادعا کرد که مایکروسافت لپ تاپ استودیو 2 بهترین لپ‌تاپ مایکروسافت است که تا به امروز ساخته شده است. این لپتاپ مایکروسافت، به قابلیتهایی مجهز و تقویت شده که افراد خلاق در همه رشته‌ها را خوشحال می‌کند. این لپ تاپ دارای یک صفحه نمایش لمسی دوست داشتنی 3:2 است که از مکانیزمی هوشمندانه برای نحوه قرارگیری آن استفاده شده است.

استفاده از طراحی لولای دو بخشی در این لپ تاپ، به صفحه‌نمایش اجازه می‌دهد تا بالای صفحه‌کلید بچرخد و یک فرم ترکیبی بسیار ایمن‌تر و پایدارتری ایجاد کند که استفاده از آن را لذت ‌بخش می‌کند،  لولای دوم آن باعث می‌شود شما بتوانید  تا ۱۸۰ درجه صفحه را بچرخانید تا لپ تاپ در ۳ حالت (لپ‌تاپ، استودیو و تبلت) قرار ‌گیرد. این مکانیسم همچنین به این معنی است که می‌توان آن را مانند یک سه پایه نگه داشت، که برای هنرمندان، نویسندگان و ویراستاران بسیار عالی است. این ویژگی، به خصوص اگر شما نیازهای ارگونومیکی دارید یا می‌خواهید از دستگاه هندزفری استفاده کنید، بسیار کاربردی خواهد بود.

صفحه نمایش آن روشنایی شگفت‌انگیز 505 نیت را ارائه می‌دهد و اندازه صفحه نمایش 3:2 است که برای نقاشی نیز مناسب است. همچنین به لطف نرخ تازه سازی 120 هرتزی، پشتیبانی از قلم نیز بسیار پاسخگو است، اما شایان ذکر است که قلم Surface Slim Pen 2  به طور جداگانه فروخته می‌شود.

در استودیو سرفیس لپ‌تاپ نسل دوم به لطف پردازنده‌های قدرتمند نسل سیزدهم اینتل و گرافیک  Nvidia RTX 4060و همچنین با افزایش پشتیبانی از رم تا 64 گیگابایت، چیزهای زیادی برای دوست‌داشتن وجود دارد. اگرچه این لپ‌تاپ ممکن است به پورت‌های بیشتری نیاز داشته باشد اما در مجموع یک لپ‌تاپ عالی برای طراحی و کارهای خلاقانه محسوب می‌شود.

 

2. بهترین لپ تاپ مایکروسافت از لحاظ قیمت مناسب:

مایکروسافت لپ تاپ سرفیس Go 3

شاید در مشخصات این لپ تاپ چیز قابل توجه‌ای برای نوشتن وجود نداشته باشد، اما اگر بودجه‌ کمی دارید، باید گفت که مایکروسافت سرفیس لپ تاپ Go 3 با قیمت رقابتی و مناسب واقعا با استحکام بوده و تا 15 ساعت عمر باتری، صفحه نمایش لمسی 12.4 اینچی دارد که وضوح نمایشگر خوب و عملکرد مناسب را ارائه می‌کند.

مشخصات

سیستم عامل: ویندوز 11

پردازنده: نسل دوازدهم اینتل Core i5

رم: 8 گیگابایت، 16 گیگابایت

پورت‌ها:   USB-C، USB-A،   جک 3.5 میلیمتری، پورت Surface Connect

صفحه نمایش: نمایشگر لمسی 12.4 اینچی x 1024 1536

 

چرا بخرم

  • کیفیت ساخت عالی 
  • عمر باتری عالی

چرا نخرم

  • محدودیت پورت
  • صفحه نمایش کوچک

 

بهترین لپ تاپ مایکروسافت از لحاظ قیمت مناسب

 

اگر می‌خواهید با هزینه کم یک لپ تاپ خوب داشته باشید، لپ تاپ Go مقرون به صرفه، یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود. با وجود اینکه به اندازه برخی از خواهر و برادرهای سرفیس خود پیشرفت ندارد، اما به لحاظ مشخصات به اندازه کافی به روز است تا شما را چند سال همراهی کند زیرا به راحتی می‌تواند اکثر وظایف (حتی چند کار خلاقانه) را انجام دهد.  این دستگاه، گزینه مناسبی برای کاربرانی است که به دنبال یک لپ تاپ همه کاره برای کارهای روزمره هستند.

