shopping_cart
سبد خرید شما more_horiz
support_agent
021-88853790
window
shopping_basket

✔️نحوه اتصال ایرپاد اپل به مک بوک

اگر جزو کاربران جدید مک و ایرپاد باشید، قطعاً این سوال برایتان پیش آمده که چگونه ایرپاد را به مک متصل کنید. پاسخ خود را در این مقاله خواهید یافت.

نحوهاتصالایرپاداپلبهمکبوک

چگونه می‌توانم ایرپاد اپل را به مک بوک متصل کنم؟



جفت کردن ایرپاد به مک، تجربه‌ای جذاب را در اختیار شما قرار می‌دهد که علاوه بر دسترسی به ویژگی‌هایی مانند Spetial Audio، می‌توانید از امکان اتصال چند نقطه‌ای بین مک، آیفون و آیپد نیز استفاده کنید. همچنین اپل، یک ابزار کنترل در اختیار کاربر قرار می‌دهد که بتوانید ایرپاد خود را بهتر مدیریت کنید. برای استفاده از این امکانات باید ایرپاد خود را به مک متصل کنید.

در این مقاله مرحله به مرحله به شما آموزش می‌دهیم که اتصال ایرپاد به مک چگونه انجام می‌شود. این یکی از ساده‌ترین فرآیندها در دنیای دستگاه‌های اکوسیستم است، 

 

M3مشاهده قیمت خرید مک بوک ایر

 

اتصال مک به ایرپادی که قبلا به آیفون متصل شده است

برای جفت کردن مک، به ایرپادهایی که قبلاً با آیفون جفت شده‌اند، کار آسانی در پیش دارید، فقط باید مطمئن شوید که iphone و Mac هردو با استفاده از یک Apple ID یکسان وارد iCloud شده باشند.

بنابراین اگر آیفون شما توسط چندین نفر (با حساب کاربری متفاوت) استفاده می‌شود یا در محل کار به حساب دیگری برای مک خود نیاز دارید، استفاده از این گزینه ممکن است امکان پذیر نباشد.

 

مشاهده قیمت خرید هدفون بلوتوث اپل مدل ایرپاد 3 با قابلیت شارژ لایتنینگ usb-c مشاهده قیمت خرید هدفون بلوتوث اپل مدل ایرپاد پرو نسل دوم با قابلیت شارژ مشاهده قیمت خرید مک بوک پرو 16 اینچ اپل مشاهده قیمت خرید مک بوک ایر 15 اینچ اپل

 

نحوه انجام کار به شکل زیر است:

مرحله 1: ایرپادها را روشن کرده و آنها را در گوش خود قرار دهید.

مرحله 2: در مک خود، روی آیکون Control Center (در نوار منو) کلیک کنید. این آیکون در سیستم عامل‌های Big Sur و بعد از آن، در کنار آیکون Spotlight Search و در سیستم عامل Catalina در کنار نماد Wi-Fi قرار دارد.

مرحله 3: اسم ایرپاد مدنظر خود را که معمولاً با نام AirPods [Your Name] در منوی کشویی مشاهده می‌کنید را انتخاب نمایید. هنگام اتصال ایرپاد، صدای زنگ پخش می‌شود.

نکته: هیچ تنظیمات دیگری لازم نیست! اگر نام ایرپاد مورد نظر، در منوی Control Center نشان داده نشد، بخش بعدی مقاله را مطالعه کنید.

 

مشاهده قیمت خرید ایرپاد

 

اتصال یک ایرپاد جدید به مک

وقتی برای اولین بار به AirPods در مک خود وصل می‌شوید، ممکن است متوجه شوید که باید مراحل بیشتر و زمان طولانی‌تری را برای اتصال آن صرف کنید، اما این مراحل نیز به راحتی قابل انجام می‌باشند.

 

اپل m3 مشاهده قیمت خرید مک بوک ایر  اپل m3 مشاهده قیمت خرید مک بوک پرو  مشاهده قیمت خرید هدفون بلوتوث اپل مدل ایرپاد پرو نسل دوم با قابلیت شارژ مگ سیف مشاهده قیمت خرید هدفون بلوتوث اپل مدل ایرپاد 2 با قابلیت شارژ لایتنینگ


 

نحوه انجام کار به شکل زیر است:

مرحله 1: تنظیمات سیستم را با کلیک کردن روی نماد چرخ دنده در Dock یا با کلیک کردن روی لوگوی Apple در بالا سمت چپ و سپس روی System Preferences باز کنید.

مرحله 2: روی بلوتوث کلیک کرده و مطمئن شوید که روشن است.

مرحله 3: هر دو گوشی ایرپاد خود را در کیس شارژ قرار داده و درب آن را باز نگه دارید.

 

نحوه اتصال ایرپاد اپل به مک

 

مرحله 4: دکمه Setup را در پشت قاب ایرپاد فشار داده و نگه دارید تا LED جلوی کیس به رنگ سفید، چشمک بزند. ایرپادها اکنون در حالت جفت شدن هستند.

مرحله 5: در مک خود، منوی بلوتوث را پیدا کرده و در بخش Devices، ایرپادهای فهرست شده در قسمت Nearby Devices را پیدا کنید. روی دکمه Connect کلیک کنید.

کار اتصال ایرپاد به مک، تمام شد!

 

M3 مشاهده قیمت خرید مک بوک پرو

 

 


 

مقالات مرتبط:

چگونه ایرپاد را به سرفیس وصل کنیم؟

انواع ایرپاد اپل Airpods | مقایسه بین تمامی مدل‌ها

نحوه اتصال آیفون به مک

نحوه اتصال مک بوک به مانیتور

بهترین موس برای مک بوک (1402 - 2023)

مقایسه انواع موس اپل (انواع Magic mouse اپل)

کاملترین راهنمای تنظیمات موس آیفون ( سفارشی سازی)+تصاویر راهنما

21 نکته و ترفند که باید قبل از اینکه مک بوک اپل بخرید بررسی کنید+تصاویر راهنما

انواع قلم سرفیس مایکروسافت و ویژگی‌ هر کدام + قیمت

سرفیس چیست؟ | معرفی انواع سرفیس مایکروسافت + تصاویر

 

 

 

 

گردآوری و تنظیم: پارسان می

دیدگاه ها
شما هم می‌توانید در مورد این مقاله نظر دهید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ثبت نظر ارائه‌ی اطلاعات مشخص و مفید برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند انتخاب و خرید یک محصول است.