shopping_cart
سبد خرید شما more_horiz
support_agent
021-88853790
window
shopping_basket

✔️⚡ایرپاد،کوچکترین عضو خانواده اپل در سال 2020

در این مقاله توضیحاتی اجمالی درباره هدفونهای بی سیم اپل که به ایرپاد معروف شده اند، توسط کارشناسان پارسان می برای اطلاع مخاطبان نوشته شده است.

⚡ایرپاد،کوچکترینعضوخانوادهاپلدرسال2020

ایرپاد اپل؛ لذت موسیقی همراه


 

در زمانی که همه ما گره خوردن و پیچ و تاب های انواع هدفون را تجربه کرده ایم و به شدت از آن ناراحت وعصبی شده ایم و حتی گاهی تجربه وحشتناک و ناخوشایند گیر کردن سیم هدفون را به درو دیوارو غیره را با گوش های خود حس کرده ایم این لحظات زمانی بود که به شدت نیاز یک هدفون بی سیم را حس کرده ایم و میگفتیم کاش از شر این سیم های آزار دهنده خلاص شویم و این خواسته به وسیله هدفون اپل محقق شد.

اکنون زمان رسیدن به این هدف است، بیشتر شرکتها به سمت حذف سوکت 3.5 میلی متری رفته اند درست یا غلط بودن آن را با تمام خوبی ها و بده ایش به کنار میگذاریم و به نقد و بررسی ایرپاد اپل که هدفون بی سیمی پیشرفته و با امکانات بسیار است، می پردازیم.

 

ایرپاد اپل - هندزفری بلوتوث خانواده اپل

 

  • عشق در یک نگاه

در نگاه اول این هدست فوق خوش ساخت از بزرگ ترین شرکت تکنولوژیک جهان ظاهری جذاب با طراحی ارگونومیک خود وسوسه ای به دل بیننده می اندازد تا حتی یک بار هم که شده از آن استفاده کند و تجربه صدا و قرار گیری آن را در گوش خود بدست آورد.

تجربه ای  مهندسی شده که بسیار حساب شده و ریزبینانه در اختیار شما قرار میگیرد تا استفاده از آن را به بهترین لحظات شما و به خاطرات جزاب و لذت بخش و به یاد ماندنی تبدیل کند.

 

 

 

 

  • وصلت با غریبه ها

شاید به این فکر افتاده باشید که چون با یک هدست از شرکت اپل روبرو شده اید احتمال بسیار زیاد این هدست با دستگاه هایی غیر از محصولات اپل سازگار نباشد ولی باید به شما این را اطلاع بدهیم که در اشتباه هستید و این هدست پیشرفته و خوشگل و خوش ساخت و حرفه ای و تو دل برو و از این حرف ها با تمام محصولات دیگر شرکت های تکنولوژیک سازگار است .

در صورت اتصال با دیگر دست گاه ها از شرکتهای دیگر تنها برخی از ویژگی های خود را غیرفعال میکند زیرا این ویژگی ها برای محصولات اپل تنظیم سخت افزاری و نرم افزاری شده اند پس طبیعی است که با شناسایی دستگاهی غیر از دستگاه های اپل آنها برای استفاده غیر فعال شوند.

مثلا با خارج کردن هدست از گوش دیگر پخش موسیقی به طور موقت غیر فعال نمی شود. (حیف اگر می شد که عالی می شد نه؟

همچنین تمام فعالیت های ممکن که با زدن دو بار ضربه بر روی هدست قابل دسترس هستند هم غیر فعال خواهد بود.

اگر این قصد را دارید تنها کافی است که کلید کوچک در پشت محفظه ای که هدست ها درون آن هستند را بفشارید و چند ثانیه نگاه دارید تا نشانگر ال ای دی آن شروع به چشمک زدن کند و اسم بلوتوث هدست را در لیست بلوتوث دستگاه خود مشاهده کنید و روی آن ضربه بزنید تا انتخاب شود به همین سادگی.