نسل دوازدهم اینتل i5-1235U مدل پایه، با قدرت خود شما را شگفت زده نمی‌کند اما قدرت آن، برای مدیریت نرم افزارهای خلاقانه ابتدایی و کارهای ساده‌تر مانند مرور، ایمیل و سرگرمی کافی است. مدل پایه دارای 8 گیگابایت رم است و به شرطی که نیاز به انجام کارهای سنگین نداشته باشید، برای اکثر برنامه‌های طراحی اولیه کافی است، با این حال، عمر باتری آن قابل توجه است و در آزمایشات، تا 15 ساعت دوام آورد.

صفحه نمایش از کیفیت خوبی برخوردار است و کنترل‌های لمسی را نیز ارائه می‌دهد، اما اندازه ۱۲.۴ اینچی آن، نسبتا کوچک است. اگرچه برخی از جنبه‌های طراحی در مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ  Go 3 ، ناامید کننده است اما علی‌رغم قیمت مقرون ‌به‌ صرفه‌اش، به‌طور شگفت‌انگیزی از نظر کیفیت ساخت قوی است،. این لپ تاپ  یک پورت USB-C، یک USB-A، جک صدا و رابط سرفیس کانکت مایکروسافت را ارائه می‌دهد. مایکروسافت لپ تاپ سرفیس Go 3 دستگاه زیبایی نیست اما عملکرد قلب تپنده آن از جنس لپ تاپ های مایکروسافت است.

 

3. بهترین لپ تاپ مایکروسافت از لحاظ حمل و نقل:

مایکروسافت سرفیس پرو 9

یک ترکیب عالی از تبلت و لپ تاپ با قابلیت حمل بالا

مشخصات

CPU: تا نسل دوازدهم Intel® Core i7-1265U

گرافیک:  Intel Iris Xe Graphics

رم: حداکثر 32 گیگابایت LPDDR5

صفحه نمایش: نمایشگر 13 اینچی 3:2 PixelSense Flow Display

فضای ذخیره سازی: تا 1 ترابایت

 

چرا بخرم

  • طراحی و کیفیت عالی
  • نرم افزار کامل ویندوز را با وجود فرمت تبلت اجرا می‌کند
  • صفحه نمایش خوب

چرا نخرم

  • از مدل SQ3 خودداری کنید

 

بهترین لپ تاپ مایکروسافت از لحاظ حمل و نقل

 

با وجود اینکه سرفیس پرو 9 از نظر فنی، بیشتر یک تبلت است تا یک لپ تاپ، اما تجربه کاملی از ویندوز 11 را ارائه می‌دهد، به این معنی که شما می‌توانید دقیقاً از همان نرم افزار دسکتاپ کاملاً پیشرفته، بصورت قابل حمل‌تر استفاده کنید. به علاوه، با اضافه کردن صفحه کلیدType Cover ، سرفیس پرو 9 به یک لپتاپ نازک و سبک تبدیل می‌شود که انجام کارهای خلاقانه در حال حرکت و جابجایی را میسر می‌کند.

صفحه نمایش زیبای 13 اینچی PixelSense Flow آن، تصاویر خیره کننده‌ای را ارائه می‌دهد که در آن می‌توانید از کارهای بهره وری گرفته تا سرگرمی، طراحی و ویرایش لذت ببرید. به علاوه، با Surface Slim Pen 2  نیز کار می‌کند و تجربه‌ای روان و آسان را ارائه می‌دهد.

همانطور که می‌دانید، کنترل ویندوز فقط از طریق لمس، دشوار است، اما پایه محکم تعبیه شده در سرفیس پرو 9، امکان استفاده از آن، در حالت ایستاده نیز فراهم می‌کند. بنابراین با خرید یک صفحه کلید، می‌توانید از این دستگاه مانند یک لپتاپ استفاده کنید.

