shopping_cart
سبد خرید شما more_horiz
support_agent
021-88853790
window
shopping_basket

✔️⚡بررسی فنی سرفیس پرو 8 مایکروسافت نسخه بیزینس!

___

⚡بررسیفنیسرفیسپرو8مایکروسافتنسخهبیزینس!

آیا سرفیس پرو 8 مایکروسافت نسخه تجاری سال 2021، خوب است؟ تفاوت نسخه خانگی و تجاری سرفیس پرو 8 در چیست؟


 

شکی نیست که سرفیس پرو 8 به عنوان تبلت جداشدنی برتر مایکروسافت در سال 2021، یک تبلت 2 در 1 عالی در دسته سرفیس پرو، برای کاربران است. سریع و چالاک، دارای نمایشگری تماشایی با نرخ تازه سازی 120 هرتزی لمسی است که هم یک لپ تاپ جمع و جور محسوب می‌شود و هم یک تبلت فوق العاده در کار با ویندوز 11 به حساب می آید.

اما سوال اساسی این است که چقدر برای کاربران تجاری کار می‌کند و مفید است؟ پاسخ ما به این سوال " خیلی خوب" است. البته باید برخی موارد مهم را برای کاربری تجاری سرفیس پرو 8 بدانید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

با ما همراه باشید.

 

   

 

مزایای سرفیس پرو 8 نسخه تجاری نسبت به نسخه خانگی

یک نسخه از این دستگاه در سایت مایکروسافت وجود دارد که با نام سرفیس پرو 8 بیزنس یا تجاری (Surface Pro 8 For Business) نامیده شده است که اگر بخواهید آن را بخرید باید تفاوت‌های سرفیس پرو 8 نسخه تجاری و خانگی (Home) را بدانید.

اختلاف این دو نسخه از سرفیس پرو 8، با یکدیگر زیاد نیست اما ممکن است برای مصرف کننده مهم باشد:

مورد اول اینست که سرفیس پرو 8 تجاری، با ویندوز 11 پرو بصورت پیشفرض عرضه می‌شود در حالیکه سرفیس پرو 8 خانگی با ویندوز 11 استاندارد فروخته می‌شود. این امر، توانایی نسخه بیزنس را در کنترل دستگاه بیشتر می‌کند. مثلاً توانایی پیوستن به یک دامنه، امکان حفاظت ویژه از اطلاعات ویندوز و وجود راه‌های بیشتر برای مدیریت آن از مرکز، برای سرفیس پرو 8 تجاری (بیزنس) لحاظ شده است.

مورد دوم به خط مشی گروه، مدیریت دستگاه تلفن همراه، پشتیبانی از Active Directory و ... مربوط می‌شود.

نسخه تجاری (بیزنس) سرفیس پرو 8 از لحاظ سخت افزاری به نسخه خانگی شباهت زیادی دارد. اما نسخه تجاری، مثلاً حافظه داخلی از نوع SSD بوده و قابلیت ارتقاء دارد که برای کاربران تجاری که به فضای ذخیره بیشتری نیاز دارند، یک مزیت در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر این، از ویژگی LTE اختیاری، برای اتصال دائمی به اینترنت برخوردار است که برای کسب و کارهایی مانند متخصصان موبایل، امتیازی عالی به حساب می آید.

اگر سرفیس پرو 8 تجاری (بیزنس) را با ضمانت نامه کامل مایکروسافت خریده باشید، دستگاه شما در برابر سرقت و حوادث، که معمولاً در کار اتفاق می افتد، محافظت و مدیریت می‌شود.

با دریافت این ضمانت از مایکروسافت، میتوانید از Advanced Exchange استفاده کنید که به کاربر امکان میدهد به جای ارسال سرفیس پرو 8 تجاری (بیزنس) برای تعمیر، آن را با یک دستگاه دیگر تعویض کند.

شرکت مایکروسافت، یک گزینه مالی تحت عنوان Surface All Access برای خریداران سرفیس پرو 8 تجاری (بیزنس)، در نظر گرفته که به آنها اجازه می دهد مبلغ خرید را در اقساط 18 تا 36 ماهه و با سود صفر، پرداخت کنند. همچنین در صورتی که بخواهید تعداد بیشتری سرفیس پرو 8 تجاری (بیزنس) را یکجا برای شرکت خود خریداری کنید، مایکروسافت برای شما قیمت تجاری ویژه ای بعنوان خرید حجمی، در نظر خواهد گرفت.

