shopping_cart
سبد خرید شما more_horiz
support_agent
021-88853790
window
shopping_basket

✔️نحوه خاموش یا فعال کردن سیری در آیفون

دستیار شخصی هوشمند اپل یعنی سیری، به همان اندازه که مفید است میتواند باعث پرت شدن حواس شود. برای آن دسته از کاربرانی که می‌خواهند سیری آیفون را خاموش کنند یا آنرا دوباره فعال کنند، توصیه می‌شود حتماً این مقاله را تا پایان مطالعه کنند.

نحوهخاموشیافعالکردنسیریدرآیفون

چگونه سیری را در آیفون، خاموش یا فعال کنیم


 

 دستیار شخصی هوشمند اپل (سیری)، از زمان معرفی خود در سال 2011، انقلابی در تعداد افرادی که با آیفون و سایر دستگاه های اپل خود در تعامل هستند، ایجاد کرده است. سیری می‌تواند کارهای مختلفی را با دستورات صوتی ساده انجام دهد، به سؤالات پاسخ دهد، پیشنهادات را ارائه دهد، راهنمایی کند و حتی با بسیاری از لوازم خانگی و لوازم جانبی هوشمند از جمله دستگاه‌های هوم کیت اپل ارتباط برقرار کنداین قابلیت که به سادگی از سیری بخواهید کاری برای شما انجام دهد یکی از ساده ترین و محبوب ترین میانبرهای آیفون است .

 

مشاهده قیمت و خرید آیفون

 

در حالی که مزایای سیری غیرقابل انکار بوده و این برنامه را تبدیل به دستیار همیشه حاضر در زندگی روزمره بسیاری از کاربران آیفون کرده است اما ممکن است مواردی وجود داشته باشد که ترجیح دهید این دستیار هوشمند را نداشته باشید. بنابراین پیشنهادات سیری را به عنوان حواس‌پرتی خواهیم ‌شناخت.

در این مقاله به نحوه غیر فعال کردن سیری در آیفون و همچنین غیر فعال کردن پیشنهادات سیری در آیفون اشاره خواهیم کرد. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه پیشنهادات سیری و خود دستیار سیری را در آیفون خود خاموش کنید تا بتوانید تجربه بهتری از کاربری آیفون خود داشته باشید.

 

usb-c مشاهده قیمت خرید هدفون بلوتوث اپل مدل ایرپاد پرو نسل دوم با قابلیت شارژ مشاهده قیمت خرید هدفون بلوتوث اپل مدل ایرپاد 3 با قابلیت شارژ لایتنینگ مشاهده قیمت خرید اپل واچ اولترا مشاهده قیمت خرید اپل واچ

 

چگونه سیری را در آیفون خاموش کنیم

هنگامی که یک آیفون جدید دریافت می کنید، در طول فرآیند راه اندازی اولیه، از شما خواسته می شود که سیری را نیز راه اندازی کنید. اگر از انجام این کار خودداری کنید، سیری به طور پیش فرض غیرفعال خواهد بود.

با این حال، اگر سیری را روی آیفون خود راه اندازی کرده اید و اکنون می خواهید آن را خاموش کنید، انجام این کار آسان بوده و به سادگی و با دنبال کردن مراحل زیر قابل انجام است:

  1. برنامه تنظیمات را باز کنید.
  2. در پایین صفحه و بر روی «Siri & Search» ضربه بزنید تا به بخش سوم گزینه های تنظیمات قرار بروید
  3. در صفحه بعدی، سوئیچ کنار "Listen for "Hey Siri" را خاموش کنید.

 

چگونه سیری را در آیفون خاموش کنیم

 

با خاموش کردن سیری، آیفون شما دیگر به عبارت «Hey Siri» پاسخ نداده و سیری عملاً از شنیدن صدای شما جلوگیری می‌کند، با این حال، همچنان می توانید سیری را به صورت دستی با فشار دادن و نگه داشتن دکمه جانبی در آیفون X و مدلهای بعد از آن و یا دکمه Home (در آیفون های قدیمی تر) فعال کنید.

سیری حتی زمانی که«Hey, Siri»  خاموش است، همچنان می‌تواند با CarPlay استفاده شود. برای غیرفعال کردن کامل سیری، باید گزینه “Press Side Button for Siri” را در این صفحه تنظیمات، خاموش کنید. توجه داشته باشید که با انجام این کار سیری برای همه برنامه ها از جمله CarPlay خاموش خواهد شد.

اگر مایل به فعال کردن مجدد سیری باشید، میتوانید مراحلی را که در بالا انجام دادید، برای روشن کردن مجدد سیری دنبال کرده و سیری را به سادگی فعال کرده، دوباره از برنامه دستیار مجازی اپل لذت ببرید.

 

چگونه پیشنهادات سیری را در آیفون، خاموش کنیم

سیری علاوه بر کارهای یاد شده، می تواند به روش های مختلفی به شما پیشنهاداتی ارائه دهد. به عنوان مثال، سیری می‌تواند برنامه‌ها را توصیه کند، کلمات کلیدی را هنگام انجام یک جستجوی آنلاین پیشنهاد کند یا هنگامی که می‌خواهید تماس برقرار کنید یا پیام متنی ارسال کنید، مخاطبین را پیشنهاد کند.

اگرچه این پیشنهادها می توانند مفید باشند، اما می توانند مزاحم نیز باشند. اگر پیشنهادات سیری در آیفون خود را رد می‌کنید یا ترجیح می‌دهید آنها را نبینید، چند راه برای غیرفعال کردن آنها دارید.