 

مشاهده قیمت خرید سرفیس پرو 11 مایکروسافت مشاهده قیمت خرید سرفیس پرو 10 مایکروسافت مشاهده قیمت خرید سرفیس پرو 9 مایکروسافت مشاهده قیمت خرید سرفیس پرو مایکروسافت

 

سرفیس پرو 9 به لحاظ ظاهر، لپ تاپ زیبایی است و در طیف وسیعی از رنگ‌های زیبا عرضه می‌شود. گرافیت، یاقوت کبود، سبز جنگل و پلاتین، که همگی با رنگ‌های صفحه کلید مطابقت دارند. توجه داشته باشید که مانند سرفیس لپ تاپ استودیو 2،  قلم، به طور جداگانه فروخته می‌شود. 

 

توضیح: جدیدترین سرفیس‌های مایکروسافت شامل: سرفیس پرو 10، سرفیس پرو 11، سرفیس لپتاپ 6 و سرفیس لپتاپ 7 هستند که برای دریافت مشاوره و راهنمایی خرید آنها، بصورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی، با مشاوران ما در ارتباط باشید.
 

 

4. بهترین لپ تاپ مایکروسافت برای دانش آموزان:

مایکروسافت سرفیس لپ تاپ 5

عکس شماره 4

مشخصات

پردازنده: نسل دوازدهم اینتل Core i5-1235U / i7-1255U

گرافیک:  Intel Iris Xe Graphics

رم: تا 32 گیگابایت

صفحه نمایش: 13.5 اینچ با رزولوشن 1504x2256 و تراکم 201 پیکسل در هر اینچ / 15 اینچ با رزولوشن 1664x2496 و تراکم 201 پیکسل در هر اینچ که هر دو مدل به نسبت تصویر 3:2، چند لمسی تا 10 نقطه مجهز هستند.

فضای دخیره سازی: تا 1 ترابایت SSD

 

چرا بخرم

  • اگر طراحی قدیمی دوست داشته باشید، خوب است
  • می‌تواند اکثر وظایف را انجام دهد
  • صفحه نمایش لمسی عالی

 

چرا نخرم

  • گران است

 

 بهترین لپ تاپ مایکروسافت برای دانش آموزان

 

لپ‌تاپ سرفیس 5 مایکروسافت یک لپ تاپ قوی است که قادر به انجام اکثر وظایف است، اما ممکن است هنگام اجرای همزمان چندین برنامه سطح بالا، سرعت آن کاهش یابد. برای خرید  بهترین نسخه، باید هزینه بیشتری کنید که آن را به یکی از لپ تاپ های گران قیمت ویندوز 11 تبدیل می‌کند. 

با وجود اینکه طراحی سرفیس لپ تاپ 5 کمی قدیمی به نظر می‌رسد، اما یک دستگاه همه کاره عالی است و می‌تواند به راحتی نرم افزارهای مبتنی بر خلاقیت را اجرا کند اما نه بیشتر از یک برنامه در یک زمان. همچنین صفحه نمایش لمسی آن به طرز شگفت انگیزی پاسخگو است اما یک صفحه نمایش OLED نیست.

 

5. بهترین لپ‌تاپ قدرتمند مایکروسافت:

مایکروسافت لپ تاپ استودیو

مایکروسافت لپ تاپ استودیو، بهترین لپ تاپ مایکروسافت که تعادل بین قیمت و عملکرد بالا را حفظ کرده است.

مشخصات

پردازنده: تا چهار هسته‌ای نسل یازدهم اینتل Core H35 i7-11370H

گرافیک: پردازنده گرافیکی لپ تاپ Intel Iris Xe یا NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti

رم: 16 یا 32 گیگابایت

صفحه نمایش: نمایشگر لمسی 14.4 اینچی  x 1600p 3:2 PixelSense Flow 2400

فضای ذخیره سازی: 256 گیگابایت تا 2 ترابایت

 

چرا بخرم

  • نمایشگر زیبا
  • عمر باتری عالی
  • تبدیل روان

چرا نخرم

  • کمی سنگین است

 

