shopping_cart
سبد خرید شما more_horiz
support_agent
021-88853790
window
shopping_basket

✔️⚡امکان ردیابی آیفون خاموش در آی او اس 15 با برنامه Find My

در این مقاله خواهیم دید که چگونه می‌توان، آیفون خاموش را با برنامه Find My ردیابی کرد.

⚡امکانردیابیآیفونخاموشدرآیاواس15بابرنامهFindMy

امکان ردیابی آیفون خاموش با استفاده از Find My در iOS15


 

اگر آیفون شما در دسترس نیست، گم شده یا به سرقت رفته، در این نسخه از ios می‌توانید، گوشی خاموش یا "Reset Factory" شده را به وسیله Find My  ردیابی کنید! شاید این موضوع تا زمانی که برای خودتان پیش نیاید، مهم به نظر نرسد اما این ترفند زمانی به کار خواهد آمد که نیاز مبرم به آن دارید.


به گفته اپل: دستگاه خود را حتی بعد از خاموش شدن، زمانی که شارژ کمی دارد یا توسط سارق خاموش شده، می توانید ردیابی کنید، در این قابلیت جدید احتمالا برنامه Find My  آخرین مکان مشخصی که دستگاه آنجا بوده را ثبت کرده و نشان میدهد.

 

 

 


شبکه Find My  با اتصال به "Activation Lock" می تواند یک دستگاه گم شده را حتی بعد از پاک شدن مکان یابی کند، بنابراین سارق حتی با پاک کردن اطلاعات آیفون نمی تواند مانع از ردیابی آن شود.

 

 

برنامه Find My

 


دستگاه به سرقت رفته اگر قفل شده باشد روی صفحه Hello قفل بودن دستگاه، قابلیت جا به جایی و اینکه دستگاه هنوز متعلق به فرد دیگری است نمایش داده میشود.
هنوز جزئیات بیشتری درباره نحوه عملکرد این ویژگی منتشر نشده است اما با توجه به تصاویر منتشر شده از نسخه ی بتای ios 15 توسعه دهندگان، میتوان با رفتن به بخش "Find My" در قسمت تنظیمات، ویژگی "Find My Network" را تغییر داد بنابر این این قابلیت احتیاج به اینترنت ندارد.

 

 

پیشنهاد: برای اطلاع از آخرین قیمت آیفون به سایت پارسان می، مراجعه نمایید.

 

 

 

گردآوری: فروشگاه اینترنتی پارسان می