 

ایرپاد اپل با کیس قابل شارژ

 

  • خانه ای کوچک برای ایرپاد

کیس ایرپاد اپل مانند یک جعبه کوچک نخ دندان است که به راحتی در جیب قرار میگیرد و برای نقل و انتقال ایرپاد این بهترین وضعیت برای هدست های اپل است شکل طراحی آن توسط مهندسین اپل به این گونه طراحی شده و از بین آزمون ها در طراحی های مختلف نهایتا این طرح انتخاب شد که بهترین حالت حمل و جای گیری در دست و در جیب است.

 

  • هوشمند کوچک

در ایرپاد، اپل چیپست جدیدی با نام W1 را که بسیار کوچک و کم مصرف است استفاده کرده که ایرپاد را قادر میسازد انواع و اقسام حرکات و فعالیت ها را تشخیص داده و برای اجرای بهتر و دقیق تر فرامین کاربر از آنها استفاده کند این چیپست بسیار کم مصرف است و مصرف برق خود را در هر وضعیتی مدیریت می کند تا کمترین میزان مصرف باطری را داشته باشد و به طول عمر استفاده از ایر پاد با هر بار شارژ اضافه کند.

به طور مثال ایرپاد با این چیپ به این گونه عمل میکند که هر گاه شما درب کیس ایرپاد خود را باز کنید بلافاصله پنجره  برقراری اتصال ایرپاد با دستگاه شما را نمایش میدهد بدون دردسر و صرف زمان به راحتی 100 در 100 ممکن شما میتوانید ایرپاد را به دستگاه متصل کنید.

همین چیپ وظیفه تشخیص اتصال یک کاناله یا دو کاناله بودن صدا را برای مصارف تکی یا دوگانه از ایرپاد برعهده دارد و میتوانید اتصالی که لازم است را برای هر کدام از لنگه های ایرپاد به صورت مجزا برقرار کند.

 

 

 

 

  • استفاده به صورت تکی

شرکت اپل این ایرپاد را به صورت هوشمند ساخته است به این شکل که در زمانی که شما در حال استفاده از یکی از لنگه های آن هستید سیستم مداری درون ایرپاد ها متوجه این مسئله شده و صدای کانال دیگر را نیز بر روی لنگه در حال استفاده قرار میدهد و صدا از حالت استریو دو کانال به صورت استریو تک کانال یا همان مونو ولی ترکیب دو کاناله برای شما پخش می کند و زمانی که مشغول گوش کردن به صدایی استریو یا موسیقی با یکی از لنگه های ایرپاد هستید نگران این مسئله نباشید که صدا به صورت ناقص و تک کاناله پخش شود.

هر بار میتوانید از یکی از لنگه های ایرپاد استفاده کنید و آن یکی را در درون کیس قرار دهید تا آماده به کار و شارژ باقی بماند تا در صورت لزو م به سراغ آن رفته واز آن یکی لنگه برای ادامه فعالیت خود استفاده کنید.

 

کلید اتصال بر روی کیس ایرپاد اپل

 

  • وضعیت شارژ

ایرپاد برای شارژ شدن باید درون محفظه خود قرار گیرد این محفظه مانند کیس کوچکی انرژی لازم برای شارژ را به صورت مغناطیسی به هر دو جفت ایرپاد ها منتقل میکند و حتی اپل برای راحتی استفاده از آن در هر مکان و شرایطی آن را به باطری داخلی مجهز کرده که در صورت شارژ بودن آن میتواند انرژی استفاده 24 ساعته از ایرپاد را برای شما فراهم کند همچنین کابل لایتنینگ در زیر کیس قرار دارد که از طریق آن میتوانید ایرپادهای خود و باطری دخلی کیس را نیز شارژ کنید.

زمانی که ایرپاد به دستگاه آیفون شما متصل است میتوانید درصد انرژی باطری باقی مانده کیس و هر کدام از لنگه های آن را بر روی صفحه به صورت ویجت مشاهده کنید همچنین نمایشگر ال ای دی کوچکی با رنگ های متفاوت درصد شارژ را نمایش میدهد رنگ سبز شارژ کامل، رنگ نارنجی نشان نیمه بودن انرژی شارژ و رنگ قرمز نشان دهنده حداقل انرژی است و باید کیس و لنگه های ایرپاد را شارژ کرد.