بهترین لپ‌تاپ قدرتمند مایکروسافت

 

مایکروسافت سرفیس لپ تاپ استودیو قبل از جایگزین شدن مدل نسل دوم آن، لپ تاپ مورد علاقه بسیاری از کاربران مایکروسافت بود؛ با این حال، اگر چیزی قدرتمند اما با هزینه کمتر از مایکروسافت می‌خواهید، این لپ تاپ، هنوز هم گزینه‌ای قابل قبول است،

سرفیس لپ‌تاپ استودیو مایکروسافت با دارا بودن فرم 2 در 1، ساخت ممتاز، صفحه‌نمایش روشن و زیبا و طراحی شیک‌اش، جذابیت و ظاهری، یک استثنا در بین سرفیس‌های مایکروسافت بوده و یکی از بهترین‌های این صنعت است. این لپ‌تاپ از لحاظ فنی، یک لپ‌تاپ 3 در 1 است که مخصوصاً به لطف حالت سه پایه‌اش، هم برای سرگرمی و هم برای نقاشی فوق‌العاده است.

این لپ تاپ، یک «هیبرید همه جانبه عالی» نامیده می‌شود، و مطمئناً مشخصات لازم برای مطابقت با این ادعا را دارد. به لطف اندازه صفحه نمایش بزرگتر با نسبت 3:2، فضای عمودی بیشتری دارد که آن را برای انواع فعالیت‌های خلاقانه عالی می‌کند و مطمئناً در نسخه‌های پریمیوم، مشخصاتی مانند نرخ به روز رسانی 120 هرتزی آن به این معنی است که سرفیس لپ تاپ استودیو ما را برای داشتن حداقل نیازهای لازم برای یک لپ تاپ گیمینگ به وجد می‌آورد.

 

6. بهترین لپ تاپ ارزان مایکروسافت:

مایکروسافت سرفیس لپ تاپ Go 2

اگر فقط به یک لپ تاپ ارزان مایکروسافت نیاز دارید، مایکروسافت سرفیس لپ تاپ Go 2 به شما پیشنهاد می‌شود.

مشخصات

CPU: Intel Core i5

گرافیک: Intel Iris Xe Graphics

رم: تا 8 گیگابایت

صفحه نمایش: 12.4 اینچ  x 1024 (148 PPI)  1536 صفحه نمایش لمسی PixelSense

فضای ذخیره سازی: حداکثر 256 گیگابایت SSD

 

چرا بخرم

  • سبک و قابل حمل
  • سریع
  • صفحه لمسی خوب

چرا نخرم

  • صفحه نمایش با وضوح پایین
  • نداشتن پورت HDMI

 

بهترین لپ تاپ ارزان مایکروسافت

 

مایکروسافت سرفیس لپ تاپGo 2  یک لپ تاپ جمع و جور و سبک وزن است که در کارهایی مانند نوشتن، کارهای ادراری و مرور وب، در حال حرکت عالی است و قیمت مناسبی دارد. در مجموع اگر فقط به چیزی نیاز دارید که کار کند، لپ تاپ گو 2، بهترین گزینه است.

این لپ تاپ، صفحه نمایش لمسی مناسبی دارد، اما رزولوشن پایین‌تر از سطح متوسط آن، ممکن است نیازهای متخصصان گرافیک را برآورده نکند، به این معنی که بهتر است  مایکروسافت سرفیس لپ تاپ Go 2  صرفا به عنوان یک دستگاه برای کارهای ابتدایی یا به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه برای برخی از مدل‌های گران قیمت در این لیست استفاده شود.

سرفیس لپ تاپ Go 2  با وزن تنها 1.1 کیلوگرم، ساختاری محکم، صفحه کلید رضایت بخش، ورود سریع با اثر انگشت، دارای وضوح وب کم p720 و در حد متوسط ​​است که در لپ تاپ های مقرون به صرفه قابل انتظار است و به این معنی است که برای تماس‌هایی با زوم کمتر، مناسب است.