 

Technical review of Surface Pro 8 Business Edition!

 

 

 

 

آیا سرفیس پرو 8 نسخه بیزنس، بهترین تبلت 2 در 1 برای کارهای دفتری و کسب و کار است؟

سرفیس پرو 8 بیزنس برای کاربران تجاری درست به اندازه کاربران خانگی خوب عمل می‌کند و افزون بر آن، چند توانایی بیشتر نیز دارد که دسترسی‌ها و مدیریت آن را آسان‌تر می‌کند. بنابراین می‌تواند به اندازه لپ تاپ‌های دیگر در شبکه شرکت، مفید واقع شود.

سرفیس پرو 8، بهترین تبلت جداشدنی در سال 2021 است که می‌توانید آن را بخرید.

سرفیس پرو 8 مایکروسافت، با وجود پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل Core، حداکثر تا 32 گیگابایت رم و نهایتاً تا 1 ترابایت حافظه داخلی، عملکرد و بهره وری فوق العاده‌ای از خود نشان می‌دهد. صفحه نمایش سرفیس پرو 8 از اندازه 12.3 اینچ در نسل قبل به 13 اینچ رسیده و حاشیه‌های آن باریک‌تر شده است. با این حال، وزن آن افزایش قابل توجهی نداشته است.

نمایشگر روشن سرفیس پرو 8 مایکروسافت، با رنگ‌های ثابت و کنتراست بالا از نوع IPS بوده و با فرکانس 120 هرتزی خود، یک تجربه به یاد ماندنی در ویندوز 11، از خود به جای می‌گذارد. وضوح تصویر 1920*2880 این نمایشگر با نسبت تصویر 3:2 آن، برای کاربران تجاری که نیاز به دسترسی به حجم بالایی از اطلاعات عمومی دارند، بسیار عالی و بهینه عمل خواهد کرد.

توانایی اتصال و پورت‌ها در سرفیس پرو 8، بیشتر شده و درگاه تاندر بولت 4 به پورت سرفیس کانکت اضافه شده که کاربر را قادر می‌سازد به انواع نمایشگر خارجی متصل شود و برای جبران کمبودهای احتمالی کارت گرافیک یکپارچه Intel Iris Xe، از اتصال به کارت گرافیک اکسترنال برای بهبود بازی و عملکرد بهتر برنامه‌های گرافیکی دیگر و همچنین انجام کارهای خلاقانه، بیشتر لذت ببرد.

در بخش اتصالات بی سیم نیز با پشتیبانی از LTE در سرفیس پرو 8 تجاری (بیزنس) و استفاده از وای فای نسخه 6 و بلوتوث نسخه 5.2، شرایط خیلی خوبی برای کاربران تجاری ایجاد شده است.

اگر بخواهید همراه با سرفیس پرو 8 از لوازم جانبی تکمیل کننده مناسب استفاده کنید، کیبورد Signature Type Cover، که بهترین صفحه کلید جداشدنی سرفیس است، برای شما یک تجربه عالی از تایپ با کیبورد و تاچ پد ایجاد می‌کند. همچنین می‌توانید از قلم  سرفیس اسلیم پن 2 (Surface Slim Pen 2) نیز استفاده کنید که حسی شبیه به کار با مداد واقعی بر روی کاغذ به شما القاء می‌کند.

سرفیس پرو 8 به عنوان یک لپ تاپ سنتی و حتی بهتر از یک تبلت، شما را در ایجاد یادداشت‌های دستی و طراحی عالی کمک کرده و شما را به استفاده از خودش معتاد کند.

عمر باتری سرفیس پرو 8 به اندازه دستگاه‌های لپ تاپ سنتی نیست اما نسبت به سرفیس پرو 7، بهبود یافته است. هر چند که شاید انتظارات ما را برآورده نکرده باشد و اگر کار زیادی را در طی روز به عهده سرفیس پرو 8 بگذارید، باتری آن دوام نیاورد. Microsoft فکر این ضعف را هم کرده و یک شارژر سبک برایش در نظر گرفته تا برای حمل آن مشکل زیادی نداشته باشید.