برای شروع، می توانید با دنبال کردن این مراحل، پیشنهادات جستجوی ساده را غیرفعال کنید:

  1. برنامه تنظیمات را در آیفون خود باز کنید.
  2. در پایین صفحه بر روی «Siri & Search» ضربه بزنید.
  3. "نمایش پیشنهادها" را در حالت «قبل از جستجو» قرار دهید و سوئیچ کنار آن را خاموش کنید.
  4. علاوه بر این، می‌توانید در بخش «پیشنهادات اپل»، سوئیچ‌های کنار دسته‌های دیگر مانند «نمایش هنگام اشتراک‌گذاری» یا «نمایش هنگام گوش دادن» را برای غیرفعال کردن پیشنهادات خاص Siri خاموش کنید. همچنین می‌توانید با غیرفعال کردن «اجازه اعلان‌ها»، اعلان‌های پیشنهادات سیری را کاملاً غیرفعال کنید.

 

چگونه پیشنهادات سیری را در آیفون، خاموش کنیم

 

خاموش کردن پیشنهادات سیری در برنامه‌ای خاص در آیفون

برای خاموش کردن پیشنهادات برنامه ای خاص، باید پیشنهادات سیری را برای همان برنامه خاص غیرفعال کنید.

نحوه انجام این کار به شکل زیر است:

  1. بعد از ورود به تنظیمات آیفون، وارد منوی «Siri & Search» شده و به پایین صفحه بروید. فهرستی از تمام برنامه‌هایی که سیری می‌تواند با آن‌ها ارتباط برقرار کند، در اینجا پیدا خواهید کرد.
  2. برنامه‌ای را که می‌خواهید پیشنهادات Siri را برای آن غیرفعال کرده یا تغییر دهید، انتخاب کنید.
  3. گزینه‌های موجود در برنامه‌های مختلف متفاوت است، اما می‌توانید پیشنهادات Siri را با استفاده از کلیدهای مختلف غیرفعال کنید یا تغییر دهید. به عنوان مثال، می توانید توصیه های جستجوی درون برنامه را غیرفعال کنید یا از نمایش پیشنهادات سیری در صفحه اصلی هنگامی که آن برنامه در پس زمینه اجرا می شود، جلوگیری کنید.
  4. علاوه بر این، می‌توانید با غیرفعال کردن کلید «Learn from this App» در بالا، هنگام انتخاب یک برنامه، از مطالعه سیری در مورد عادت‌های استفاده از برنامه‌تان جلوگیری کنید. این امر سیری را از ردیابی استفاده از آن برنامه خاص و تنظیم پیشنهادات بر اساس عادات شما باز می دارد.

 

خاموش کردن پیشنهادات سیری در برنامه‌ای خاص در آیفون

 

توجه داشته باشید که برای هر برنامه‌ای که می‌خواهید پیشنهادات سیری و سایر اقدامات سیری را غیرفعال کنید، باید مراحل بالا را بصورت جداگانه دنبال کنید. با دنبال کردن این مراحل، می‌توانید پیشنهادات Siri را غیرفعال یا سفارشی کنید و از تجربه شخصی‌تر (و شاید کمتر مزاحم) در iOS بهره مند شوید.

 

مشاهده قیمت و خرید آیفون

 

سخن پایانی

در حالی که سیری می تواند یک ابزار ارزشمند برای بسیاری از کاربران باشد، شرایطی وجود دارد که ممکن است ترجیح دهید آن را به طور موقت یا دائم خاموش کنید. خوشبختانه، اپل به کاربران کنترل زیادی جهت داشتن تجربه بهتر با آیفون خود و همچنین استفاده از ترفندهای مفید ارائه می دهد. با غیرفعال کردن سیری و پیشنهادات سیری در آیفون خود، می توانید کنترل عملکرد دستگاه خود را مجدداً به دست آورده و با جلوگیری از گوش دادن دستیار هوشمند اپل، از حریم خصوصی خود بهتر محافظت کنید .

 

اورجینال اپل USB-C به Digital AV مشاهده قیمت خرید مبدل اپل usb-c مشاهده قیمت خرید شارژر 20 وات مشاهده قیمت خرید موس بی سیم مدل مجیک موس 3 اپل مشکی مشاهده قیمت خرید مجیک کیبورد نامریک با تاچ آی دی اپل

 

در نهایت، انتخاب با شما بوده و میتوانید با پیروی از مراحل بالا، سیری را غیر فعال کنید و یا با فعال گذاشتن سیری، استفاده از دستیار مجازی آیفون، بر اساس ترجیحات خود را تجربه کنید.

 

 

 

 

مقالات مرتبط:

آشنائی با سیری، دستیار صوتی اپل

نحوه خاموش کردن سیری در ایرپاد

آموزش پاک کردن تاریخچه سافاری در آیفون

نحوه باز کردن قفل آیفون، بدون رمز عبور

مقایسه انواع موس اپل (انواع Magic mouse اپل)

انواع ایرپاد اپل Airpods | مقایسه بین تمامی مدل‌ها

کاملترین راهنمای تنظیمات موس آیفون ( سفارشی سازی)+تصاویر راهنما

21 نکته و ترفند که باید قبل از اینکه مک بوک اپل بخرید بررسی کنید+تصاویر راهنما

انواع قلم سرفیس مایکروسافت و ویژگی‌ هر کدام + قیمت

سرفیس چیست؟ | معرفی انواع سرفیس مایکروسافت + تصاویر

 

 

 

 

گردآوری و تنظیم: پارسان می

دیدگاه ها
شما هم می‌توانید در مورد این مقاله نظر دهید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ثبت نظر ارائه‌ی اطلاعات مشخص و مفید برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند انتخاب و خرید یک محصول است.