 

توضیح: جدیدترین سرفیس‌های مایکروسافت شامل: سرفیس پرو 10، سرفیس پرو 11، سرفیس لپتاپ 6 و سرفیس لپتاپ 7 هستند که برای دریافت مشاوره و راهنمایی خرید آنها، بصورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی، با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

مشاهده قیمت خرید قلم لمسی مایکروسافت مدل سرفیس پن مشاهده قیمت خرید قلم لمسی مایکروسافت مدل سرفیس اسلیم پن 2 مشاهده قیمت خرید ماوس مایکروسافت مدل آرک ماوس مشاهده قیمت خرید مبدل مایکروسافت سرفیس تراول هاب

 

سوالات متداول درباره بهترین لپ تاپ مایکروسافت:

 

چرا باید لپ تاپ مایکروسافت بخرم؟

مایکروسافت یکی از شناخته شده‌ترین نام‌ها در دنیای کامپیوتر است و نیازی به معرفی ندارد. بنابراین منصفانه است که روی تکنولوژی ساخت این غول فناوری حساب کنید. این بدان معنا نیست که هر دستگاه سرفیس یک موفقیت مطلق باشد. در سال 2012، زمانی که این خط راه اندازی شد، سرفیس اولیه در بهترین حالت با نظرات متفاوتی مواجه شد.

با این حال، این روزها، تنوع مدل و فرم ساخت و کلاسهای مختلف سرفیس، به همراه سازگاری خوبی که این دستگاه‌ها با سیستم عامل اختصاصی ویندوز Microsoft را به نمایش می‌گذارند، لپ تاپ های مایکروسافت را در میان بهترین سیستم‌های موجود قرار می‌دهد.

 

چرا باید لپ تاپ مایکروسافت بخرم؟

 

بهترین لپ تاپ مایکروسافت کدام مدل است؟

بی شک، سرفیس لپ تاپ استودیو از نظر عملکرد، بهترین لپ تاپ مایکروسافت است. مشخصات و طراحی آن درجه یک است و آن را به یک دستگاه همه کاره تبدیل می‌کند. با این حال، به جز طراحی گرافیک، در بقیه زمینه‌ها، برترین نیست، بنابراین ممکن است، بهترین گزینه برای شما نباشد.

 

راهنمای خرید: چگونه باید بهترین لپ تاپ مایکروسافت را برای خود انتخاب کنم؟

قبل از اینکه لپ تاپ سرفیس مایکروسافت خود را انتخاب کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که افکار خود را سازماندهی کنید و با توجه به خواسته‌های خود ببینید به چه لپتاپی و با چه امکاناتی نیاز دارید. در مرحله بعد باید بودجه خود را مشخص کنید. سپس به این نکته توجه کنید که از لپ تاپ بیشتر برای چه چیزی استفاده می‌کنید تا به دنبال لپ تاپ هایی باشید که نیازهای سخت افزاری شما را برآورده می‌کنند و در عین حال هزینه‌ها را پایین نگه می‌دارند.

 

 

 

 

مقالات مرتبط:

بهترین مک بوک در سال 2024 - کدام مدل را بخریم؟

بهترین مک بوک برای برنامه نویسی

بهترین لپتاپ‌ها برای طراحی گرافیکی - 2024

بهترین کامپیوترهای همه کاره در سال 2023

بهترین موس برای مک بوک (1402 - 2023)

21 نکته و ترفند که باید قبل از اینکه مک بوک اپل بخرید بررسی کنید+تصاویر راهنما

مقایسه انواع موس اپل (انواع Magic mouse اپل)

انواع ایرپاد اپل Airpods | مقایسه بین تمامی مدل‌ها

کاملترین راهنمای تنظیمات موس آیفون ( سفارشی سازی)+تصاویر راهنما

انواع قلم سرفیس مایکروسافت و ویژگی‌ هر کدام + قیمت

سرفیس چیست؟ | معرفی انواع سرفیس مایکروسافت + تصاویر

 

 

 

 

پارسان می

دیدگاه ها
شما هم می‌توانید در مورد این مقاله نظر دهید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ثبت نظر ارائه‌ی اطلاعات مشخص و مفید برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند انتخاب و خرید یک محصول است.