shopping_cart
سبد خرید شما more_horiz
support_agent
021-88853790
window
shopping_basket

✔️5 برنامه برای کاهش وزن جهت استفاده در گوشی

برنامه های کاهش وزنی که در گوشی نصب می‌شود، تنوع زیادی پیدا کرده است که انتخاب از بین آنها کار آسانی نیست. ما در اینجا به سراغ چند نمونه از آنها رفته‌ایم که دارای نتیجه رضایتمند بوده‌اند.

5برنامهبرایکاهشوزنجهتاستفادهدرگوشی

چند نمونه برنامه مناسب برای کاهش وزن مخصوص گوشی


 

کاهش وزن اغلب مستلزم تغییر بزرگی در سبک و روال زندگی شماست. با این حال، فناوری کار را آسان‌تر کرده است، چرا که داده‌های واقعی کمک می کند تا به راحتی میزان مصرف غذا و مصرف انرژی روزانه‌ را پیگیری کنید. برنامه های کاهش وزن قابل نصب در گوشی (اندروید و آیفون)، نزدیک ترین راه برای دسترسی به این روش است.

 

مشاهده قیمت خرید آیفون

 

در این مقاله به 5 مورد از برنامه های کاهش وزن که مناسب استفاده در گوشی است اشاره کرده ایم که اگر این برنامه ها را در گوشی خود داشته باشید، کاهش وزن می تواند آسان تر باشد! هر چند که اراده شما از همه مهمتر است.

 

اپل usb-c مشاهده قیمت خرید کابل شارژ  مشاهده قیمت خرید قلم اپل نسل 2 usb-c مشاهده قیمت خرید هدفون بلوتوث اپل مدل ایرپاد پرو نسل دوم با قابلیت شارژ مشاهده قیمت خرید اپل واچ اولترا

 

1. TDEE Calculator

طبق گفته کلینیک مایو: کاهش وزن به معنای سوزاندن کالری بیشتر نسبت به میزان مصرف شما است. بنابراین، اگر می‌خواهید وزن کم کنید، باید بدانید به چه مقدار کالری در روز نیاز دارید و سپس کمتر از آن بخورید.

برای انجام این کار، کل انرژی مصرفی روزانه خود (TDEE) یا کالری مورد نیاز بدنتان را برای عملکرد بهینه محاسبه کنید. برنامه TDEE Calculator که به صورت رایگان در دسترس است، کالری مورد نیاز بدن را محاسبه می کند. برای تخمین مصرف انرژی خود، باید سن، قد، وزن، اهداف و سطح فعالیت خود را وارد کنید.

اگر در خانه کار می کنید و به ندرت بیرون می روید، باید سطح فعالیت را در "کم تحرک" قرار دهید. پس از وارد کردن تمام داده‌های مورد نیاز، روی "محاسبه" ضربه بزنید تا برنامه کالری روزانه و هفتگی مورد نیاز برای حفظ وزن را به اضافه اهداف کاهش کالری برای کاهش وزن در اختیار شما قرار دهد.

   

          نتایج حاصل از محاسبات برنامه TDEE Calculator            برنامه TDEE Calculator محاسبات مرتبط با کالری را انجام میدهد

لینک دانلود:

Android

iOS

 

2. MyFitnessPal

اپلیکیشن  myfitnesspal به عنوان دقیقترین و محبوبترین کالری شمار در دنیا بین کاربران شناخته شده است. این برنامه مجهز به شمارنده‌ی کالری بوده و می‌توانید به‌صورت خودکار، کالری موجود در غذاها، وعده‌های غذایی و دستورالعمل‌های مختلف را محاسبه کنید. چنین روندی به شما کمک می‌کند که بیش از کالری ثبت شده در رژیم غذایی خود مصرف نکرده و همگام با چنین برنامه‌ای وزن خود را کم کنید.

برخلاف ماشین حساب TDEE میزان کالری مورد نیاز شما برای یک روز را محاسبه می کرد، MyFitnessPal برای ثبت میزان کالری هر وعده غذایی که می‌خورید کارایی دارد. برای وارد کردن دقیق داده ها به این برنامه شما به یک ترازوی قابل حمل نیاز دارید.

این برنامه به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد، اما اگر می‌خواهید از ویژگی‌های اضافی آن مانند اسکن غذا و اسکنر بارکد استفاده کنید، به اشتراک نیاز دارید که ردیابی کالری را آسان‌تر می‌کنند.

اگرچه اشتراک پریمیوم یک هزینه اضافی است، اما ارزشش را دارد.

 

برنامه غذایی اپلیکیشن  myfitnesspal       محاسبه کالری مورد نیاز در اپلیکیشن  myfitnesspal       نمای کلی از اپلیکیشن  myfitnesspal

 

لینک دانلود:

Andriod

iOS

 

اورجینال اپل USB-C به Digital AV مشاهده قیمت خرید مبدل اپل usb-c مشاهده قیمت خرید شارژر 20 وات مشاهده قیمت خرید موس بی سیم مدل مجیک موس 3 اپل سفید مشاهده قیمت خرید مجیک کیبورد نامریک با تاچ آی دی اپل

 

3. Zep Life

برنامه  Zepp Life یک اپلیکیشن خاص برای دنبال کردن و تجزیه و تحلیل فعالیت های ورزشی می باشد. این نرم افزار شما را قادر می سازد تا بدون هیچ گونه مشکلی تمرینات خود را دنبال کرده و اطلاعات خواب و فعالیت های خود را به صورتی بی نقص، تجزیه و تحلیل نمایید.

