shopping_cart
سبد خرید شما more_horiz
support_agent
021-88853790
window
shopping_basket

✔️⚡همه چیز درباره آیفون های سری 12

__________

⚡همهچیزدربارهآیفونهایسری12

همه چیز درباره خانواده آیفون 12


 

گوشی‌های تلفن همراه ساخت شرکت اپل، آیفون،  از جمله برندهای پر طرفدار در ایران و جهان است، به‌طوری که همواره رقابت و بحث‌های گوناگون و تمام نشدنی میان طرفداران گوشی‌های اپل و سایر برندهای تلفن همراه وجود داشته و دارد. با این حال آنچنان که واضح است، اپل همچنان در این سال‌ها توانسته مخاطبین خود را راضی نگه دارد.


جدا از برندینگ بی‌نظیر و قوی این شرکت که پس از استیو جابز نیز با قدرت ادامه یافت، کیفیت محصولات این شرکت به گونه‌ای است که اگر به عنوان یک محصول ناشناخته نیز وارد این رقابت تنگاتنگ شود، شاید بتواند جایگاه خود را تا حدودی به دست بیاورد. 

 

  • رونمایی از خانواده‌ی آیفون 12

شرکت اپل در رویدادی تحت عنوان Hi Speed  که شب 22 مهرماه 1399 برگزار شد از سری محصولات آیفون 12 رونمایی کرد. این محصولات شامل آیفون 12، آیفون 12 مینی، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس بودند. ویژگی اصلی این سری از محصولات کمپانی اپل پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت همراه موسوم به 5G  و صفحه نمایش OLED  با استفاده از تکنولوژی Ceramic Shield  بود. اگر قصد خرید آیفون را دارید، بهتر است برای مقایسه‌ی مدل‌های آن این مطلب را مطالعه کنید. 

 

خانواده آیفون 12


 

  • ویژگی‌های آیفون 12

بدنه آیفون 12 از جنس شیشه مقاوم و لبه‌های آلومینیومی تخت است که یادآور مدل‌های قدیمی‌تر آیفون است. آیفون 12 نسبت به مدل قبلی 11% باریک‌تر، 15% کوچکتر و 16% سبک‌تر شده است. صفحه نمایش این گوشی از نوع XDR  6.1 اینچی Super Retina  است و فناوری Ceramic Shield  به کار رفته در این گوشی، آیفون 12 را به سخت‌ترین صفحه نمایش در میان اسمارت فون‌ها مجهز کرده است و مقاومت در برابر افتادن در این گوشی 4 برابر شده است.

بدنه‌ی آلومینیومی با گرید هوا-فضا تکمیل کننده‌ی این اثر هنری است تا با خیالت راحت و بدون نگرانی از آسیب‌دیدگی، خط و خش و به جا ماندن اثر انگشت و لکه از کار با این گوشی لذت ببرید. آیفون 12 در شش رنگ سفید، مشکی، قرمز، بنفش، سبز و آبی ارائه شده است تا سلیقه‌های گوناگون را راضی کند. پردازنده‌یA14  از Bionoic  پنج نانومتری، توانایی پردازش 11 میلیارد عملیات در ثانیه را دارد تا بتوانید کلیه کارهای خود را در کمترین زمان و بدون وقفه انجام دهید. این گوشی از سیستم عامل iOS 14 پشتیبانی می‌کند و دارای رم 4 گیگابایتی است.


دو دوربین wide   وUltra wide  12 مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویر باکیفیت در شب و محیط‌های با نور کم و همچنین برای فیلم‌برداری 2160p با 60 فریم در ثانیه (کیفیت 4K) در پشت گوشی تعبیه شده و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی نیز تجربه‌ی گرفتن عکس‌های سلفی بی‌نظیری را برایتان به‌همراه خواهد داشت. حالت پورتره دوربین سلفی با تار کردن اتوماتیک پس زمینه، با قابلیت تنظیم نورهای محیط می‌تواند تصاویر دراماتیک و دقیقی را از چهره‌ی شما ثبت کند. 


قابلیت شارژ وایرلس سریع نیز از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این گوشی است. کابل شارژرUSB-A  این گوشی بر اساس ادعای این شرکت برای کاهش آسیب‌ به محیط زیست از داخل جعبه حذف شده است. اپل معتقد است که شارژرهای زیادی در همه جای جهان به فروش می‌رسد پس شارژر داخل جعبه بدون استفاده خواهد بود. همچنین ابعاد جعبه‌ها نیز کاهش یافته تا حمل و نقل گوشی‌ها راحت‌تر انجام شود.