 

بررسی فنی سرفیس پرو 8 مایکروسافت نسخه بیزینس

 

   

 

پیکربندی های سرفیس پرو 8 و قیمت گذاری آن

با توجه به اینکه سیستم عامل سرفیس پرو 8 بیزنس، نسخه ویندوز 11 پرو در نظر گرفته شده است، قطعاً سرفیس پرو 8، قیمت بیشتری هم خواهد داشت و همانطور که می‌بینیم، قیمت سرفیس پرو 8 تجاری (بیزنس) در مدل Core i3 با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی SSD از 1100 دلار شروع می‌شود (این نسخه مدل خانگی ندارد). مدل Core i5 اتیکت 1200 دلاری دارد که همین مدل در نسخه خانگی 1100 دلار قیمت دارد و این اختلاف قیمت 100 دلاری در تمام پیکر بندی‌های سرفیس پرو 8 بیزنس در مقایسه با نسخه‌های خانگی وجود خواهد داشت که بابت حق بیمه و گارانتی ویژه در نسخه تجاری می‌باشد.

با انتخاب مدل‌های LTE، در نسخه‌های Core i5 و Core i7 که تا 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه SSD دارند. بیشترین هزینه را باید برای سرفیس پرو 8 تجاری (بیزنس) با پردازنده Core i7 و 32 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی SSD به مبلغ 2700 دلار بپردازید.

 

Technical review of Surface Pro 8 Business Edition بررسی فنی سرفیس پرو 8 مایکروسافت نسخه بیزینس

 

 

 

 

آیا باید نسخه بیزنس سرفیس پرو 8 را بخرید؟

سرفیس پرو 8 می‌تواند در محل کار یا دفتر کار خانگی در منزل شما، با کمک یک کارت گرافیک اکسترنال یا eGPU (یک کارت گرافیک است که خارج از لپ تاپ قرار می‌گیرد)، عملکردی عالی و خلاقانه از خودش نشان دهد، در حین حرکت در جاده مانند یک نیروگاه پر انرژی عمل کند، شما را به خوبی در جلسات همراهی کرده و با دوربین وبکم 5 مگاپیکسلی آن یک ویدیو کنفرانس عالی داشته باشید و ویدیوهای بسیار خوب تهیه کنید، با کمک قلم به عنوان دفتر یادداشت برداری و برای خلق طراحی و نقاشی هنرمندانه استفاده شود و یا با تایپ کاور تاشوی آن به تایپی روان و نرم دست پیدا کنید.

احتمالاً با وجود ویژگی‌های پیشرفته‌ای که در برخی از لپ تاپ‌های تجاری برندهایی مانند Dell، HP و Lenovo دیده اید، از امکانات سرفیس پرو 8 تجاری (بیزنس) شگفت زده نشوید، اما اینجا بحث از یک تبلت سرفیس پرو مایکروسافت است و در سال 2021، تبلت جدا شدنی دیگری که به خوبی سرفیس پرو 8 مایکروسافت ساخته شده باشد، پیدا نمی‌کنید.

با سرفیس پرو 8، شما از پس هر کار خلاقانه یا یادداشت برداری و کنفرانس ویدیویی برای کسب و کار خود، بر می آیید. بنابراین، پاسخ به این سوال مثبت است و سرفیس پرو 8 بیزنس، کاملاً برای کسب و کار شما مفید و کارگشا خواهد بود.

 

   

 

 

 

مقالات مرتبط:

سرفیس چیست؟ | معرفی انواع سرفیس مایکروسافت + تصاویر

مقایسه سرفیس پرو 9 با سرفیس پرو 8

مقایسه سرفیس پرو 9 مایکروسافت با تبلت 2 در 1 دل مدل Dell XPS 13

مقایسه سرفیس پرو 8 با لپ تاپ لنوو 14 اینچ مدل یوگا 9i نسل 7

آموزش کامل نحوه گرفتن اسکرین شات در سرفیس مایکروسافت Surface

مقایسه سرفیس لپ تاپ 5 با سرفیس لپ تاپ 4

مقایسه سرفیس پرو 8 با تبلت 2 در 1 دل مدل Dell XPS 13

مقایسه سرفیس لپتاپ استودیو با لپتاپ لنوو Yoga 9i 14 Gen 7

مقایسه سرفیس لپ تاپ 5 با سرفیس لپ تاپ 4

مقایسه سرفیس لپ تاپ 4 با مک بوک پرو 16 اینچی

 

 

 

 

 

گردآوری: فروشگاه آنلاین پارسان می