 

  • صرفه جویی

در مجموع هدست های ایرپاد اپل برای یک روز کامل شما پاسخ گو خواهد بود و با باطری تعبیه شده درون هر کدام از لنگه هایش قادر به برطف کردن نیاز شما در مکالمات و گوش دادن به موسیقی خواهد بود و لی اگر از آن دسته از افراد هستید که در هرلحظه ای مشغول مکالمه و برقراری ارتباط تلفنی با دیگرانید و گه گاه هم سری به گالری فیلم ها و یا موسیقی های خود میزنید بهتر است از یکی از لنگه های ایرپاد خود استفاده کنید و آن یکی را در درون قاب محافظش که وظیفه شارژ آن ها را نیز دارد قرار دهید تا در زمان اتمام شارژ یکی از لنگه های هدست از دیگری که کاملا شارژ است استفاده نمایید .

بر طبق اعلام شرکت Apple ایرپادها به صورت شارژ کامل بدون استفاده از باطری داخلی کیس کوچک خودشان برای پخش موسیقی شما را تا 5 ساعت همراهی خواهند کرد و برای استفاده از آن با کیس میتوانید 24 ساعت تمام از آن ها بدون نگرانی استفاده کنید.

 

شارژ ایرپاد و نحوه اتصال ایرپاد به آیفون

  • کنترل‌های ایر پاد

در ایرپاد سیستم تشخیص حرکت و مجاورت وجود دارد به این شکل که زمانی که شما دوبار بر روی یکی از لنگه های ایرپاد بزنید به طور پیشفرض سیری اپل فعال شده و میتوانید دستورات خود را برای اجرا به سیری بگویید همچنین این قابلیت دوبار ضربه زدن برای کارهای دیگر هم قابل برنامه ریزی است و میتوانید آنها را تغییر دهید.

زمانی که شما درحال گوش دادن به موسیقی یا قطعه صوتی هستید اگر ایرپاد را ازگوش خود خارج کنید به طور موقت پخش متوقف می شود و زمانی که آن را درون گوش خود قرار دهید می توانید به ادامه آن گوش دهید.

با زدن یک بار روی یکی از لنگه های ایرپاد خود میتوانید پخش صوت را در آن متوقف کنید و با زدن دوباره بر روی یکی از آنها پخش را مجددا ادامه دهید.

همینطور زمانی که تماس ورودی داشتید می توانید با یک بار ضربه به یکی از لنگه های ایرپاد تماس را برقرار کنید و به صحبت مشغول شوید.

کیفیت پخش موسیقی و تماس در ایرپاد اپل مشابه هدست های سیمی مدل های مختلف آیفون است و کیفیتی بسیار مطلوب و تضمین شده از جانب شرکت اپل است پس با خیالی آسوده و به راحتی تمام از ایرپاد های اپل نهایت استفاده و لذت را ببرید.

 

 

 

 

در صورتی که انتخاب خود را نهایی کرده باشید، میتوانید این محصول زیبا و با کیفیت را در بخش مربوط به هدفون بی سیم اپل در "فروشگاه اینترنتی پارسان می" خرید کنید.

 

 

 

 

 

مقالات مرتبط:

انواع ایرپاد اپل Airpods | مقایسه بین تمامی مدل‌ها

ایرپاد چیست و چه کاربردی دارد؟

تجربه شنیداری متفاوت، با محصولات اپل

آشنائی با سیری، دستیار صوتی اپل

آشنائی با نام های اختصاصی محصولات اپل

اکوسیستم اپل چیست و چرا به وجود آمد؟

اجرای برنامه اپل موزیک روی مک

تاریخ عرضه هوم پاد جدید اپل

نحوه پیدا کردن ایرپاد گمشده، با کمک برنامه Find My

EQ تطبیقی یا Adaptive EQ در ایرپاد اپل چیست؟

 

 

 

 

 

گردآوری: فروشگاه اینترنتی پارسان می