از دیگر امکانات آیفون 12 می‌توان به تقویت ویژگی هوش مصنوعی برای ارتباط دقیق‌تر و مؤثرتر با گوشی، تصویربرداری با سرعت بیشتر، تکنولوژی eSIM  برای استفاده از دو شماره تماس در یک گوشی آیفون، اسپیکرهای پیشرفته با قابلیت صدای دالبی و سه بعدی برای گرفتن حس بهتر در هنگام بازی و تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی، و به کارگیری مواد بازیابی و بازیافت شده در تولید محصول اشاره کرد.
 

 

امکانات آیفون 12

 

 

  • تفاوت انواع مدل‌های آیفون 12

هر چهار مدل آیفون 12، آیفون 12 مینی، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پروکس، دارای پردازنده‌ی 6 هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی 4 هسته‌ای از نوع Apple GPU هستند. ابعاد این مدل‌ها مهم‌ترین تفاوت‌های آن‌هاست. مدل 12 و 12Pro  هم اندازه بوده و دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی با نسبت 86 درصد هستند. مدل مینی 15.2 میلی‌متر در طول و 7.3 میلی‌متر در عرض از این دو مدل کوچکتر و صفحه نمایش 5.4 اینچی با نسبت 85.1 است.

و مدل Pro Max در حدود 14.1 میلی‌متر در طول و 6.6 میلی‌متر در عرض از دو مدل اصلی بزرگتر و دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی با نسبت 87.4 است تا این دو مدل بتوانند نظر افرادی که به گوشی‌های کوچکتر یا بزرگتر علاقمندند را نیز به خود جلب کنند. دو رنگ طلایی و نقره‌ای مختص مدل Pro و Pro Max است. آیفون 12 دارای رم 4 گیگابایتی است که در مدل Pro و Pro Max به 6 گیگابایت ارتقا یافته است. دوربین سلفی هر 4 مدل یکسان است اما در مدل Pro و Pro Max یک دوربین 12 مگاپیکسلی تله فوتوی دیگر و در مدل Pro Max نیز یک سنسور Time of Flight به آن اضافه شده است. 

 

تفاوت های آیفون 12


 

  • ریسک خرید آیفون

به‌دلیل قیمت بالا و محدودیت واردات گوشی آیفون در ایران و عدم آگاهی کافی خریداران از تفاوت این گوشی‌ها، و وجود نمونه‌های تقلبی و ریفربیشد(Refurbished)، احتمال خرید ناموفق این محصول بالاست. آیفون ریفربیشد (مرجوعی) چیست؟ از آن‌جا که شهرت برند آیفون برای این کمپانی بسیار حائز اهمیت است، در ضمانت محصول شرایطی را در نظر گرفته که در صورت خرابی گوشی، به شرکت بازگردانی و با یک نمونه‌ی جدید و سالم تعویض می‌شود. این گوشی‌ها بعد از بازگشت به شرکت تعمیر شده و مجدد بسته بندی می‌شوند. برای تفکیک این گوشی‌‌ها از مدل‌های اصلی بر روی آن عبارت Refurbished درج شده و با قیمت پایین‌تری به فروش می‌رسند. 


برای خرید یک محصول خوب، علاوه‌بر بررسی کامل دستگاه در هنگام خرید، بهتر است گوشی همراه خود را از یک فروشنده‌ی معتبر و قابل اطمینان و با گارانتی شرکتی و تضمین شده تهیه کنید. فروشگاه پارسان می، یکی از مراکز معتبر برای خرید آیفون است که کلیه محصولات خود را به‌طور رسمی وارد کشور نموده و با گارانتی معتبر به خریداران عرضه می‌کند. با مراجعه به سایت این فروشگاه می‌توانید انواع آیفون سری 12 را با قیمت مناسب و قابل رقابت با بازار و ارسال رایگان دریافت نمایید. 

 

 

 

 

 

مقالات مرتبط:

15 مزیت گوشی آیفون نسبت به گوشی‌های اندروید در سال 2023

چه چیزی خانواده آیفون 13 را تبدیل به محبوب‌ترین گوشی کرده است؟

آموزش کامل ضبط صفحه نمایش آیفون 13

ویژگی های آیفون SE 2020 اپل

انواع حسگر در گوشی های هوشمند

مقایسه آیفون‌های iPhone SE 2022 با iPhone SE 2020

دلایل اصلی برتری آیفون به گوشی‌های اندرویدی

نحوه اتصال آیفون به مک

آموزش نحوه تنظیم حسگر اثر انگشت آیفون

آموزش نصب و اجرای اپلیکیشن‌های آیفون در مک M1

 

 

 

 

 

گردآوری: فروشگاه اینترنتی پارسان می