اگر اغلب سطح فعالیت خود را برای رسیدن به اهداف کالری خود تغییر می دهید، ساعت های هوشمند و ترازوهای هوشمند برای نظارت بر سطح فعالیت روزانه شما عالی هستند.

البته لازم نیست ترازوی هوشمند بخرید، زیرا بسیاری از برنامه های تناسب اندام به شما امکان می دهند وزن خود را به صورت دستی وارد کنید، یا حتی می توانید از Google Sheets برای ایجاد ردیاب شخصی خود نیز استفاده کنید.

صبح ها بعد از اجابت مزاج یا ادرار، خود را وزن کنید تا مطمئن شوید که فقط وزن خالص بدن خود را اندازه گیری می کنید.

 

تنظیمات برنامه  Zepp Life       نمودار خروجی برنامه  Zepp Life       برنامه  Zepp Life

 

لینک دانلود:

Andriod

iOS

 

4. Samsung Health

برنامه Samsung Health در گوشی های سامسونگ به همراه ساعت هوشمند همین برند به سادگی قابل استفاده است اما اگرچه Samsung Health برای iOS نیز در دسترس است، اما برای استفاده از آن با آیفون به یک ساعت گجت پوشیدنی مانند  Galaxy Watch3،  Galaxy Fit2 یا مدلهای قدیمی‌تر نیاز دارید.

 از این برنامه در ساعت هوشمند، میتوانید برای نظارت بر سطح استرس روزانه و کیفیت خواب خود استفاده کنید. خواب کم و سطح استرس بالا می تواند باعث افزایش وزن شما شود، بنابراین کنترل آنها بسیار مهم است.

همچنین سطح فشار خون خود را نیز با استفاده از Samsung Health می توانید ردیابی کنید. با این حال، شما باید از برنامه و ساعت هوشمند صرفاً به عنوان نشان دهنده سطح فشار خون خود استفاده کنید، زیرا آنها دستگاه های پزشکی نیستند. بنابراین با تکیه بر داده های ساعت هوشمند خود، مصرف دارو را بدون نظر پزشک قطع نکنید.

 

سنجش علائم سلامتی در برنامه Samsung Health       نمودار تغییرات فعالیت در برنامه Samsung Health       نمای کلی برنامه Samsung Health

 

لینک دانلود:

Andriod

iOS

 

5. Strong

در حالی که کاهش کالری و افزایش جزئی در فعالیت، برای کاهش وزن کافی است، ولی شما می توانید از برنامه Strong برای نظارت بر تمریناتتان استفاده کنید. این برنامه، ساده ترین و در عین حال موثر ترین برنامه برای تقویت و ساخت عضلاتی قدرتمند می باشد . پس از نصب برنامه و ایجاد برنامه شخصی، خواهید دانست که هر حرکت را چند ست و با چه وزنه هایی انجام دهید و در هر ست چند دقیقه مجاز به استراحت هستید! پس به گونه ای می توان گفت  یک مربی همراه در جیب شما است که می توان در هر لحظه و مکانی به آن دسترسی داشت.

نسخه رایگان این برنامه برای نیازهای مبتدیان و افراد معمولی کافی است، با این حال دارای اشتراک پولی نیز هست که مستلزم پرداخت هزینه بوده و برای بدنسازان حرفه ای کاربرد دارد و به آن ها تجزیه و تحلیل و بینشی می دهد که تناسب اندام خودشان را به سطح بعدی ارتقا دهند.

 

بخش تمرینات برنامه Strong        سوابق کار در برنامه Strong        برنامه Strong

 

لینک دانلود:

Andriod

iOS

 

اپل با تاچ آیدی MK293 مشاهده قیمت خرید مجیک کیبورد مشاهده قیمت خرید هدفون بلوتوث اپل مدل ایرپاد 3 با قابلیت شارژ لایتنینگ مشاهده قیمت خرید اپل واچ مشاهده قیمت خرید موس بی سیم مدل مجیک موس 3 اپل مشکی

 

آیا شما تا به حال از این برنامه های کاهش وزن مخصوص گوشی استفاده کرده اید؟ برای تبادل اطلاعات خود، می‌توانید تجربه این کار را در بخش نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

همچنین برای خرید محصولات اپل و مایکروسافت، می‌توانید به فروشگاه پارسان می، سر بزنید.

 

 

 

 

مقالات مرتبط:

آموزش پاک کردن تاریخچه سافاری در آیفون

آموزش نحوه تنظیم حسگر اثر انگشت آیفون

انواع حسگر در گوشی های هوشمند

آموزش نصب و اجرای اپلیکیشن‌های آیفون در مک M1

کاملترین راهنمای تنظیمات موس آیفون ( سفارشی سازی)+تصاویر راهنما

مقایسه انواع موس اپل (انواع Magic mouse اپل)

انواع ایرپاد اپل Airpods | مقایسه بین تمامی مدل‌ها

21 نکته و ترفند که باید قبل از اینکه مک بوک اپل بخرید بررسی کنید+تصاویر راهنما

انواع قلم سرفیس مایکروسافت و ویژگی‌ هر کدام + قیمت

سرفیس چیست؟ | معرفی انواع سرفیس مایکروسافت + تصاویر

 

 

 

 

پارسان می

دیدگاه ها
شما هم می‌توانید در مورد این مقاله نظر دهید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ثبت نظر ارائه‌ی اطلاعات مشخص و مفید برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند انتخاب و خرید یک محصول است.